Am adormit impreuna. Dimineata cand ne-am trezit ne-am imbracat, am mancat si am pornit din nou la drum. Ne tineam de mana, ne sarutam si nu ne mai gandeam la multe probleme. Era asa bine. Ma facea sa uit de o gramada de lucruri. Si imi zambea de fiecare data cand ma uitam la ea. Ea chiar ma iubea. Si eu o iubeam. Pana sa vina seara puteam vedea deja locul pe unde ajungeam la cabana.
Am tot continuat sa mergem. Ma strangea de mana tare.
-Iubitule imi e frica? imi spuse ea.
Iubitule. Mi-a spus iubitule. Chiar ma iubeste. Si eu ce ar trebui sa fac? Sa o las sa ma iubeasca? Nu pot sa o iubesc. Da. Sunt atasat de ea. Dar imi e frica sa o iubesc.
-Sunt aici iubito. O sa am grija de tine. Iti promit. Nimeni nu iti va face rau.
Am sarutat-o si am strans-o in brate.
-Iti promit. i-am spus eu.
Dupa ce am ajuns la cabana si am reusit sa intram inauntru ne-am lasat bagajele si am inceput sa aranjam totul. Sa o aranjam. Sa fie locuibila. Am terminat destul de tarziu. Amanda s-a culcat dupa ce m-am rugat de ea o ora sa mearga sa se culce ca e obosita. Cabana arata destul de bine. Aveam un parau de unde puteam aduce apa, aveam o gradina unde ne puteam creste ce vrem si animale destul de multe pe care sa le vanam. Era cald si aveam tot ce ne trebuia. Si aveam lemne ca sa ne incalzim la iarna. M-am apucat sa imi fac canapeaua ca sa pot dormi pe ea. Atunci a intrat Amanda in camera.
-Nu vrei sa dormi cu mine iubitule?
-Pai nu vroiam sa te deranjez.
-Cum sa ma deranjezi scumpul meu?
-Te iubesc.
Ne-am dus in camera dupa ce am incuiat usa si am inchis geamurile. Ne-am intins in pat si ea s-a urcat peste mine. Si-a bagat mana pe sub maieul meu si a inceput sa ma sarute. Am prins-o de fund si am muscat-o de buza in timp ce ea imi desfacea cureaua de la pantaloni. I-am dat jos tricoul si chiloteii si m-am pus peste ea. M-a muscat de gat cand a inceput sa se excite. Era asa bine sa ii simt trupul gol lipit de al meu. Pielea ei era asa fina.
CITEȘTI
Alpha
Short StoryEu sunt inceputul si sfarsitul. La inceput este gandul, iar la sfarsit este cuvantul. Curand va veni ea si va strica totul. Ea va distruge tot ce am creat eu vreodata. Asa incepe povestea mea.