O noua zi.

154 14 0
                                    

Era asa bine sa ii simt trupul vibrand in bratele mele cand am intrat in ea. Ma facea sa o doresc tot mai mult. Era asa superba. Cu sanii ei mari si buni. O simteam cum se excita tot mai tare. Cand m-am trezit eram amandoi goi. M-am ridicat din pat si am iesit din camera. Inca mai aveam de lucru la cabana. Dar toate aveau timpul lor. Nu mi-o puteam scoate din cap. Cum se lasa pe spate si cum ma tragea peste ea. Doamne. Chiar o iubeam. Era superba. Am continuat sa aranjez cabana gandindu-ma la ea cand am vazut-o iesind din dormitor doar intr-o pereche de chilotei si o camasa.
-Buna dimineata iubitul meu.imi spuse ea si veni langa mine.
-Buna dimineata dragostea mea.i-am spus eu si luat-o in brate. Cum ai dormit?
-Foarte bine dragul meu. M-am simtit minunat aseara. Iti multumesc pentru tot.
-Nu trebuie sa imi multumesti. Te iubesc si as face orice pentru tine draga mea iubita. I-am spus eu si am sarutat-o.
S-a lasat prada sarutului si s-a lipit mai tare de mine. Ii simteam sanii prin camasa aceea. Era asa buna. Si buzele acelea. Erau asa moi. Apoi ea s-a desprins din sarut si s-a uitat la mine.

-Trebuie sa iti spun ceva. Trebuia sa iti spun mai devreme dar imi era frica si imi e frica ca o sa ma respingi. imi spuse ea.

-Nu te-as respinge pentru nimic in lume. Crezi ca am trecut prin toate astea doar ca sa te resping? Crezi ca te-am salvat doar ca sa te parasesc apoi?

-Stai putin. De la ce m-ai salvat? ma intreba ea uimita.

-Inainte sa fugim am intrat in biroul sefei si am gasit cateva inregistrari. Ea ne-a ucis parintii ca sa poata ajunge la conducere. Parintii tai au construit Ascunzatoarea si locul unde trebuia sa mergem noi ca sa fim in siguranta. Deasta am vrut sa plecam mai repede.

-Nu se poate. Eu mi-am vazut parintii murind.

-Da. Pentru ca asta a vrut ea sa vezi.

AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum