Normalde bölümü daha erken atacaktım ama savaş sahneleri yazmakta beter olduğum için araştırma yapıyordum.Ondan dolayı bölümü atmayı unutmuşum kusura bakmayın.
İyi Okumalar...
Yine de Zagini sinirlendirmemek için gülmesini yarıda keserek "Bunun nedeni çok nadir olarak ortaya çıkan bir element onun için çoğu kişi efsane olduğunu sanıyor.Biraz daha hızlı gitsen iyi olacak gibi gözüküyor." Arkalarından azda olsa gelen canavar seslerini Zagini de fark etmişti ama umursamamıştı.Sonuçta onlar arasında ona denk olabilecek kişi yok.
...
Etrafta bedenin nerede olduğunu belli olmayan kafataslarının, iskeletlerin, yeni öldüğü belli olan cesetlerin olduğu çorak toprakların ortasında büyük hızla ilerleyen boyutu devasa olan yılanın üstünde mor kıyafetleri ile dikkat çeken manzaradan rahatsız olmuş bir ifadeyle beyaz saçlı, insanın içini titreten kırmızı gözleri ile Nagura hiçbir canlının yaşamadığı bölgeye bakıyordu. Yola çıktıkları yerden bu yana tamı tamına 3 ay geçmişti. Zagini ona İmparator Kaynak Canavara özel olan güç konusunda eğitmek için etrafı cesetlerle ve iskeletlerle dolu bu çorak topraklara getirmişti.En sonunda merakına yenik düşerek "Zagini şuan neredeyiz? Ve burası neden ölülerle çevrili? Bide nerede eğitim yapacağız?" Naguranın sorularının üzerine "Şu an yuvamın yakınların dayız. Ölülerle çevrili olmasının sebebi sahip olduğum zehirin toprak ve hava ile karışması yüzünden bu hale geldi. Yuvamı zehirden korunan kişiler tarafından bulunmasın diye sakladım." Zaginin konuşmasından sonra lafı fazla uzatmadı.
Kısa bir süre sonra yere doğru açılan güçlü bir asitle eritilmiş mağara girişine benzer, kötü kokuların geldiği deliğe doğru yönelerek içine girdiler. Yarım saat sonra nereden geldiği belli olmayan yeşil renklerle aydınlanmış büyük bir alana sahip ortasında küçük bir alan dışında her yer mor renkli zehirli sıvı ile kaplıydı.Küçük alanın olduğu yere geldiklerinde koyu yeşil bir yumurta ve parşömenler vardı. Yumurtanın yanına gelerek eline çizik attı ve kanından 5 damla damlattı. Yumurta birkaç saniye parladıktan sonra eski haline geri döndü. Yumurtayı küpesine koyduktan sonra "Ben sözümü tuttum Zagini, yavrunu ruh ortağım yaptım. Sözünü tutma sırası sende" Naguranın konuşmasının ardından "Söz verdiğim gibi sana özel gücün konusunda yardım edeceğim.Ama şu anki halinle gücünü kontrol etmen çok zor. Bu yüzden yeterince güçlü olunca öğrenebilmen için talimatları bir parşömen haline getirdim." Zaginin konuşmasından sonra bir süre sessiz kalan Nagura ne yapacağını düşünüyordu.En sonunda "Anlaşmamız bu değildi. Ama ne yapalım yeterince güçlü olmamak benim hatam" genç adamın dediklerini duyan Zagini "Merak etme seni buradan eli boş göndermiyecem. İlk önce yerde bulunan parşömenleri tuhaf küpene koysan iyi olur. Bu arada mavi renkli parşömen özel gücün konusunda bilgilerin olduğu parşömen ona dikkat et ve sakın kaybetme!" dedi.
