7

225 20 0
                                    

"Ам, Chen...... Може ли да поговорим на саме?" - помоли Jungkook приятеля си.

"Офф, ок. Извинявай, ей сега се връщаме." - Chen се извини на Taehyung и отиде до досадния си приятел.

"Слушам сега, казвай каква глупост ще кажеш?"

"Не го ли видя този Taeh....... " - Jungkook се спря, защото се чудеше името на момчето.

"Taehyung!!!"

"Да, същия. Преди малко ме огледа и се си облизва езика докато ме гледа."

"Сега се облизва? "

"Даа."

Chen се обърна тайно за да погледне момчето, но той си стоеше спокойно на стола. Тогава Chen се обърна ядосано към приятеля си.

"Да, определено те гледа." - каза съркастично той.

"Е, той току що спря."

"Да бе, отново ти вярвам."

"Стига де, казвам ти, че наистина има нещо странно в него." - Jungkook го погледна ядосано.

"Нем, съвсем нормален е."

"Еми хубо, сам ще се оправя." - Той прошептя на себе си за да не може приятеля му да го чуе.

Момчета се върнаха на местата си до Тае и продължиха да говорят. След 1,2 часа стана 12:00. Chen предложи да си тръгват и приятеля му се съгласи. Вратата на къщата беше отворена и си помислих, че ще се излязат бързо, но за тяхно съжаление не беше така. Тъкмо когато шаха да излязат вратата с затвори. Jungkook се стресна и се притесни, а приятеля му.......... той беше спокоен и каза, че е зареди течението. Chen отиде при Taehyung.

"Ам..... вратата се затвори и не можем по никакъв начин да я отворим."

"Супер." - Taehyung гледаше надолу, а не към очите на Chen.

"Това не ни помага. Искаме да тръгваме. Може ли да ни помогнеш? "

"Не!" - отговори спокойно Тае докато още гледаше надолу.

"Защо?!?"

"Защото ние не ви пускаме!" - Taehyung се изправи и им го каза зловещо.

"Вие ли? Ти не си ли само един?" - попита страхливо Jungkook.

От тъмнината излезе мъж, който приличаше доста на Taehyung, ама само по дрехи.

VAMPIRE LIFE «VMINKOOK» Where stories live. Discover now