Eve gitme vakti geldi. "Yarın buluşalım mı?" dedi Alya. "Olur numaranı söyle konuşuruz" dedim. Numarasını söyledi. Ben sıradan kalkmadım. "Gelsene" dedi şaşkın bir şekilde. "Ben biraz kafamı dinleyecem sonra çıkarım ben" öpücük attı ve çıktı. 2,3 saat sonra çıkmaya karar verdim. Kapıyı açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi. Ne oluyor ya! Kapıyı zorladım,sertçe kapıya vurdum ama açan olmadı. Sıraya geçip oturdum ve telefonumu açtım. Ya niye %1 kapı bir anda yavaş yavaş açıldı. Korkudan bacaklarım titriyordu. Kapı tam açıldı, 2 dk falan geçti ben öyle çıkabildim çünkü çok korkuyordum. Çıktığımda bir kız çığlık attı. Bacaklarım beni taşıyamıyordu. nerdeyse emeklemeye başlıyacaktım. Hemen asansör çağırdım. Asansör çok beklemeden geldi ve açıldı. Oradaki görüntüyü gördüğümde bütün gücümle çığlık attım. Alya kanlar içinde yerde öylece duruyordu. Bacaklarım bu kadarını kaldıramadı ve yere yığıldım. Ağlamaya başladım bir bidondan su doldurunca taşan su gibi Durmaksızın yerleri ıslattım. Daha sonra kendimi toparlayıp ağlaya ağlaya merdivenlerden tüm gücümle indim. Gözyaşlarım tükenmek bilmiyordu. Kapıya ulaştım ama kapı kilitliydi vurmaya başlaldım kapıya. "Açılsana lan açıl!" diye bağırdım. Sert birşeyler aramak için okulu aramaya başladım. Ben okulun tam ortasındayken yukarıdan kanlı bir bıçak düştü aşağıya. Yine çığlık attım, yine, yine ve yine. Bağırar tüm gücümle konuşmaya çalıştım. "Yeter lan kimsin sen kim alyaya ne yaptın şerefsiz?"
--
Ağır birşeyler aramaya devam ettim. Ve bir tane demir sopa buldum biraz kanlıydı ama o an onu umursayacak gibi değildim. Demiri alıp cama vurmaya başladım. Açılmıyordu,Bir bidondan su doldururken su taşarya hani durduramazsın, istemesen de yerler sırılsıklam olur. Aynen öyleyim işte şuan. ağlamak istemiyorum, dik durmak istiyorum ama başaramıyorum. Yere oturup gözyaşlarımı özgür bıraktım. Ben özgür olamıyorum şuan ama gözyaşlarım özgür olsun diye. Ağlarken anladım, o sopayla Alya ya vurulmuş vücudu mor ve yaralıydı. Kanadı kırılmış bir kuş gibi yerde öylece duruyordu, nefes dahi alamıyordu, başaramıyordu çünkü uçamıyordu, özgür olamıyordu. Peki ya kim yaptı bunu? neden yaptı? Amacı neydi? Ne istedi o zayıf vücudundan? Bağırmaya başladım kim neden yaptı ne istedi? Amacı neydi? Sopayı tekrar elime aldım ve tekrar vurmaya başladım kapıya. Açılmıyordu, açılmıyor. Vurmaya devam ederken yukarıdan bir anahtar düştü. Koşarak anahtarı aldım ve kilidi açıp çıktım. at mı kovalıyor neden bu kadar hızlı koşuyorsun? Derler ya hani, belkide beni şuan bir katil kovalıyordu.
Koşarak eve vardım nefes nefese kapıyı çaldım, kapıya kapıyı kırarcasına vuruyordum. Sonunda açan biri! "Kızım bu ne hâl ne oluyor?" annem, şaşkın ve korkmuş bir şekilde bana sorular soruyordu. "E... Şey... " anneme bunu söyleyemezdim, çünkü bunu kimin ve neden yaptığını çok merak ediyordum ama eğer bunu aileme söylersem beni direk başka bir okula kayıt ettirlerdi. "E... Anne... E... Arkamdan çok büyük bir köpek kovaladı da çok korktum o yüzden" gözlerini kaçırdın, saçınla oynadın ve kızardın. Bunlar senin yalan söylediğini gösteriyor! "Kızım sen köpeklerden korkmazsın ki" sakın gözlerini kaçırma, saçlarınla oynama ve kızarma! "Anne ama çok büyüktü ve vahşiydi ne yapayım" yine başaramadın demi? "Peki" koşarak odama çıktım, kapımı kapattım ve sırtımı kapatmış olduğum kapıya yaslayıp derin bir oh çektim. Ne yapacağım ben? Yatağıma oturdum, kafamı duvara yasladım ve düşünmeye başladım. Alya öldü! Ama kim yaptı bunu? Neden? Niçin? Amacı neydi? "Off"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
Mystery / Thrillersabah her zaman ki gibi uyanman gününün her zamanki gibi geçeceğini göstermez, belki de bugün hayatında bir çok şey değişecektir! her zamankinden daha farklı, daha gizemli ve daha yorucu bir güne hazır ol. "Benimle çıkar mısın?"