Elder şaşırmıştı. Ama fark ettirmemeye çalıştı.Önündeki garip çocuğa yani Naguraya hançeri uzattı.
Hançeri alan nagura parmağına kesik attı ve taşa kanını damlattı.Çıkan sonuçlar tüm herkesi şaşkınlığa uğratmıştı. Nagura bile çıkan sonuçlara şaşırmıştı.
Çıkan sonuçlar...
Ad: Nagura
Irk: ??????
Sınıflar:
Savaşçı, Büyücü,ruh avcısıYan sınıf:
Suikastçi ????????
Elementler:
Ateş (Tanrısal)
Karanlık (Tanrısal)
Hiçlik (Tanrısal)
Yıldırım (Tanrısal)Yan Element:
Nefret (Tanrısal)
Bitki (Tanrısal)Seviye: temel kaynak alemi 9.seviye
Potansiyel: Sınırsız
Unvan: Ölüm Lordu, Nefret,????????
Orada bulunan herkes ilk önce ölçüm taşına sonra Naguraya bakıyordu. Seçmelere katılan herkes şaşırmıştı. Öğrenciler hem şaşkınlık hemde kıskançlıkla bakıyordu.
Bunun en önemli sebebi ırkı 'nın belli olmaması, hiçlik elementine sahip olması ve üstüne üstlük bir sınırsız olmasıydı.
Nyan 'nın gördükleri ile dili tutulmuştu. Bu zamana kadar herkes onu dahi olarak görmüştü. Ama şimdi Naguranın sonuçlarını görünce kendi kendine "Ben dahi isem o ne canavar, iblis falan mı?" dedi.Ve Naguraya baktı.
Nagura'yı şaşırtan yan sınıfın olduğu kısımda soru işaretlerinin olmasıydı. Bunu ustasına sormayı aklına not ettikten sonra seçimleri yapan eldere baktı.
Elder gördükleriyle hayatının şaşkınlığını yaşamıştı. Seçimler için kullandıkları taş Altın ejder akademisinin en eski Patriği tarafından Gökyüzü Kaynak Alemi'ne ulaştığı zaman yapılmıştı.
Gökyüzü Kaynak Alemi'ne o zamana kadar kimse ulaşamamıştı. Maalesef ki gençken ne olduğu belli olmayan bitkiyi yemek zorunda kaldığı için Gökyüzü Kaynak Alemi'ne ulaştıktan 5 ay sonra ölmüştü.
Elder düşüncelere dalmışken naguranın ona baktığını fark edince hemen sonuçları açıkladı.
"B-Burslu öğrenci" herkes elderin kekelemesin deki sebebi anlamıştı.Nagura sonucu duyduktan sonra tam yerine geçecekti ki elder konuşmaya devam etti
"Bekle" dedi
Nagura
"Bir şey mi diyeceksiniz elder?"
Naguranın sorusuna cevaplamadan
"Bugünlük seçimler bitmiştir.Yarın kaldığı yerden devam edecektir. Seçilen öğrenciler aileleriyle vedalaştıktan sonra Elder Mai takip etsin.Ve sen Nagura beni takip et"Herkesin şaşkınlığı 2 katına çıkmıştı.Çünkü daha önce akademi seçmeleri hiç ertelenmemişti. İnsanlar tam itiraz edecekken Elder, Nagurayı kaptığı gibi gözden kayboldu geride şaşkın ve şikayetçi kişiler bıraktı.
Nagura daha ne olduğunu anlayamadan Elder kendisini tutup Müdürün kapısının önüne getirmişti. Nagura hiç sesini çıkarmadan Elder ile kapıdan içeri girdiler. İçerisi Nagura büyük ihtimal duvarlarında resim bulunan odanın tam ortasında masa ve önünde oturtmak için koltukların olacağını hayal etmişti. Ama içerisi hayal ettiği gibi değildi. Sanki cennetten bir parçaydı içerisi sonu gelmeyen ovaların, şelalelerin, cana yakın olan tatlımı tatlı hayvanların olduğu bir yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nagura
Fantasyİlk hikayem olduğu için bazı hatalarım olabilir. Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim. Kitap +18 sahneler olacaktır(işkence vb) İYİ OKUMALAR...