1.Bölüm

952 91 50
                                    

Küçükken herkes onunla dalga geçiyordu.Zayıf,ezik vb. insanlar sürekli böyle seslenirlerdi.

Ama o bunları takmadı ve sürekli çalıştı.Ve en sonunda dünya tarafından korkulan biri hale gelmişti.

Bu yolda birçok kişiyi feda etti.1 kişi hariç o da annesiydi.Çünkü bu kanlı yolda onu destekleyen tek kişi annesi olmuştu.

Ama nereden bilebilirdi ki hayatta en çok güvendiği insan tarafından ihanete uğrayacağına

"Neden,Anne NEDEN!"
"Neden mi?Çünkü seni gibi bir iblisi hiçbir zaman oğlum olarak görmedim"

Duyduğu sözler üzerine;
"Ölsem de tek başıma ölmeyeceğim"
Diyerek elindeki bıçağı annesinin kalbine sapladı.Annesinin ona gizlice içirdiği zehir yüzünden birazdan öleceğini biliyordu.

Aklına geçmişte yaptıkları geldi.
Birçok insan öldürmüştü.Onun işi buydu.O bir suikastciydi. Ama sıradan bir suikastçı değildi.
O tüm suikastcilerin suikastcisi katillerin katili Dünyanın 1 numaralı suçlusuydu.Onun adı Suikastciler Kralı Naguraydı.

Hiç istemediği halde hayatı bu hale gelmişti.Tüm pişmanlığı annesine güvenmek ve insanları kendisine uzak tutmaktı.

Son saniyelerinde hayatını bu hale getiren tanrılara lanet okuyarak vermişti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yerde her yerinden dövülmüş beyaz saçlı tüm kızların kalbini çalabilecek yakışıklılığa sahip bir çocuk yatıyordu.

Kendine gelen çocuk şaşkınlıkla etrafına bakındı.Çünkü tekrar doğmuştu.Neler olduğunu anlamayan Nagura olanları düşünmeye başladı.
"En son annem tarafından ihanete uğrayıp ölmüştüm nasıl hayattayım?."Nasıl tekrar dirildiğini anlamayan Nagura şuan bulunduğu bedenin anılarını incelemeye başladı.

Şu an bulunduğu bedendeki kişinin ismi de kendisi gibi Naguraydı.  Ailesi Tüm imparatorluklar tarafından saygı duyulan ve korkulan bir suikastci klanıydı.

Klan Asura imparatorluğunun Dış kesimde bulunuyordu.Kendisi Klan lideri Dark'ın 3.oğluydu.Doğdu günden beri insanlar ondan ,görünüşü yüzünden nefret ederlerdi.Lanetli olduğunu söyleyip dururlardı.

Ama dış görünüşüne rağmen zekası ile insanları şaşırtmıştı.Hiç kimse onun bu kadar zeki olacağını düşünmemişti.Hatta birçok kişi ona bunun yüzünden saygı duyuyordu ve ilerde güçlü bir yetiştirici olacağını düşünüyorlardı.

Taa ki 1 yıl önce 6 yaşındayken sakat olduğu öğrenene kadar. O gün onunla babası ve kardeşleri de dahil olmak üzere klanda ki herkes dalga geçmişti.Hatta o günden beri babası yüzüne bile bakmamıştı. Kardeşleri ise onunla sürekli dalga geçiyorlardı.

Hala daha klanda kalmasının sebebi zekasıydı.Çünkü bazen onun sayesinde önemli hatalardan kurtuluyorlardı.

Bu 1 yıl onun için cehennem gibi geçmişti.Annesi ona destek olan tek kişiydi.Onun her zaman yanında durmuştu.

Bir gün kardeşleri gelip onu gezmeye çıkarmak istediler.Annesi her ne kadar istemese de Babaları yüzünden izin vermek zorunda kalmıştı.

Her şey iyi giderken bir anda ıssız yere geldiler.Ve 1.Büyük abisi Lyan ona yumruk attı.Ne olduğunu anlamayan Nagura ağzını açamadan 2.Büyük abisi Lyen konuştu.

"Senin gibi çöp neden bizim klanımız da doğdu ki"
Lyan "Aynen"dedi onaylar bir şekilde.
Nagura daha ağzını açamadan abilerinden aralıksız dayak yedi.En sonunda duran kardeşler Naguranın cansız bedenini fark ettiklerinde içlerine bir korku kapladı.

Şimdi annelerine ne diyeceklerdi.
Babaları bile onun elinden kurtaramazdı onları...

Biraz sessizce birbirlerine baktıktan sonra sessizliği bozan Lyan oldu. Öfkeli şekilde
"Bundan kimseye bahsetmeyeceğiz. Anneme gelirsek Naguranın ormana girmek istediğini bizde onun isteğini kırmayıp ormana girdiğimizi ve güçlü kaynak canavarı tarafından saldırıya uğradığımız sırada öldüğünü söyleyeceğiz" dedi
Lyen de onayladı.Ve onu ormana taşıdıktan sonra oradan hızlıca uzaklaştılar.

Demek şuan ki bedeninde bulunduğum çocuk böyle ölmüştü.Sana söz veriyorum seni öldüren abilerinden senle dalga geçen herkesten intikamını alacağım.

Ama bunu nasıl yapacaktı.Anladığı kadarıyla dantianı sakattı.Her şeyden önce bu ormandan çıkmalıydı.En sonunda ayağa kalktı etrafına biraz bakındıktan sonra rastgele bir yöne doğru yürümeye başladı.

Akşama kadar aralıksız yürüdükten sonra çok yorulmuştu.Ama bir türlü çıkışı bulamamıştı.Onu en şaşırtan karşısına hiç kaynak canavarı çıkmamasıydı. Biraz yürüdükten sonra ilerde mağara olduğunu fark etti.

"Sabaha kadar burada dursam iyi olur"
dedikten sonra mağaranın içerisine girdi. Ama mağaranın derinlerinden gelen baskı ile diz çökmek zorunda kaldı.

En sonunda kara zorlana ayağa kalktıktan sonra mağaranın derinlerine gitmeye çalıştı.Zar zor mağaranın derinlerine kadar gitti.

Karşısında gördüğü şey ile şaşkına uğradı.Gördüğü şey ise...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
--Bu arada Suikastciler klanında--

"Onu nasıl ormana götürürsünüz!"

Lyan ve Lyen ikisi aynı anda korku içinde anneleri Melisaya bakarak

"Nagura istedi bizde götürdük"
Anneleri melisa
"Yalan söylemeyin,bana çabuk doğruyu söyleyin"
Kardeşler her ne kadar aynı söylese de anneleri onlara inanmıyordu.

En sonunda babalarının araya girmesiyle kurtulan ikili babalarının emriyle odalarına döndü.

"Neden karışıyorsun Dark,bas baya yalan söyledikleri belli"

"Sakinleş melisa,karşında kim olduğunu unutma ayrıca çocuklar yalan söylese ellerine ne geçecek"

"Madem öyle bundan sonra sana karılığı o ikisi yapar.Ben bundan sonra kapalı eğitime giriyorum" dedikten  sonra Dark ağzını açamadan ortadan kaydoldu.

Geride sinirle "MELİSAAA" diye bağıran ve korkudan tir tir titreyen Lyan ve Lyen bıraktı.

-----------------------------------------------------------
Oh sonunda bitti. Yazmak ne zormuş. Umarım beğenmiş sinizdir. Hatalarımı yorumda belirtirseniz sevinirim.

Nagura gördüğü neydi?

Naguranın annesi melisa kapalı eğitimden ne zaman çıkacak?

Nagura nasıl intikam alacak?

Lyan ve Lyen babalarının öfkesinden nasıl kurtulacak?

Diğer bölümde görüşmek üzere...











NaguraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin