9

229 21 11
                                    

Г. Т на неутрал:

"Готов ли си, братко?" - попита със зловеща усмивка Тае.

"Винаги готов!" - отговори му.

След 1 час Джънкук се събуди и видя стаята и веднага се сети, че още е в страшната къща и изпъшка. Стана и се опита да излезе, но врата беше заключена. Опита се да я отвори, но не успя. Зараза а и седна на леглото. Видя, че на нощното шкафче стоеше телефона му и реши да го вземе. Но стана нещо, което не можеше да си обясни. Когато го взе ръката му се опари и изпусна телефона на земята.

/При Джимин и Техьонг/

"Много съм горд!" - радостно съобщи на брат си.

"За?" - попита Техьонг объркано.

"Направих ме Джънкук като нас." - обясни Джимин.

"А... Ааааа да, и аз" - малкия Техьонг се светна най-сетне.

"Сега е вампир като нас, няма измъкване." - зловещо Джимин погледна заедно със зловящ смях с Техьонг.

Г. Т на Джънкук:

Оф, трябва да се измъкна от тук. Защо вече не се страхувам. По принцип тази атмосфера ме плаши, а аз си стоя спокойно. Нещо май ми има определе. И защо имам чувството, че забравям някого......... мне.

Отворен е прозореца, айде да използвам хватките, които научих. Точно, когато бях готов да ритна вратата, тя се отвори и влязоха двете странни момчета.

"Какво си ми мислиш, че правиш?" - попита раздразнен Техьонг.

"Да избягам, не е ли очевидно?" - попитах аз.

"Ъм не, защото няма да стане бебенце." - отговори Джимин.

"Как..... Как ме нарече? " - попитах с изумление.

"Бебенце....нали си по-малък от нас. " - Джимин ме погледна с вдигната вежда.

"А, не. Никой няма да ме нарича така!" - аз се ядосах.

Г. Т на неутрал:

Тъкмо Джънкук беше на косъм да удари Джимин, но Джимин с една хватка го събори на земята. Джимин беше над Джънкук, който беше на земята. Момчето искаше да се измъкне, обаче Джимин не даваше. Техьонг заключи вратата и се присъедини към плана на батко си.

Специално качвам тази глава за Bts_Lover_666 и за всички, които следят историята. Но зареди нея я качих 🤗 (сори ако си момче)

VAMPIRE LIFE «VMINKOOK» Donde viven las historias. Descúbrelo ahora