8.Bölüm

603 67 3
                                    

Ormanın büyük kısmını dolaşmıştı.Önüne çıkan canavarı hızlı ve sessiz bir şekilde öldürdü. Tam geri dönecekti ki kendisine öfke ile bakan kırmızı renkli normalden katlarca daha büyük aslanı gördü.Ona saldırmak için bekliyordu.Aslanın kendisine öfke ile bakmasını anlamayan Nagura yönünü ona doğru çevirdi.Kendisini fark ettiğini gören aslan hırlayarak yavaş yavaş Naguraya doğru yürümeye başladı.

...

Kendisine doğru gelen aslanı dikkatlice inceledi.Hafızasını yokladıktan sonra aklına 1 saat önce öldürdüğü pembe renkli aslan geldi. Karşısındaki aslanın ona kızgın gözlerle bakmasının sebebi büyük ihtimalle buydu.İç çekerek "Gel bakalım" dedi. Aslan anlamış bir şekilde saldırıya geçti.Kafasına doğru gelen pençeyi eğilerek kaçındı ve sağ elinde bulunan Mor İblisler den birini  aslanın karnına sapladı.Diğeri ile kendini savunmak için hazırda bekletti.Ama aslan karnına aldığı yara ile sağ tarafa doğru yuvarlandı.Yerde acılar içinde kıvranan aslanın işini bitirmek için yanına yaklaştı ve kılıcı kalbine sapladı.Aslanı öldürdükten sonra cesedini küpesine atmak yerine derisini yüzdü ve etrafta bulduğu odunlarla küçük bir ateş yaktı.Aslanı ateşe koymadan bitki elementini kullanarak etin tadını güzelleştirecek baharatları yetiştirdi.Ardından ete serperek pişirmeye başladı.

Et piştikten sonra ateşin üzerinden alıp afiyetle yedi ve ardından avladığı bazı hayvanları çıkardı.Onları da pişirip yedikten sonra doyduğunu hisseden Nagura ayağa kalkarak Zaginin olduğu yere doğru yola koyuldu.Kısa sürede dev Basiliks in yanına gelmişti. Zagi Naguranın geldiğini görünce "Avlanman bittiyse artık yola koyulalım.Yolumuz çok uzun" Bir şey demeden Zaginin üstüne çıktı .Nagura üstüne çıkınca hemen yola koyuldu.Ustası "Tekniğin 3.Adımını çalışmaya başla sonuçlarını gerçekten de merak ediyorum." Nagura tekniğin 3.Adımını düşününce içi titremişti.Beyin ve Kalp en hassas organdı.Eğer başarırsa sonuçlarının muhteşem olacağını düşünüyordu. Meditasyon yapmadan önce "Zagi çalıştığım tekniğin 3.Adımını uygulamak için meditasyon yapacağım." dedikten sonra Zagiye baktı.Zaginin kafasını onaylar biçimde salladığını görünce rahat bir konum aldıktan sonra meditasyon pozisyonu aldı.Geçen sefer ki gibi Hiçlik enerjisini vücuduna çekti.Ama bu sefer Kalp ve Beyin dışındaki organları ile hücrelerin renkleri siyah-mor karışımıydı.Hiçlik enerjisini hiç zorlanmadan Beyninin ve Kalbinin olduğu yere getirdi.Tüm dikkatini vererek yavaş yavaş birleştirmeye başladı.

Onun yaptığını başkası yapsa acılar içinde kıvranarak ölürdü.Hiçlik enerjisi ile Kalp ve Beyin birleşince sanki tüm evrende acı çeken insanların hepsinin acısını tek başına çekiyordu.Buna rağmen ağzından bir kere bile acı belirtisini gösterecek bir ses çıkmadı.Geçen seferkine göre Hiçlik enerjisi ile kaynaşmaları çok uzun sürüyordu.

Nagura ne kadar zamandır meditasyon da olduğunu bilmiyordu. Zaten çektiği acı yüzünden kontrolü kaybetmemek için kendini zorluyordu.En sonunda Kalbin ve Beynin tamamı Hiçlik enerjisi ile birleşince kendini bıraktı. Ona ne kazandırdığını göremeden bilincini kaybetti.Kendine geldiğinde zar zorda olsa ayağa kalka bilmişti.Vücudun da acıdan daha çok uyuşukluk vardı ve birazda açlık vardı.Ayağa doğru kalkarken Zaginin yavaşlayıp ona baktığını gördü.Bir şey diyemeden "Sonunda kendine gelebildin.Bir ara  öldüğünü düşünmüştüm ama neyse ki hayattasın sen sormadan ben söyleyeyim tam 2 aydır meditasyon yapıyordun."2 ay lafını duyan Nagura Zagiye bakarak "O zaman birkaç haftalık yolumuz kaldı.En iyisi biraz dinlenip bir şeyler yesem iyi olacak " Naguranın dediğini duyunca "Biraz dursam benim içinde iyi olur.Hem biraz dinlenmiş olurum.Etrafta fazla gezinme şuan ormanın en tehlikeli bölümündeyiz." Zagiyi dinledikten sonra aşağı atladı ve fazla uzaklaşmadan açık bir buldu. Küpesinde ki canavarlardan birini çıkarıp pişirmeye başladı.

