-Ъгх, пуснете ме да изляза! - Джънкук се опитваше да се измъкне, но уви Джимин беше по-силен.
-Техьонг......... Кърпата! - Джимин заповяда на брат си.
-Сладки сънища отново. - Техьонг каза на Куки, докато той вече при падаше от специална кърпа, която беше сложена на устата му.
-Добра работа, братко. - поздрави го по-голямото момче.
/2 часа по-късно/
Джънкук отново се събуди и вече се отчая. Стана от леглото, мина покрай огледалото и видя, че на врата му от двете страни има смучки. Реши да ги докосни и усети доста силна болка.Той се обърна и видя, че стаята е промена. Стресна се. Отиде да провери дали вратата беше откючена и за негов късмет беше. Тихичко ходеше на пръсти през коридора, обаче като излезе осъзна, ще къщата е огромна и не знае къде какво има.
Джънкук не знаеше къде отива, но продължи. Видя една стая, която беше доста по странна и реши да влезе. На пръв поглед нямаше нищо особено. Но когато влезе по навътре видя, че от дясната страна на стаята има нож, приспивателни, онази кърпа, кръв и череп на жив човек. А от ляво имаше первезервативи, къмшик, белезници, вибратор и др. Остана момчето без думи. Докато стоеше на едно място усети, че някой го наблюдава.
-Какво правиш тук, кукличке? - попита го Джимин докато се беше подпрял на стената с кръстени ръце.
YOU ARE READING
VAMPIRE LIFE «VMINKOOK»
RomanceНз какво описание да напиша 😂 Ако четете ще разберете.