1

377 24 0
                                    

31 октомври: 8:30am

"Jungkooooook....... Ставай!" - извика най-добрия приятел на Jungkook Chen.

"Какво искаш същество такова? Знаеш ли колко е часа?!?" - разкрещя се на приятеля си, но той го гледаше с широка усмивка.

"Ставай, знаеш кой ден е днес, нали?" - попита той развълно, но и притеснено.

"Какъв?" - знаеше, че днес беше някакъв ден ама забрави.

"31 ОКТОМВРИ!!!" - извика Chen развълнувано.

"И?" - без никакъв интерес го попита.

"Помниш какво се разбрахме преди няколко дена? Ще ходим в изоставената къща." - оведомиго и започна да скача в леглото на Jungkook от радост.

"Офф, брат....... Първо: Защо трябва да ходим като знаеш, че ме е страх от такива места? И второ: Знаеш ли, че там не е живял жив човек и не е влизал от близо 80 години.?!?"

"Знам, за това ние ще сме първите. Знаеш, че обожавам такива места, а и ми обеща."

"Смята се, че там е обитавано от духове и много често е имало паранормални явления. За това никой не е стъпил повече там. А хората, които са живеели там повече не са били видяни." - каза мистерично, но и изплашено Jungkook.

"О яяя, и вярваш в това? Ти си голямо бебе, за това ще дойдеш с мен днес в къщата точно в...... " - той нарочно не довърши, защото обича да вижда как приятеля му се стряска.

"КАЖИ МИ В КОЛКО ВЕДНАГА!!!" - вече той започна да крещи.

"В 22:00." - изсмя се Chen зловещо.

"ААААААААА" - Jungkook изкрещя и се скри под одеалото.

"Така, че се приготвяй. В 17:00 ще дойда да те взема за да искаме лакомства. Ще бъди най-хубавия ден на света днес!"

"Ще бъде най-ужасния ден на света!"

Нова история. Тъй като наближава Хелоуин реших да направя такава история. Знам, че не качвам често на другите истории, но просто идеите не ми идват. Все пак се надявам да Ви хареса тази история.

VAMPIRE LIFE «VMINKOOK» Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin