Bu bölüm IbrahimHalilKaya3 ve Mordechair15 adlı okuyuculara ithaf edilmiştir.
İyi okumalar...Nagura
"O zaman daha ne kadar daha oyalancağız bir an önce eğitime başlayalım."
Ustası ve ejderha ikisi aynı anda
"Bizde bunu demeni bekliyorduk"4 yıl sonra...
Mağaranın önünde morlara bürünmüş en son 4 yıl önce gördüğü ormana bakan Nagura eskisine göre dahada olgunlaşmıştı.
4 yıl boyunca ustası ve ejderha tarafından ölesiye eğitilmişti.Element kontrolü muazzam seviyedeydi. Hatta hiçlik elementini kullanmayı biraz kavramış ve teknik oluşturmuştu.İblis ve ejderha taraflarını kontrol etmeyi de öğrenmişti.Ama ne zaman iblise veya ejderhaya dönüşmeye çalışsa bir şey onu engelliyordu. Sadece güçlerini kullana biliyordu. Ustası ve ejderha bile bunun neden olduğu hakkında bilgileri yoktu.
Nagura için bir sorun teşkil etmiyordu.Her ne kadar seviyesi düşük olsa da kendinden 1 alem üstündeki kişi ile zorlanmadan dövüşebilirdi.Şimdi yapması gereken intikam almaktı.
Aklından intikam planları geçen Nagura ustasının sesi ile planlarına ara verdi.
Ustası
"İntikam işini şimdilik unut"
"Neden usta?"
"Her ne kadar element kontrolün muazzam olsa da büyücülük, savaşcılık ve suikastcilik konusunda yaşıtlarından ilerde olsan da hatta hiçlik elementini biraz kullana bilsen de onlara karşı şansın yok.En başta seviyen düşük onlara göre fazla teknik bilmiyorsun.Ruh avcılık konusunda 1.seviye bile değilsin hayvanları kontrol edebiliyor olsan bile seviyen düşük diye seni takip etmeye bilirler."
"Yani seviyemi yükseltmeye odaklanma mı istiyorsun.Ama nasıl? Normal insanlar veya iblisler gibi enerji çekemiyorum.Ve ruh avcılığı konusunda hiçbir bilgim yok""Hahaha evlat karşında kim olduğunu unuttun galiba ruh avcılığı işi kolay öldürdüğün her varlığın ruhunu alırsın. Seviyen yükseldikçe onların özelliklerini kullanabilirsin.Bunu ilerde daha iyi anlatırım.Şimdilik ruh avcılığında 1.seviye olası ya kadar bilmen gereken pek bir şey yok. Gelelim enerji çekme konusuna bu sana kalmış bir şey tek yapman gereken içgüdülerine uymak şimdiden uyarayım bu işlem gerçekten zordur.Birinin kendi içgüdüsünü bulması kişiye göre değişir.Bazıları hemen bulur. Bazıları da hiç bulamaz."
"Yani tek yapmam içgüdümü bulup ona uymam gerekiyor."
"Aynen hadi sana kolay gelsin bu arada tanınma konusunda endişelenme kapüşonunu takarsan kimse seni tanıyamaz."Nagura ustasının dediklerini düşünürken kıyafetinin kapüşonunu taktı ve yürümeye başladı.Yolda yürürken gözleri ellerinin orada bulunan bileklerindeki kelepçeden uzanan kısa zincirlere kaydı.
Ustası onu eğitirken onların tırpan olduğunu söylememişti. Son anda ustası elindeki silahı ona saplayacakken zincirlere odaklanarak tırpanları çıkarmıştı.Ustasına bunun ne olduğunu sorunca "Tırpana kanını damlatınca seninle birleşti ve gerçek haline geçti.Onları istediğin zaman kullanabilirsin.Ama sana tavsiyem yeterince güçlenmeden kullanmaman çünkü bu evrende kesemeyeceği hiçbir şey yoktur.Buda senden güçlü kişilerin dikkatini çeker.Bu yüzden çok zor durumda kalmadığın sürece kullanma" dedikten sonra antrenmana devam etmişlerdi.
1-2 saatlik zaman sonra şelaleye denk gelen Nagura orada zarif bir biçimde su içen ceylanı görünce acıktığını fark etti.Ve ne olduğunu anlamadan ceylanın üstüne doğru atıldı.
Ceylan ne olduğunu fark edemeden oracıkta canını verdi.Kendine gelen Nagura o an hissettiği duyguyu düşündü.Her ne kadar ceylanı öldürmek istemese de öldürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nagura
Fantasyİlk hikayem olduğu için bazı hatalarım olabilir. Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim. Kitap +18 sahneler olacaktır(işkence vb) İYİ OKUMALAR...