7.Bölüm

675 75 2
                                    


Bu bölüm user30323357adlı okuyucuya ithaf edilmiştir.
İyi okumalar...

Basiliks e bakarak "Peki kabul ediyorum." dedi "Üstüme çık eğitim yapacağımız yere götüreyim hem sana bu dünya hakkında biraz bilgi vereyim" dedi Nagura tereddüt etmeden Basiliks in üstüne çıktı.Ve yola koyuldular.

...

Basiliks'in dev gövdesine rağmen Bilge Kaynak Alemindeki kişilerin bile fark edemeyeceği bir hızla ilerliyorlardı. Naguranın tahminine göre gidecekleri yere kısa bir sürede varacaklardı. Naguranın bir şey yapmayıp etrafında daha önce görmediği ağaçları,bitkileri ve canavarları incelediğini gören Basiliks "Çoğu kişiden hızlı olsam bile gideceğimiz yer çok uzakta şuan ki hızımla bile ortalama 3 ayda varırız.Camia sandığından daha büyük o yüzden boş boş oturmak yerine meditasyon veya teknik çalışırsan iyi olur.Unutma ki seninle aynı yaş da  olup senden daha ileride olan kişiler var. " ( Y.N: "Camia" Alem,Cihan, Kainat,Yeryüzü gibi Dünyanın eş anlamlı kelimelerinden biridir.) Basiliks 'in dediklerini duyan Nagura şaşkın gözlerle baktı. Basiliks bile şuan ki hızıyla gidecekleri yere 3 ayda gidebiliyorsa kendisi ne kadar sürede giderdi? İçinden bir ses bunu yakında öğreneceğini söylüyordu.Yinede doğru söylüyordu boş boş oturmak yerin eğitim yapmalıydı.Savaşmak konusunda iyi olsa da teknik öğrenebileceği kitaplara ihtiyacı vardı.Bu konuda bir an önce çare bulması lazımdı.

Aklına müdürün verdiği sadece Hiçlik elementine sahip kişilerin kullanabileceği teknik kitabı aklına geldi.Zaman kaybetmeden küpesine koyduğu kitabı çıkardı.Kucağında beliren mor-siyah karışımı saf hiçlik elementinden yapıldığı belli olan kitap çıktı. Nagura bir süre kitaba baktıktan sonra incelemek için eline aldı.Üstünde herhangi bir işleme veya resim yoktu.Sadece kitaptan  tuhaf bir aura yayılıyordu.Bunu çok umursamayan Nagura kitabı açtı.

"Kitabımı bulan kişi her kimsen sana en içten tebriklerimi sunarım.Bu kitabı sadece potansiyeli sonsuz olan kişi tarafından açılabilir.Ve sen potansiyeli yüksek olan kişi sana aktaracak olduğum tekniği oluşturmak için hayatımın büyük bir kısmını harcadım.Düzgün çalışılması durumunda daha önce kimsenin sahip olamadığı bir güce kavuşacağını umuyorum.

Maalesef ki tekniği oluştururken hayat enerjimi harcadığım için tekniğin sonuna kadar gelemedim.       

Seni şimdiden uyarayım.Tekniği çalıştığın süre boyunca Ölüm ve Acı senin bir parçan hale gelecek...

Yinede Ölümü ve Acıyı göze alıyorsan yeterince güçleninceye kadar hiç kimseye Tekniğim den bahsetme!!      

Sana diyeceğim son şey ÖNÜNE ÇIKANI EZ !! HİÇ KİMSEYE ACIMA !! HERKESİN KALBİNE ÖYLE BİR KORKU SAL Kİ !! OLMADIĞIN YERDE BİLE KORKARAK YAŞASINLAR !!!!"

Kitabı okumayı bitiren Nagura neye uğradığını şaşırdı.Sanki kitabı okumuyor da karşısında onunla konuşuyormuş gibi hissetmişti.Düşünceli bir şekilde "Usta sence ne yapmalıyım?" Ustası kararlı bir tonda "Bu karar sana kalmış.Kendi kararlarını kendin vermen gerekiyor. Ben her zaman burada bulunmaya bilirim.O yüzden kararlarını kendin vermen gerekiyor." Ustası haklıydı.Kendi kararını kendisi vermesi gerekiyordu.Tekniğin tam olarak ne olduğunu anlayamamıştı.Eğer kitabı yapan kişi doğru söylüyorsa gerçekten çok güçlü olacaktı.Acıdan veya ölümden korkmuyordu.Bunlar zaten yaşamının bir parçasıydı.Kararını vermişti.Tekniğe çalışacaktı."Usta kararımı verdim.Ne olursa olsun bu tekniğe çalışacağım." Ustası "Nasıl istersen ama dikkatli ol.Bu arada tekniğe çalışmak için kitaba kanından bir damla damlatman gerekiyor." dedi.Kitabı elinde tutan Nagura kucağına yavaşça koydu ve sınırsız alana sahip olan küpesinden kısa ikiz kılıçları çıkardı.Yani Mor İblisleri çıkardı.Tekini küpesine geri koydu.Diğerini sağ eline alarak sol eline küçük kesik attı.Ardından kanını kitaba damlattı. Kitap sanki bunun için yıllarca beklemiş gibi ışık huzmesine dönüşerek Naguranın kafasına içeri girdi.

NaguraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin