Bu bölüm AnimeFan106 adlı okuyucuya ithaf edilmiştir.
İyi okumalar...En sonunda kara zorlana ayağa kalktıktan sonra mağaranın derinlerine gitmeye çalıştı.Zar zor mağaranın derinlerine kadar gitti.
Karşısında gördüğü şey ile şaşkına uğradı.Gördüğü şey ise...
Gecenin karanlığından bile daha karanlık olan kutu vardı.Ama onu şaşırtan şey o değildi.Yanında duran mavi,siyah ve gri tonlara sahip tırpan vardı. (Y.N: üste remini koydum oradan bakarsınız)
Etrafa yaydığı baskı yüzünden zar zor nefes alıyordu. Nagura'nın Şaşırdığı kısım buydu.İçinden bir şey tırpana dokunmasını istiyordu.
Nagura kendini biraz zorlayarak tırpana dokundu.Ve üstüne yoğunlaşan baskı yüzünden bayılmıştı
Nagura yavaş yavaş kendine geldiğinde etrafına bakındı.Her yer simsiyahtı. Sonra bir anda görüntü değişti ve önünde sonu belli olmayan bir deniz çıktı.
Nagura karşısına çıkan denize hayranlıkla bakıyordu.
"Daha ne kadar daha denize bakacaksın?"
Nagura arkasından aniden gelen sesle kendine gelip arkasına döndü. Karşısında simsiyah saçlara kendisi gibi kırmızı gözlere ve gece karanlığını kıskandıracak derecede siyah kanatlara sahip birisi vardı.
(buna benzer ama elinde silah yok)
Nagura zorlukla
"Sen kimsin? Ve ben neredeyim?" dediKarşısındaki kişi
"Hmm adımı kullanmayalı baya oldu. Neydi acaba? Neyse hatırlayınca söylerim.Burası senin kadanosun"Nagura
"Sen neden buradasın.En son tırpana dokunmuştum.""Ben o tırpanın içine hapsedilmiş kadim ruhum sana bir teklifim var.
Eyer yeterince güçlü olunca beni buradan çıkarma sözü verirsen seni evrenin en güçlüsü yaparım"dedi karşısındaki iblisNagura hafiften eğilerek
"Cehennemin ve cennetin üzerine yemin ederim ki seni ustam olarak kabul edip sana verdiğim sözü tutacağım" dedi(Y.N: bundan sonra ustası diye yazacam)
Ustası
"Hahaa sevdim seni evlat bende cennet ve cehennem üzerine yemin ederim ki seni öğrencim olarak kabul edip sana verdiğim sözü tutacağım" dediNagura
"Usta bir sorunumuz var.Benim dantianım sakat" dedi üzgün bir şekildeUstası
"Emin misin evlat eğer dantian sakatsa benim baskıma nasıl dayandın?"dediNagura
"Bilmiyorum o an sanki içim güçle taşıp duruyordu""Dantianı ve meridyenlerini kontrol edeceğim.İlk defa kontrol ettiğim için biraz acıya bilir"dedikten sonra Nagura cevap vermeden vücudunu incelemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nagura
Fantasyİlk hikayem olduğu için bazı hatalarım olabilir. Bunları yorumda belirtirseniz sevinirim. Kitap +18 sahneler olacaktır(işkence vb) İYİ OKUMALAR...