Bu arada "2 ay nasıl geçti?" Ustasının sesi ile önündeki eti kendi haline bırakarak "Daha önce hiç yaşamadığım bir acı ile kıvranmak dışında bir şey olmadı." Ustasının gülme krizinden çıkması beklerken pişen eti alıp yemeğe başladı.Bir süre sonra "Gülme krizinden çıkmaya niyeti yok gibi gözüküyor. Her neyse onu boş ver gitsin. Gelelim tekniğin sonuçlarına bedenin tamamen Hiçlik enerjisi ile kaplı buda Hiçlik elementi ile yaptığın tekniklerin daha güçlü olacağı anlamına geliyor.Bide vücudun sürekli enerji emiyor.Bu sayede meditasyon yapmadan da gelişebilirsin. Kısacası çektiğin tüm acılara değdi.Son olarak ta yarı ejderha olduğun için uyurken seviye atlamışsın."Ragnanın konuşmasını dinleyen Nagura o kadar acıyı boşa çekmediğini duyunca sevinmişti. Yemeğini bitirdikten sonra uzun zamandır antrenman yapmadığını fark edince sınav pozisyonunu aldı.Ve yorucu bir antrenman yapmaya başladı.

Antrenmanın sonunda terler içinde kalmıştı.Ama yaptığı antrenman sayesin de vücudunun yeni haline alışmıştı.Tam geri dönecekken ani bir hareketle eğildi.Kafasının üstünden siyah bir canavar geçmişti.Kafasını kaldırdırdı ve karşısına baktı. Karşısında siyah kürkü ile uyumlu sivri pençeleri olan sarı renkli gözleri ve bembeyaz dişlere sahip jaguar vardı.Ani bir hareket yapmadan sağ eline Mor İblislerden birini çıkardı. Sol eli ile Ustası ile antrenman yaparken Hiçlik elementini kullanarak kendi oluşturduğu Hiçlik topu adını verdiği tekniği uygulamaya başladı.Aslında teknik basitti.Sadece Hiçlik enerjisini avucun da sıkıştırarak top şekline getiriyordu. İlk kullandığı nda çok fazla enerji kullandığı için bayılmıştı.Ama verdiği hasar çok büyüktü.Şuan verebileceği hasarın boyutundan emin olamadığı için fazla enerji harcamamıştı. Şu an sol avucunda küçük bir siyah top oluşmuştu.Jaguar da onu incelemeyi bitirmişti.Ve Nagura'nın saldırmasına izin vermeden öne doğru atılarak ön sağ pençesini gövdesine doğru savurmuştu.Nagura Jaguarın pençesini sağ elinde ki kılıcı ile karşıladı ve sol elinde ki Hiçlik topunu kafasına doğru ateş etti.

Ortaya çıkan hasar sonucunda ormanın küçük bir kısmı yok olmuştu. Jaguar dan geriye tek bir parça bile kalmamıştı.Şaşkınlık içersin de önünde ağaçların olması gereken yerde büyük bir krater vardı. "Oha biraz daha güç kullansaydın. Tüm ormanda ki kaynak canavarları buraya toplanmadan Zaginin yanına git ve hemen burdan ayrılın yoksa sonu hiç iyi olmayacak"Ustasının sesi ile şaşkınlığını atlatan Nagura hemen Zaginin olduğu yere doğru koşmaya başladı.Dev yılanın yanına gelince "Zagi hemen ayrılmamız lazım yoksa burası kan gölüne dönecek" ilk başta Naguranın neyden bahsettiğini anlamasada sonradan demin ortaya çıkan patlamayı yapanın o olduğunu düşünerek yola koyuldu."Şu anki gücümle o patlamayı nasıl yarattın?"Zaginin sorusu karşısın da Nagura ona anlatıp anlatmamak arasında kalmıştı.Çünkü ormanın ortasında delik açmak büyük bir güç isterdi.Bu yüzden ona hangi tekniğe sahip olduğunu öğrenmek için zorlayabilirdi.Ama sonradan ona herşeyi anlatmaya karar verdi."Ormanda antrenman yaptıktan sonra tam geri dönecekken bir tane jaguar bana saldırdı.Bende Hiçlik elementini kullanarak onu öldürmek istemiştim.Ama sonuç olarak böyle büyük bir patlama ortaya çıktı." Zagi şaşkınlığını saklamayak ona bakmıştı.Daha önce efsaneler de duyduğu Hiçlik elementi kullanıcılarından biri vardı şu an yanında."Hiçlik elementi kullanıcıları gerçekmiş bu zaman kadar sizlerin hep efsane olduğunuzu sanırdım." Zaginin yüz ifadesi üzerine gülmeden edememişti. Şu an sanki karşısında bir çocuk varmış gibiydi.Yine de Zagini sinirlendirmemek için gülmesini yarıda keserek "Bunun nedeni çok nadir olarak orataya çıkan bir element onun için çoğu kişi efsane olduğunu sanıyor.Biraz daha hızlı gitsen iyi olacak gibi gözüküyor." Arkalarından azda olsa gelen canavar seslerini Zagini de fark etmişti ama umursamamıştı.Sonuçta onlar arasında ona denk olabilecek kişi yok.

................................................................................................................................................
Bu bölümü telefondan yazdığım için bazı yerlerde gözümden kaçan hatalar olabilir.Umarım beğenmiş sinizdir

Naguranın yeni tekniği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nagura kendine yeni bir kız bulacak mı?

Naguranın yeni ortağı nasıl biri olacak?

NaguraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin