2.Fejezet

2.8K 51 4
                                    

Kiértünk Márkkal a stúdió elé.Mindenki ránk várt de mi csak néztünk mint ha semmi sem történt volna.Ekkor Körte ránk nézett aztán Aszádékra és Aszádékból es Körtéből egyszerre kitört a röhögés.
Nem tudtam és nem értettem min kezdtek el röhögni de az biztos hogy negyedóráig röhögtek megállás nélkül.Ekkor már ráneztem Márkra aki  szintén egy kicsit elkezdett röhögni én meg egy darabig néztem hogy miért vagyok én idiotákkal körülvéve és aztán én is elkezdtem röhögni.Úgy néztünk ki mint egy rakás fogyatékkal élő.De komolyan.Ha az ember lát az utcán
Nyolc sírva röhögő embert (Evelin,Pablo,Körte,Pepe,Puding,Bogyó Márk és én)
Tehát ha az ember lát az utcán egy egy rakás
sírva röhögő embert akkor vagy szellemi fogyatékosnak könyveli el őket, vagy részegnek vagy amire a legkevesebb ismétlem LEGKEVESEBB ember gondolna hogy szimplán 7 ember röhög valamin.De mi egy teljesen másik kategória voltunk.Mi a semmin és egymáson röhögtunk.Ekozben megérkezett a taxi.
A Taxi sofőr egy ideig bámult minket aztán láttuk hogy készül indulni mert bizonyára ő jól tudta hogy nem egy részeg emberrel beszélt és szerintem Körtére meg úgy mindenkire azt hitte hogy részeg de Körte sírva röhögve odaszaldt:
    -Kérem várjon!-mondta Körte és erősen megpróbálta visszatartani a röhögést de nem sikerült.Ezzel csak annyi volt a gond hogy Körte alig bírta befogni a száját annyira röhögött és ránézett az egyik Aszádra (Pepére) aki éppen te twerkelt és kitört belőle a röhögés es leköpte a taxi sofőrt aki egy darabig leszorított szemmel nézett de Körte egy 10 másodpercig úgy röhögött mint még soha nem láttam.Aztán elkomolyodott.Nem győzött bocsánatot kérni de a taxis csak azt mondta hogy a legjobb az lesz ha gyalog hazamegyunk mert a taxi nem szálít ittasokat.Aztán a kocsi elhúzott.
  Aszádék a földön fekve röhögtek:
    -Aszádék kuss legyen-szólalt meg Körte de ránéztem Márkra de ő Aszádékkal együtt nevetett.
Csalódottan néztem rá de nem vett észre.Aztán egyszer csak a távolból hangos cigányzene jött.
-Valahol nagyon buliznak -gondolkodtam hangosan-Mi ez?-kérdeztem Körtére nézve.Körte felkiáltott:
    -Mindenki figyelem!Itt jön ez a sörösbusz!Felszállunk és szépen bulizunk egyet!
  -Jóú lesz bulej!-Szólalt meg fura hangon Puding
-Bazki Puding te már leittad magad?!??
-Leitatták egymást!-szólt Evelin-Miután énekelték meghatódtak és...Azt mondták hogy egy igazi férfi nem sír es benyomtak egy rakás idézem:Donperinyomot!
-Juj bazdmeg!-szólt a hátunk mögül Daniella a saját stílusában-Antit és engem ott felejtettetek!
      -Nagyon sajnálom csak Márkal dolgunk volt-mire az egész társaság felröhögott.-És -peóbálkoztam elmondani a mondanivalóm kiabálva mivel a többiek hangosan röhögtek-tehát dolgunk volt és azt hittük kijottetek a többiekkel.
-De akadt egy kis gond...
   Idő közben ideért a söröskocsi és a többiek simán felszáltak és bemutatkoztak a többieknek láthatólag egy leánybúcsú volt.Én a világért se szálltam volna fel egy ilyen járműre.
    -Gyere Már Beki!!!!Tök Buli itt lenni.-szólt Bogyó mire arra lettem figyelmes hogy Pepének egy I'm a fuck'n drunk(én egy kibaszott részeg vagyok) felirat díszelgett a hasán és póló nélkül kiállt a jármű szélére és a karját kitárva és Titanikot kezdett énekelni.Körte kezében egy filctoll volt és nyilván kitaláltam hogy ő írta rá Pepe hasára a nem igazán szépnek bizonyuló szöveget.En egyrészt utálom azokat a helyeket ahol ittas emberekke vagyok körülvéve másrészt ha a sajtó vagy akárki meglátja hogy én egy ilyenen ülök akkor engem szétszednek.
