6

234 20 0
                                    

"Брат, готов ли си вече да се появяваме?"

"Чакай, аз първо ще изляза и ще се направя на съвсем нормален човек."

"Да, но трябва да си прибереш вампирските зъби."

"А да, извинете."

"Добре, отивай. Аз ще наблюдавам от тук."

"Ок."

"Jungkook, ако обичаш застлани пред мен. Като си зад мен не съм сигурен какво става, защото само мълчиш!" - Chen заповяда на своя приятел.

"Офф, добре."

--------

Добре, Jungkook. Мисля, че знаеш как се отваря врата. Не стой така пред нея.

"Стах ме е."

"ОТВОРИ Я!!!"

"Добре де, само не ми викай."

Jungkook отвори вратата, но когато видя, че няма никого се успокои. Те разглеждаха стаята, но докъто Jungkook го правеше, усети, че някой му диша във врата. Обърна се бавно и изкрищя като 5 годишно момиче. Пред него стоеше момче горе долу на 22-23 години с нормално облекло.

"Здравей!" - момчето поздрави Jungkook без, никакво настроение. Все едно е камък.

"Аааааааа Chen!" - момчето крещеше и отиде зад гърба на приятеля си.

"Здравейте! Вие ли притежавате тази къща?" - Chen попита момчето без никакъв страх.

"Да, а вие какво правите тук бе разрешение?!?" -момчето ги попита с малко по страшен глас и Jungkook  още повече се сви зад Chen.

"Еми, тъй като аз и моя приятел обичаме такива места, решихме да посетим тази къща."

"Аха."

"А как си чисти тази къща? Тя е огромна."

"Това не е ваша работа. Но така и така сте дошли............. се чувствайте като у дома си. Ще Ви донеса сладки." - в началото го каза ядосано, но след това се усмихна с квадратната си усмивка.

"Добре, благодаря. Jungkook, ти няма ли да кажеш нещо на човека. Не стига, че ще ни почерпи, а ти мълчиш все едно ще те изяде."

"Знаеш ли как ме стресна тоя?!? "

"Не е искал."

"Да бе, не е искал."

"Ако ще ме занимаваш с твоите теории, няма повече да съм ти приятел."

"А не не не не...... НЕ! "

"Тогава спри!"

Момчето се върна с чиния пълна с бисквитки. Chen ги опита и много ги хареса, обаче Jungkook не опита нито една.

"Та, не разбрахме как се казваш?" - попита любопитно Chen с още пълната уста от бисквитките.

"Името ми е Taehyung."

"Супер име. Моето е Chen."

"Оу, ами на твоя приятел?"

"........." - Jungkook мълчеше. Не искаше да казва името си.

"Неговото име е Jungkook. Не му обръщай внимание. Той е доста срамежлив." - Chen отговори вместо Jungkook.

"Значи Jungkook казваш.........интересно." - той започна да оглежда Jungkook от горе надолу.

Тъпичкооооооо........ Но това е положение

VAMPIRE LIFE «VMINKOOK» Where stories live. Discover now