"Добре Jungkook, аз сега ще се прибирам, а ти се подготви психически и също чантите за лакомства."
"Оф добре."
"Чао." - момчето излезе от стаята на приятеля си и напусна къщата.
След като Chen си тръгна Jungkook стана от леглото и отиде да си вземе бърз душ. До като се къпеше слушаше любимите си песни и си представяш, че е пред голяма публика на сцена.
След 15-20 минути къпане излезе, облече се и отиде да закуси. Той живееше с майка си, тъй като баща му е напуснал страната по работа.
"Добро утре, скъпи. Как спа?" - попита майката загрижено.
"Добре, но разбра ли какво иска да правим Chen довечера?"
"Да, той ми каза. Не съм много сигурна, че е добра идея."
"И аз това му казвам, ама той иска все на неговото."
"Знаеш, че аз не вярвам в тези теории за духовете и паранормалните явления."
"Защо само аз вярвам?" - затъжено попита майка си.
"Вече не си малък, 20 годишен си. Ако беше по-малък нямаше да те пусна, но сега си вече мъж."
"Може да съм външно, но вътрешно не."
"Успокой се, Chen ще е с теб и всичко ще бъде наред."
"Надявам се, благодаря ти."
"Няма защо миличък."
След като той закуси се качи горе в стаята си, легна на леглото си и си пусна филм. Той мразеше да гледа страшни, за това си пусна романтичен.
/14:00/
Jungkook видя колко е часа и отиде да си направи обяд, тъй като майка му излезе по работа и сега е сам вкъщи. Направи си рамен и седна на масата. Беше му скучно да стои сам вкъщи, за това реши да пише на Chen.
Jungkook: - Chen, как трябва да се облекла?
Chen: - С някакъв костюм за хелоуин. С какво друго?
Jungkook: - Ще изглеждам ужасно и всички ще ни се подиграват.
Chen: - СПРИ ДА ТИ ПУКА ЗА МНЕНИЕТО НА ДРУГИТЕ. ТИ СИ СИ ТИ....
Jungkook: - Добре де, добре. По спокойно. Нищо не съм казал.
Chen: - САМО ТЕ Е СТРАХ.... АКО НЯКОЙ ТИ ПОСЕГНЕ ИЛИ ТЕ ЗАСЕГНЕ ЩЕ ПОЛУЧИ ЮМРЪК ЗА ДЕСЕРТ В ЛИЦЕТО. ТАКА ЩЕ ИМА СТРАХОТНО ЛИЦЕ ЗА ХЕЛОУИН.
Jungkook: - Ок, моля те успойко се. И благодаря все пак. И моля спри да пишеш с главни букви. Стресираш ме.
Chen: - САМО АКО СПРЕШ ДА СЕ СТРАХУВАШ....
Jungkook: - Добре, вече спрях....... наистина.....
Chen: - Супер. Не забравяй, че остават вече почти два часа. Нямам търпение.
Jungkook: - И аз.
Chen: - Хайде, до после.
Jungkook: - Чао.
Вътрешно той много се притесняваше, но от друга страна не, защото се чустваше защитен със своя по-голям приятел.
आप पढ़ रहे हैं
VAMPIRE LIFE «VMINKOOK»
रोमांसНз какво описание да напиша 😂 Ако четете ще разберете.