Körte röhögött egy sort aztán rámnézett és lesápadt mert az arcomról mindent leolvasott:
-Basszus-jött rá amire én-Gyerek!te nem ülhetsz ide fel!Mi lesz ha meglát a sajtó?
-Amúgy se ülnék fel egy ilyenre!
-Hát gyerek most ez van!Fel kell ülnöd!
-Nem!
-Sajnálom de fel KELL ülnöd!
-Eszemben sincs
-Sajnos nem kell az eszedben lennie.Hanem fel kell jönnöd!
-Biztos hogy nem!
-Beka kérlek -szólt mögül em Márk rám várva.
-NEM ÜLÖK ERRE FEL!-szóltam mire Márk megfordított adott egy gyors csókot és felemelt aztán felrakott a járműre!
-Márk tegyél le!-szóltam
-Sajna Beka én szóltam
-Dehog szóltál !
-Jajjj Beekaa-mondta nagyon aranyosan-Olyan aranyos vagy mikor haragudni akarsz rám!De nem tudsz-kacsintott oh bocsánat márkcsintott.
-Én most leszállok mivel félek hogy az az ember kicsit sokat ivott annak ellenére hogy ő a sofőr-mutattam a tagra.
-És tènyleg-szólt Anti és Daniella.
Erre leszálltam járgányról és gyalog elindultam a régi lakásunkba a Körte Records új irodájába.
     Annyi legyen elég hogy rájöttem vasárnap van és nem megy se a metró se a villamos.
10 perccel később olyan fejjel ültem azon a söröskocsin mint egy kisgyerek aki nem azt kapott karácsonyra azt amit kért.
Ekkor arra lettem figyelmes hogy Márknak társasága akadt...Egy nagyon szép sőt annál is szebb lány társaságában nevetgélt.Aztan számot cseréltek .
Áh kicsit sem fehéredtem el.
Nagyon közel áltam ahhoz hogy oda ne menjek de végül nem akartam jelenetet rendezni meet utálom felhívni magamra a figyelmet.
-Gyerek jól vagy?-Kérdezte Körte belekortyolva a sörébe.
-Persze,Persze...Csak kicsit hányingerem van.-füllentettem.
De most komolyan mennyi esélye van annak hogy Márk megcsal?Semennyi!Azt mesélte hogy eddig csak amolyan Dia féle barátnői voltak.Es hogy fogalmazzak?!Nem vagyok Diaféle instagirl.
Nem rakom ki semmim!Az nagy gond?!
Bármennyire is hülyén hangzik nem vagyok olyan féltékeny típus de minden lánynak először a megcsalás jutna az eszébe.
-Bekkkkaaaa!-jött oda hozzám mire leült és odahúzott magához.Volt hely de inkább ültem az ölébe biztos ami biztos...Egy pillanat töredéke alatt elfelejtettem az előző 5-10 percet.
-Na Beka azon gondolkodtam-tartott hatásszünetet-Milenne ha ma például átjönnél hozzám Körte után.Este szerintem lelkizős kedvedben leszel és most anyuék nincsenek otthon mivel anyának mexicói kiállítása van.(Idő közben Márk anyukája híres festő lett).-Mit szólsz?-kérdezte vigyorogva.
-Nem is tudom Márk,a világért sem hagynám ki de este tényleg depizős lelkizős kedvemben leszek.
És attól félek idegesítő amikor elmagyarázom mindent a szemszögéből és 3 óráig halgatod a 7383838384848488-szór elmesélt történetet .Bexi történetét...........
-Beka.!.!-nézett mélyen a szemembe-Bármennyire is nem érdekelnek a mások problémái a tieidet szívesen hallgatom!-nyőgte ki és látszott hogy ő most próbálkozik nem csak magára gondolni.
-Mondtam már hogy szemét vagy?-kérdeztem visszafojtott mosollyal.
-De te szereted a szemetet!A szemét nélkül nem lehet élni!Sokan mondják rossz dolog de engem sem csíp mindenki és közben nem tudnak nélkülem élni!
És a szemét csak a takarításra nevel!Tehát az jó.
Lehetetlen a szemetekkel nem foglalkozni.Akárcsak velem!-mondta ki túlzott magabiztossággal mire én fel nevettem és azt mondtam:
-Szeretlek te hülye szemét!-Mire megcsókolt aztán leültem félig mellé félig az ölében ültem és együtt néztük a sötét Vasárnap esti éjszakát.

BEXI sorozat:Tévedtem Where stories live. Discover now