Bevezetés

4.6K 71 1
                                    

Mindenki azt hiszi hogy amikor valaki abbahagy valamit attól könnyebb élete lesz...
Pedig az ember ezt nagyon rosszul gondolja ha ezt hiszi....Az életben nem úgy hagyunk abba valamit hogy tapsolunk és vége .A híres sportolók is ha elöregednek nem csak pikpakk nem indulnak versenyen hanem ezt meg kell szervezni.Nekem ez a része meg hátravolt mikor elénekeltem az Egyszert a Pop/Rock-ban.Mikor énekeltem nagyon nagy fájdalmat éreztem mert bennem voltak azok az évek mikor Körtével jártuk a koncerteket,mentem a reggeli műsorokba Gerivel szakítottunk,veszekedtunk,össze jöttünk szétmentünk és éltük a se veled se nélküled kapcsolatunkat.Bennem volt az a hét amikor megismertem Nagy Márkot és veszekedtem vele de közben tudtam valahol melyen hogy odavagyok érte!Bennem volt mikor Londonban fogta a kezem és mondta hogy ő vogyáz rám és én mondtam mennyire idegesítő közben belül igazán lányosan gondolkodtam;)
Emlékszem mikor először össze jöttünk és alig 24 óráig tartott a kapcsolatunk .
Aztán hónapokig nem beszéltünk.
Aztán Tomival az eljegesedett kapcsolatom amiben annyira hittem ,....Nagy Márk tönkre tette de belül örültem neki mivel ráébredtem hogy én halálosan szerelmes vagyok
Nagy Márkba.Hiányzott a nyüzsgés az életemből.
És persze Főleg Nagy Márk hiányzott az életemből.
És ez az összes emlék a színpadon jött fel.
Mikor ránéztem anyuékra akiknek már könnyre lábadt a szemük Györgyel,Lilivel és Antival(Aszádék is mosolyogva néztek rám persze nem sírtak de ok nem olyan tipusok).
     Legbelül mégis boldogságot éreztem hogy megélhettük ezeket a csodálatos éveket azokkal az emberekkel akik igazán fontosak a számomra.Igaz nagyon fáj de el kell engednem ezeket az időket mert már besokalltam ezektől a bonyodalmaktol viszont az életemet ugyanúgy folytatom csak jelentősen változtatok rajta.

BEXI sorozat:Tévedtem Where stories live. Discover now