Nagura yerdeki parşömenleri dikkatlice küpesine koydu. Ardından Zaginiye baktı "Fazla vaktim kalmadı. Bu yüzden lafımı kesme ve beni dikkatli bir şekilde dinle! Senden yapmanı istediğim ben ölünce vücudumu zehirin içine doğru at ve ardından sende benle beraber gir. Merak etme vücudun zehirimin etkisine belli süre dayanır. Senden istediğim zehirimi benle beraber özümsemen bu sayede zehirimi isteğin gibi kullana bilirken sana hiçbir zehir etki etmez ve vücudum sayesinde vücudun daha dayanıklı hale gelir. Ve son olarak yavruma ve kendine iyi bak." dedi ve Nagura bir şey diyemeden hayata gözlerini yumdu. Nagura her ne kadar itiraf etmek istemese de Zaginin öldüğüne üzülmüştü. Birkaç metre ilerisinde ölen Zaginin yanına gitti. Elini dev yılanın kafasına koyarak "Gerçekten iyi bir dostun.Sana yemin ederim ki yavruna çok iyi bakacağım." diye kükredi ve Zaginin bedeni ile zehirli sıvının içine girdi.
(Y.N:Bu arada buradan sonra yazacak olduklarım Nagura meditasyon durumundayken olanlar.)
Zehirle temas ettiği ilk birkaç saat hiçbir şey hissetmemişti...
Sonraki birkaç saatte derisinde ufak tefek yaralar oluşmaya başlamıştı...
Zehirli sıvının içine gireli bir gün olmuştu ama hala daha ne Zagini
ne de zehri özümsemeyi başaramamıştı...1 hafta geçmişti. Zehrin vücuduna verdiği hasar hayati seviyeye ulaşmıştı .Nagura ise konsantrasyonunu hiç bozmadan özümsemeyi tekrar ve tekrar denemeye devam etti...
Birkaç hafta daha geçti. Nagura ölümle burun buruna gelmişti. Ama buna rağmen konsantrasyonunu bozmadı ve birazda olsa zehiri özümsemeyi başarmıştı. Ne va ki asıl zorluk şimdi başlıyordu. Çünkü ufak bir dikkatsizlik ölümüne sebep olabilirdi...
Ortalama 1-2 ay kadar bir süre geçti. Zehirin ve Zaginin 4/1.5 özümseyen Nagura yavaş yavaş ne kadar zaman geçtiğini anlayamaz hale gelmişti...
Ne kadar zaman geçtiğini bilmeyen Nagura zehirin büyük bir kısmı ile Zaginin bazı önemli yerleri haricinde olan yerleri özümsemeyi bitirmişti...
Erimiş kayaların meditasyon durumundaki Nagura yavaşça gözlerini açtı.En sonunda Zagini ve zehiri tamamen özümsemeyi başarmıştı.Ama bu onu çok fazla yormuştu.Bu yüzden gözlerini açtıktan kısa bir süre sonra tekrar gözlerini kapatıp kendini uykunun tatlı kollarına bıraktı.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- Ufak Bir Bilgilendirme--
Konu yeni gezegenimiz Camia hakkında toplamda 5 İmparatorluk bulunuyor.Bunlar;
Undead İmparatorluğu
Çoğunlukla ölümsüzlüğe ulaşmış kişilerin yaşadığı yerdir. Bunun yanı sıra kaynak geliştiriciler de bulunur.
Gorachod İmparatorluğu
Doğa Elfleri gibi iyi niyetli canlıların yaşadığı yerdir.
Corrach İmparatorluğu
Demir dövmekte ustalaşmış olan cücelerin yaşadığı yerdir.
Ölüm Yiyenler İmparatorluğu
İblisler, Gölge Elfleri gibi kötü niyetli canlıların yaşadığı yerdir.
Dyn İmparatorluğu
İnsanların yaşadığı yerdir.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nagura
Fantasyİlk hikayem olduğu için bazı hatalarım olabilir. Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim. Kitap +18 sahneler olacaktır(işkence vb) İYİ OKUMALAR...