6.Bölüm

696 80 10
                                    

Bu bölüm Ragon12 adlı okuyucuya ithaf edilmiştir.İyi okumalar...

Naguranın bedenini ele geçiren Ragna  "Çocuğun güçlenmesi için ölmen gerekiyor insan"dedi ve müdürün hamle yapmasına izin vermeden kafasını uçurdu.Zaman kaybetmeden anlaşılmayan bir dilde bazı kelimeler söyledi.Odanın ortasında yukarıdan aşağıya doğru  boyut kapısı oluştu. Hızlı bir şekilde önünde beliren boyut kapısının içine kendini bıraktı.

...

Tüm okul karmaşa içindeydi öğrenciler akademiyi terk etmek üzeriydi.Çünkü okul müdürü öldürülmüştü.Kimin yaptığı bilinmiyordu.1 tanesi hariç tüm elderler müdürün odasındaydı. (Kim acaba?) Müdürün nasıl öldüğünü ve elder Mai 'nin nerede olduğunu merak ediyorlardı. Elderler gelmeyeceğini düşünerek onu getirmek için yaş olarak en küçüklerinden olan elder X diye tanınan kişiyi elder Mai' nin villasına gönderdiler. Elder Mai getirmek için villasına gelen elder X kapıyı çalmadan direk içeriye dalıp odaları aramaya başladı.En sonunda yatak odasına gelince yatağın üstünde kan görünce hemen diğer elderlerle iletişime geçti.Bir kaç dk sonra tüm elderler Mai ve Naguranın odasına toplanmışlardı. Elderlerden biri yatağın yanına yaklaşarak çarşaftaki kana parmağını batırdı ve ağzına götürerek tattı.Ardından "Bu kan ne müdüre ait ne de Elder Mai'ye kime aitse o da müdür gibi öldürülmüş olmalı" demek istediğini herkes anlamıştı.Mai' nin hem müdürü hemde kim olduğu belli olmadığı bir kişiyi öldürdüğünü söylemek istemişti.Ama kimliği belli olmayan kişi kimdi.Aralarından biri "Nagura" diye fısıldadı. Herkes yüzü bir anda tek bir kişiye döndü.Herkesin baktığı kişi daha önce Akademi seçmelerini yapan Elder Chen'di. Elder X "Nagura' da kim?"dedi ve beklentili bir yüzle elder chen'e baktı. Elder chen "Dün akademi seçmelerinde herkesi şaşırtmıştı.Çok yetenekli olduğu için onu hemen müdüre götürmüştüm. Nagurayı müdürün odasında bırakıp dışarı çıkmıştım.Dışarıda elder Mai vardı.Bir şey demeden gitmiştim.Ama kısa bir süre sonra Nagura hakkındaki ne karar verdiğini öğrenmek için müdürün odasının oraya gitmiştim. Nagura müdür  ile konuşmasını bitirip çıkmıştı.Tam yanlarına gidecektim ki  elder Mai' nin bağırmasıyla olduğum yerde durdum.Niçin bağırdığını anlamaya çalışırken Nagura ya aynı villada kalacağız gibi gözüküyor dediğini duydum.Ardından Nagurayı tutup ortadan kayboldu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Flashback-

Nagura Mai'nin cesedini küpesine koyduktan sonra tam da odadan ayrılmak üzereyken aklına gelen bir fikirle yatağın olduğu yere geri döndü.Kan bulaşmış çarşafı yataktan sıyırıp küpesine koydu ve yan taraftaki dolapları karıştırıp beyaz bir çarşaf buldu.Çarşafı yatağa serdikten sonra elindeki kısa kılıcı kolunda ufak bir çizik attı.Kolundan çıkan kanla beyaz çarşaf kana bulanmıştı.O anda Ustası kızgın bir şekilde"Ne yapıyorsun? birisine mi yakalanmak istiyorsun?" Ustasının dediklerine gülerek "Müdür öldükten sonra tüm elderler büyük ihtimalle odasına toplanır.Aralarında tek eksik Mai olacak bu yüzden neden gelmediğini araştırmak için villaya geleceklerdir.Geldiklerinde yatak odasındaki kanı görünce kimin olduğuna dair inceleyeceklerdir.Bu yüzden kendi çarşafı değiştirip üstüne kendi kanımı akıtıyorum.Bu sayede müdürü öldüren kişi ile beni öldüren kişiyi Mai sanacaklar dır." dediklerini duyan Ustası ve Ragna Naguraya hak vermişlerdi.Kan akıtma işini bitirdikten sonra kolundaki yarasının iyileşmesine verdi ve villadan hemen ayrıldı.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  -Günümüz-

Tüm elderler duydukları ile şaşırmıştı. Elder chen'in dedikleri doğru ise  Mai hemen bulup cezasını vermeleri gerekiyordu. Elder chen "Bide Nagurayı bugün ne kadar ararsam arayayım bulamadım.Tam villaya gidecektim ki sizin çağırmanız ile yönümü değiştirip Müdürün odasına geldim." Tüm elderler emin olmuştu Müdürü ve yeni gelen öğrenciyi öldüren kişi Mai' di. Her ne kadar Akademiyi ayakta tutacak kadar güçlü olamaya bilirlerdi.Ama kesinlikle Müdürün intikamını alacaklardı

NaguraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin