Okulun 1. Günü

162 5 17
                                    

Merhaba ben yosun,17 yaşındayım, bir erkek kardeşim var, ismi ege, 5 yaşında, istanbul'da Ailem ile birlikte bir apartman dairesinde kalıyoruz, Annemin ismi Arzu, babamın ise Ahmet.

Sabah saat 06:30

Sabah her zaman ki gibi o kulak tırmalayıcı zil sesiyle uyandım, tabii öyle kolay sürmedi. Saatim çalmaya saat 06:00 da başladı ve saat 06:30 da anca uyandım ben genelde uyanmam gereken saat den yarım saat önceden başlatır, uyanmam gereken saatde anca uyanırım, neyse,bu saat konusuna son verelim, yataktan zorda olsa çıktım, hani o yatağın sıcaklığı vardır ya çıkınca kendini sudan çıkmış balık gibi hissedersin, benim için bir rutin haline geldi bu, ama bugün bir başkaydı... sanki evren bana okula gitmemem gerektiğini söylüyor, ama bu her öğrencinin okula gitmeme isteği gibi değil bugün bir başka his var içimde. Lavabo ya girdim, dişimi fırçaladım, yüzümü yıkadım ve küveti doldurdum. Daha sonra küvet dolar ken aynanın karşısına geçip kendimi incelemeye başladım. Daha sonra hayatı sorgulamaya. "Bu dünyada varoluşum benim için neyi ifade ediyor?" kendimi sorgulamaya devam ederken ayağıma birden bir ıslaklık geldi."yinemi ya!" diye bağırdım. Üstümü soydum ve küvete girdim. Bir kaç dakikalık uykudan sonra banyo kapısına sertçe vuruldu "Ne var ege!" diye bağırdım. "Uyudun mu yine" dedi. "Sanane" dedim soğuk bir tavırla. "Bugün okulun ilk günü geç kalırsan annem laflarıyla öldürür seni" dedi ağzını yaya yaya. "Ege defol!" dedim. "Hey allahım ya sen bunları bana seçerek mi veriyorsun? bu nasıl bir çocuk? Kardeşim olsun diye merdivende oturup ağladığım günlere yazık lan" ve 10,15 dk sonra çıktım üstüme, beyaz,kısa kolku,salaş bir tişört. Altıma, yüksek bel, dar paça, siyah bir kot pantolon giydim. Ayakkabı olarak da adidas bir ayakkabı giydim, saçımı atkuyruğu yaptım, ve odadan çıktım aşağıya kahvaltıya indiğimde ege hayatında hiç yemek yememiş gibi kahvaltı yapıyordu, "yavaş ye yavaş"
"Sonone be" dedi ağzı doluyken. Gözlerimi devirip "günaydın herkese" dedim güler yüzlü bir tavırla. "Günaydın" dediler hep bir ağızdan. Daha sonra masaya oturdum ve masadakileri silip süpürdüm. Tabii Anneme göre hâlâ birşey yememiştim ama olsun. "Hadi ben çıkıyorum kendinize iyi bakın sizi seviyorum. Ha bu arada ege sen hariç yanlış anlama" dedim egeye bakarak. Omuz silkti, asansörü çağırdım en üst katta olduğumuz için. Asansöre bindim ve arkamdan karşı komşumuz, benimle aynı okulda olan ve tam bir gıcık olan çocuk bindi, ismi barış "bugün de çirkinliğimi koruyayım diyorsun demek yosun ha? " dedi her zaman Ki gibi soğuk bir tavırla. Gözlerimi devirdim ve "sana mı sorucam nasıl olacağımı buzdan kalp" dedim ve kata ulaştık. Asansörden indim ve kapıyı açıp çıktım. Arkamdan barış geldi. Yürüyüş hızımız aynı olduğundan ikimiz yanyana yürüyorduk. "Biraz arkamdan yürü buzdan kalp"   "asıl sen yürü ve bana buzdan kalp demeyi kes" dedi.  "Kapa çeneni!" gözlerini devirdi ve durup bekledi.  Bu salak ne yapıyor diye arkamı döndüm.  "Ne yapıyorsun? " "benden uzaklaşmanı bekliyorum"  arkamı döndüm ve yürürken "Aferin ilk defa doğru birşey yapıyorsun" dedim sesimi duyurmaya çalışarak. Yürümeye devam ettim ve okula vardım. Evet yosuncuğum bu okuldan atılmak istemiyorsun ama bence atılacaksın. Okuldan içeri girdim okulun en süzsüzü bendim galiba. Kızlar yılan gibi deri değiştirmiş , erkekler ise saç jölesi bir seferde bitsin istemiş gibi götünüyorlardı. Bu ne lan?!! Hadi bismillah. Yanıma bir kız geldi. "Bak tatlım bu nasıl bir fantazi bilmiyorum ama bu okulun popüleri 2 senedir benim, şuan herkes sana bakıyor diye okulun popiler oldun zannedersen diye dedim." dedi ağzını yaya yaya. "1. Si ne fantazisi 2. Si niye sarhoş gibi konuşuyorsun 3. Sü benim poliler olma gibi bir isteğim yok" dedim soğuk bir tavırla. "Hemen cevaplıyorum ta-" sözünü kestim. "Bana tatlım deme!" gözlerini devirdi "fantazin böyle iğrnç giyinip insanların dikkatini çekmek"  "oha!" dedim gözlerim faltaşı gibi açılmıltı.  "Cidden kafanın içinde ne var bilmiyorum ama Beyin hariç herşey olabilir." Yanımdan havalı bir şekilde çekip gitti. Hey allahım. Sınıfım 3 kat yukarı dayamış. Asansöre binecektim ama Vazgeçtim sorgulamayın neden bilmiyorum.

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin