Miután szorosan átöleltem Körtét azonnal rájöttem hogy Körte nincs oda ezekért a megható pillanatokért viszont éreztem hogy ez az ölelés rá is hatott (valamennyire).
Egy darabig ölelkeztünk aztán elengedtem és mélyen a szemembe nézet.
-Én köszönöm gyerek-aztán egy pillanatra megállt-Ezt az egész évet.
-Körte ne butáskodj!Mielött megismerted Betty-t nem volt senki normális felnőtt ismerősöd!Nem volt rendes életed!
Csak mi voltunk neked.....-de nem hagyta befejezni a mondatom.
-Gyerek!Ne is foglalkozz vele!Itt vagyok!
Mi lesz belőlem egy fuck'n apuka?-mondta röhögve és elmosolyodott-Ennél jobb dolgom nem is lehetne.Nagyon jó volt eddig is.De azért én is kibaszottul örülök hogy boldogvagy azzal a hülyével-mutatott Márkra-És remélem hogy jól fog menni nektek.De attól hogy itt van Betty nem fog szétesni a csapat ugye tudod?
-Bírom Bettyt..Sőt nagyon bírom Bettyt!
-Ennek örülök.Látod jógyerek vagy te!-elgondolkodott egy pillanatra-Márk?
-Megyek megkeresem!
-Oké!Ha megtaláltad akkor csináld vele amit akarsz de bármit csinálsz ne lássa a kisgyerek-célozgatott-De utána hívok egy taxit és megyünk hozzám....Vagy még jobb az irodába!Úgy is ott kezdődött!
-Ó..Jó nekem mindegy.De most meg kell keresnem Márkot mielőtt néhány őrült rajongó rámászna.-mondtam de elég furán hangzott..
Már el is indultam megkeresni mikor azon kaptam magam hogy azon a folyosón járkálok ahol annyi emlék történt velem hogy el sem birom mondani.Az első az volt amikor Márkal mentem itt az első nap amikor találkoztam vele.Aztán itt magyarázkodtam Gerinek hogy ami a színpadon történik az csak a műsor része.
(Pedig semmi mű nem volt benne végül)
Aztán amikor a CsASz! Forgatása előtt megcsókolt de Körte ránk nyitott.És ahol egy hét alatt tízmilliószor átbotorkáltam.
Megláttam Márkot a nézőtér mögött várt rám.
Meglátott és elkezdett felém jönni ..A torkomban vert a szívem és megragadta a kezem és elkezdett húzni valamerre...Észrevettem hogy a szertár felé veszi az irányt.Nagyon meglepődtem de elkezdtem megállás nélkül vigyorogni.
Mikor már nyitotta az ajtót a szertárhoz annál is jobban elkezdtem vigyorogni.
Magával behúzott és kulcsal bezárta magunk mögött és ekkor mélyen a szemembe nézett:
-Beka!Nagyon szeretlek-súgta a fülembe amitől végig futott az ideg a hátamon a lehető legjobb értelemben és Márk fölém hajolt és megcsókolt erre mondani akartam valamit de nem akartam elhúzni a számat ezért hagytam hogy tovább és tovább csókoljon.
Belemarkoltam a hajába és mikor mondani akart nekem valamit és elhúzta a száját de nem hagytam és beleturtam a Hajaba és magamhoz húztam ..Felemeltem a combom, és ákulcsoltam Márk lábára.És egyszer csak arra lettem figyelmes hogy már fél órája bent vagyunk:
-Márk,-szóltam se újra fölém hajolt-Márk-szóltam újra de itt már nagy nehezen leszedte magát rólam-Körte azt mondta hogy hív taxit és Aszádékkal meg Antival és Lilivel elmegyünk az irodába ünnepelni.Es azt mondta ha megtaláltalak akkor menjünk ...Szerintem sietnünk kéne ....-de nem hagyta befejezni.
-Mindjárt mehetünk de csak azt szeretném mondani hogy ez életed legerősebb száma és
te annál is jobban adtad elő.Ez a szám...-kereste a szavakat-nem lehet jó szót találni annyira jó.Es szerintem évekig a toplisták első helyén fog szerepelni!-mondta de igen csak láttam rajta hogy igen nehéz neki ilyen szépeket mondani.
-Márk ne viccelj,nagyon nem sikerült ez az egész mivel nagyon megvoltam hatódva mert...feljöttek az emlèkek...és nagyon jó érzés volt de egyben fájdalmakkal tele volt a szivem.
A késtélt dühből és haragbol na meg szemrehányásból írtam.Az Illúziót veled akartam énekelni de ez mindketten tudjuk nem jött össze és ezért utálom azt a számot.
A valaholt végül mindenki utálta mert hazudtunk mindenkinek.És az Egyszer.....Azt csupa szeretetből és szomoruságbol írtam de jó értelemben .
-Ez az eddigi legszebb számod!De figyi nagyon birom LiLit de lehet nem kéne jönnie Körtéhez legalábbis muszály jönnie mert a csapat tagja de ha pl.: megcsókollak,vagy az ölembe ülsz lehet nem kéne látnia.
-Áh...Mikor Szárszón voltunk akkor amikor az estét nálad töltöttem-itt Márk vigyorogni kezdett és közbe vágott.
-Tuti nem kéne Lilinek jönni mert ma megemlékezést tartok VELED A szárszói ejszakarol!-mondta ki röhögve én meg válna vágtam:
-Hülye!-mondtam ki igen keserű ízzel a számban mert pont Márk mondata keringett a fejemben.-Lili tudta hogy nálad voltam este-gondolkodtam el-Szerintem azt is tudja mit csináltunk-újra elgondolkodtam kicsit hangosan-bár amikor Evelin és Daniella átjöttek és meséltem nekik a Szárszói történetről meg az Austriai történetről.......-közbe vágott Márk-
-Mirőőőőől?-Kérdezte vigyorogva mire teljesen elvorosodtem-Jaj Beka tudtam hogy boldog voltál de nem tudtam hogy sz volt életed legjobb élménye ami akkor este tájban történt ....
-Hülye-vágtam közbe -Hogy lehetsz ilyen érzéketlen?!??!?!
-Jaj de szeretlek te lány!-mondta mire szontén kipirultam.-.
-Én meg nem te hülye!-mondtam pedig nm gondoltam így.
-Dehogynem szeretsz!Jaj bocs tényleg nem szeretsz!Te baromira szeretsz!Sőt Imádsz...-mire tudtam hogy igaza van és tudtam hogy folytatni fogja mire egyre csak zavarba jöttem ezért közben szóltam :
-Csak szeretnéd-erre megcsókolt röviden és rákulcsolta az ujjait az enyémre és a kijárat felé mentünk .
YOU ARE READING
BEXI sorozat:Tévedtem
RomanceBeka és Márk élete továbbra sem csitul annak ellenére hogy Márk megkérte Beka kezét..De ne siessünk ennyire előre ..