3

245 20 0
                                    

След два часа чудене Jungkook си избра костюм и беше облечен като Спайдърмен (друго не можех да измисля 😂😀). Като се облече седна на дивана и започна да чака приятеля му да му пише, че го чака. Той започна да се изнервя, защото той закъсня вече с 20 мин.

/5мин по-късно/
/Дин-донг/

Той се чудеше кой е и за съжаление нямаше дупка на вратата зада гледа кой и си помисли, че е майка му.

"Ха!" - Chen стресна Jungkook като имаше на устата си вампирски зъби, които имаха кръв и много разрошена коса. И също доста черен грим с наметало.

"ААААААА" - той изкрещя и падна на земята.

"Изненада!"

"Охх страхотна изненада. Вътрешностите ми щяха да изкочат."

"Иначе добре ли си?"

"Бях добре преди да ми изкараш акъла."

"Пробвах те."

"За?"

"Ти каза, че вече не те е страх, нали?!?" - попита го със зловеща широка усмивка.

"Да, естествено, че не ме е страх. Страх ги е само бебетата."

"Тогава, защо ми казваш това изречение и не ме гледаш в очите?"

"........."

"Слушам...."

"........"

"Добре, няма да признаеш, че те е страх, но аз го разбрах. И какво е това нещо, което си облякал? Пижама?"

"Неееее. Това е костюма ми."

"........хахахахахахахахахахах"

"Какво смешно има?"

"Ако това ти е костюма се отказвам да ти бъда приятел."

"Еми нямам какво да облека."

"Ще те закарам на едно място, където можеш да намериш страхотни страшни костюми."

"Какво е то?"

"Магазин, точно за такива дрехи. Майка ми работи там и ще ти даде какво искаш напълно безплатно."

"Наистина ли?"

"Абсолютно."

"Добре, но как ще отидем?"

"Как очакваш, че съм дошъл до тук? С кола много ясно."

"Ок."

"Вземи си чантата за сладки и другите ти неща и идвай. Чакам те в колата."

"Добре."

Момчето взе всичко необходимо, което му каза приятеля и влезд в колата.

VAMPIRE LIFE «VMINKOOK» Where stories live. Discover now