"Ailelerimiz normalde nişanlanmamıza karar vermişti.Taki senin 4 yıl önce çıkan ölüm haberine kadar nişanlıydık.Ama sen ölmediğine göre hala nişanlıyız.Devamını yarın anlatırım" dedikten sonra tekrar nagurayı öpmeye başladı. Nagura bir şey demeden Mai karşılık vermeye başladı.Ve nagura mai yatağa attı.
....
(Hahaha burayı anlatmamı beklemiyordunuz demi?)
Sabahın gün ışıkları kırmızı ve beyaz renklerle kaplı olan odanın ortasındaki yatağın üstünde beyaz saçlı, vücudu hafif kaslı bir genç ile ona sarılmış kırmızı saçlı, dolgun göğüslere sahip seksi bir kız vardı. Sabahın ilk güneş ışığı beyaz saçlı gencin yüzüne geldiği zaman rahatsız olmuş bir şekilde gözlerini açmıştı. Gözlerinde hiçbir duyguya sahip olmayan kırmızı gözlerle yanındaki kıza baktı. Gelecekte alacağı intikam için onu öldürmeliydi. Çünkü güçlenme yolunda ona engel olacaktı. En büyük sebep ise bunu ustasının istemiş olmasıydı. Gece kadanosun da eğitim yaparken istemişti.
-----------------------------------------------------------
--Gece kadanosundayken--Önünde sonu gözükmeyen okyanus ile dev ejderha ve siyah-mor renk karışımlarına sahip iblis vardı. Eskiden olsa onlardan korkardı. Ama onları tanıyordu. Ustası ile ejderha ustasıydı.Ama garip bir şekilde ona bakarak sırıtıyorlardı. Nagura başta neden sırıttıklarına anlam veremese de sonradan Mai aklına gelince umursamaz şekilde onlara baktı."Sırıtmayı bırakın da eğitime başlayalım." Ustası sırıtmayı bırakıp iç çekerek "Hiç kimseye güvenmeyecem deyip bir kızı yatağa atan ben değilim" diyerek iğneleyici bir şekilde Naguraya baktı.
Ardından Ragna da ustasına katılarak "O kızla evlenmeyi düşünüyor musun? "Nagura iç çekerek "Tabi kide hayır,tarihte her adamı mahveden kadınlar olmuştur.Bundan dolayı bana göre kadınlar sadece tek gecelik eğlenceler" Ustası ve Ragna anlam veremeyen bir şekilde Nagura ya bakmışlardı.Ona göre kadınlar tek gecelik eğlenceler ise Mai ile nişan işi ne olacaktı.Daha önemlisi Mai denen kız onun yaşadığını ailesine söyleyebilirdi.Bu gerçekten büyük bir sıkıntı olurdu.Bu yüzden kızın ölmesi gerekiyordu.Ama kız bir elderdi. Her ne kadar okul onu destekleyecek olsa da ölen kişi elder olunca büyük sıkıntılar çıkabilirdi.Ölen kişi elder olunca okul onu desteklemeye bilirdi.
"Eğitime başlamadan önce Nagura o kızı öldürmen lazım.""Usta onu öldürmek benim için sıkıntı olmaz. Ama o bir elder onu öldürürsem okul hatta müdür her ne kadar beni koruyacak olsa da ölen kişi elder olunca beni korumaya bilir."
Bu kısım gerçekten büyük sıkıntıydı.
"Bide usta onu neden öldürmem gerek ki? Onu kullanarak gerekli olan şeyleri temin edebiliriz." Gelişim yolu uzun ve pahalıydı. Ve bazı eşyalar çok nadir bulunurdu.Mai 'nin ailesi sayesinde istedikleri malzemeleri temin edebilirlerdi.Ama Nagura'nın gelişimi için önündeki büyük engeldi."Nagura dediğin doğru onun sayesinde nadir malzemeleri temin edebiliriz.Ama ya senin yaşadığını ailene söylerse o zaman senin için çok kötü olur. Hadi söylemedi diyelim.Ailesi bizim istediğimiz malzemeleri temin ederken bunlar ne için lazım diyerek konuyu iyice araştırmaz mı?Artı kızın konuşmasın dan anladığım kadarıyla seni gelişim yolunda gitmeni ve insanları öldürmeni istemiyor.Bu yüzden kız gelişimin için bir engel olur. " Ustası kafasını çevirdiğinde ne zaman uyuduğunu fark etmediği Ragnayı uyanması için dürttü. Ragna homurdanarak kalktı.Esneyerek " Evlat anladığım kadarıyla kızı öldürmek konusunda tereddüdün yok o zaman beni iyi dinle ve dediklerimi uyanır uyunmaz yapman gerekiyor.Hiçbir şekilde ses çıkarmadan kızı öldür ve müdürün odasına git. Orada şu sözleri şöyle Erfotigne Medacti sakın ama sakın müdürün odasına gelmeden önce söyleme çünkü sözleri söyledikten sonra bedenini kısa bir süreliğine kontrol edebilirim. Bu da müdürü öldürmemi ve seni başka bir kıtaya ışınlamaya anca yeter.Eğer bedenini fazla kullanırsam vücudun buna dayanamaz ve ölürsün bu yüzden her şeyi kusursuz yaptığına emin ol.Bide seni ışınlayacak olduğum kıta da seni tanıyabilecek birisi olma ihtimali yok.Hem bu sayede yüzünü saklamak zorunda kalmazsın hemde isteğin gibi suikastçilik loncasına katılarak tanınan bir suikastçi olabilirsin." dedi ve anlamış mı diye Naguraya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nagura
Fantasyİlk hikayem olduğu için bazı hatalarım olabilir. Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim. Kitap +18 sahneler olacaktır(işkence vb) İYİ OKUMALAR...