Cazarea

336 25 0
                                    

Cand am pornit spre usa sefa m-a prins de mana si mi-a soptit la ureche.

-Stii ca te iubesc idiotule. mi-a spus ea si eu doar am aprobat.

Am pornit cu noua fata spre camera unde va fi cazata. Niciodata nu am retinut numerele de la dormitoare. Cand am ajuns in fata usii stiam ca imi va parea rau. Aceia era camera mea. Trebuia sa stea cu mine. Am intrat in camera.

-Acolo e patul tau. Eu voi dormi aici.

-Multumesc. imi spuse ea si merse la patul ei , se descalta si se intinse. Apoi incepuse sa planga.

-Ce s-a intamplat? am intrebat-o eu.

-O sa mor, asai?

-Nu. Cum sa mori? O sa te ajutam si o sa inveti sa ii pacalesti. O sa inveti sa te lupti si sa te comporti ca ei. 

-Multumesc. imi spuse ea si ma lua in brate. 

Dupa ce s-a mai linistit am last-o sa se intinda si am mers sa ii aduc cina. Cand am intrat in cantina toata lumea se uita la mine.

-Ce faci pustiule? ma intreba antrenorul de lupte.

-Bine. De ce?

-Pai am auzit ca ai o domnisoara in camera. spuse el si zambi.

-I-a mai taci. Ce crezi ca s-ar putea intampla?

-Pai, eu stiu ?

Am pornit spre bucatarie sa iau mancarea pentru mine si pentru ea. Pana si bucatarul se uita zambind la mine.

-Nu. i-am spus eu.

-Dar nu am zis nimic. se apara el.

-Nu. Dar stiu ce gandesti. Si nu e asa.

-Ok.  Ce ai vrea sa mananci azi?

-Pai niste cartofi frantuzesti si o friptura de rata. Ce crezi ca pot sa mananc? Doar ce avem.  

-Pai avem supa de mazare si tocanita cu carne. Si nu ma intreba ce carne ca sa nu trebuiasca sa iti spun de unde vine. Dar e buna si comestibila pentru ca ai mai mancat si e foarte apropiata de carnea de pui.

AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum