A földön ücsörögtem.Elgondolkodtam hogy Márknak tényleg ennyit jelentek-e.Hogy amint hall rólam egy gyanús hírt már más lányokkal enyeleg.Nagyon fáj a dolog de ha tényleg ennyit jelentem Márknak akkor hagyom.De az az egyetlen kis probléma én még mindig szeretem.Ekkor elgondolkodtam hogy mit kéne tennem.Arra gondoltam hogy meg kéne beszélnem a dolgokat Márkkal mert nem fogom tudni csak úgy elfelejteni.Nem tudok magamnak hazudni.Masoknak sem már.Hogy én teljesen elfelejtettem.De be se tudtam fejezni a gondolkodást azon kaptam magam hogy valaki kopogtat az ajtón.Tomi volt az.
-Beki!Beka-és itt kiverte nálam a biztosítékot.Bekának hív mikor PONTOSAN jól tudja hogy így CSAK Márk hívhat!!!!!Es utánam jön a mosdóba?!?Most komolyan?!??!?!??Kinyitottam az ajtót és dühösen Tomira nézve:
-TOMi!!Pontosan tudod hogy Bekának csak Márk hívhat!!Utanam jössz a mosdóba???!?Véletlenul nem akarsz kézen fogva kísérni?!?-kicsit durva voltam.
-Én csak...,
-Tomi...Én erre az útra Márkkal jöttem volna.Nem azért vagyok most veled hogy kezdeményezzek!
Azzal készültem otthagyni mikor jött egy NAGYON helyes srác...
-Szerintem te Üres utcák!Ne szólogass be hölgyeknek!-láthatólag felismerte Tomit.
-Közöd?!-mondta trehányul Tomi!
-Szia-mosolyogtam rá és Tomira néztem szemrehányoan.-Bunkó!-Azzal otthagytam és a fiúval mentem tovább.
-Pesti Milán-mire elröhögtem magam.
-Budai Rebeka-és ő is nevetni kezdett.
-Te nem a Be...-de nem hagytam befejezni.
-Igen...
-Azta kurv@!-mondta kisipolva saját magát.-Sokkal szebb vagy élőben.Marmint YouTube-on is gyönyörű vagy de itt!!!
-Köszi-Mosolyodtam el.-Idehozom a cuccaim és akkor ül hetünk együtt.Egyedul utazol?
Mire elkomolyodott.
-Oh kényes téma?-kérdeztem megbánva a kérdésem
-Semmi csak.A baratnom akivel 3 évig jártam 1 hete láttam egy férfi kocsijában ülni.
-Nagyon sajnálom!
-Semmi mostmár.Es ki ez az üres Utcák?A pasid?
-Nem nem...a volt baratom.
-És mivan Nagy Márkkal...Szakitottatok?
-Hivatalosan nem...de nagyon osszevesztunk és új barátnője van úgyhogy szakítottunk ...Végülis.De már nem bánom -hazudtam.
Órákon keresztül beszélgettem Milánnal.Végul számot cseréltünk és elkísért a hotelhez.
Azon kaptam magam hogy nekem ruhapróbàn kéne lennem.Milán az akadimához közel levő hotelben volt.
-Örülök hogy megismertelek!-szólt mosolyogva és nagyon őszintén válaszoltam.
-Én is nagyon örülök és adtam az arcára lábujjhegyen 2 puszit.
Bementem az akadémiára és egy igen érdekes stílusú nővel találtam szembe magam.
60 év körüli lehetett.Egy hatalmas karika alakú zőld design szemüveg volt rajta, egy szürke szörme kabát,platina szőke haj és bőrnadrág.
Azt hittem csak képzelődök de a nő odajött hozzám és...:
-Szia Dràgám!-Adott 2 puszit az arcomra.-Miss Loren!-utálom ezeket az erőltetett amerikai neveket hogy miss Loren meg minden hülyeség de nem tehetnek róla az emberek hogy ilyen neveket kapnak de ez a miss mire jó?!Na mindegy
-Budai Rebeka-viszonoztam a kezetrázást.-megkaptam a e-mailt jöttem ahogy tudtam.
Csak igazából meg soha nem volt stylistom vagy egyéb...-és valamennyire büszke is voltam magamra de egy beszólás várható volt a stylestól:
-Meg is látszik kincsem-mondta mire nem tudtam mit mondjak.-Életem...-kísért be kis próbatermébe-Át kell néznem a bőröndöd...Tudnom kell hogy a stílusod csak ma ilyen rossz vagy úgy általában.-ekkor már nagyon szégenykeztem.
-Öhm nem igazán szeretném ha belenézne a borondömbe-titkolóztam.
-Oh kincsem én szeretek a pasikról beszélni.-jött rá az okomra.En azért nem szerettem volna ha belenéz mert például Márk szponzorpólója a pizsamám meg fényképeket is viszek és nem akartam lelkizni egy ismeretlennel és a zárkózás a legjobb ok.De már késő volt.Nyitotta ki a bőröndöm.A bőrönd tetején volt Márk poloja És kinyomtatott képek.
-Uhhh deh joh pashi-mondta piszkosul franciásul.
-Öhm-köszörültem meg a torkom.
-Hát ez a Nhagy Mhárk?-tiszrára elvörösodtem.
És igazából fèl óra alatt elmeséltem a kapcsolatom Márkkal .Nagyon jól esett valakinek elmondani aki egyikünk pártján sem all.Igazabol én csak a saját mondandómra figyeltem...Nem figyeltem semmire sem és végül meg is lett az eredménye.,,Miss Loren''
Fél óra alatt készített egy ruha féleséget.
-Menj ki drágám a tükörhöz és nézd meg a ruhád!
-Kész van???Azt hittem lesz ennek egy nadrágja/szoknyája-és rettenetesen rosszul éreztem magam a combközépig érő bordó ruhában.
-Ugynézek ki mint egy...Ri...Rib...-és ekkor eszembe jutott Pepe-Mint egy rinocérosz-mosolyodtam el mert az emléket felidézve jól éreztem magam.
-Jó rendben...A teszt beigazolódott !!!Kell neked egy stylist...
-Biztos hogy nem kell!-háborodtam fel.
-Jo jó drágám!A ruha tetszene feketèben?
-Nem is tudom....Ha egy kicsit hosszabb lenne.
-Oh értem.Eskuvoi ruha fazon?
-Nem szeretnék kinézni mint egy elcseszett hamupipkőke!
-Értem akkor meg van az elképzelés.
-Meg?
-Bízd rám kicsim!-és kitessékelt a próba teremből és nyomott két puszit az arcomra:
-Nah életem holnap hivlak!
És elköszöntem távolságtartóan.
Ekkor már indultam is volna vissza a hotelbe de Kaptam egy hívást.Márktól
-Szia Beka!
-Márk...Én-de nem hagyott befejezni
-Halgass meg!
-Nincs nálad egy nő se?
-Nincs...-mondta
-Oh de jó hogy szakad rám időd!
-Beka ne csináld már!A sok közös emlék meg minden feltört tegnap este és nem akarlak elveszíteni!Beka én nagyon szeretlek!
-Márk.-kicsit meghatódtam-Akkor miért feküdtél le Esztivel???
-Ő Rita volt!!!!-kérte ki magának.
-Jézusom.Márk Nőj Már fel végre!-mondtam ki olyan hangsúllyal hogy érezze hogy komolyan gondolom.
-Vicceltem!
-Márk mondták már hogy páratlan humoérzéked van?
-Neharagudj tényleg rossz vicc volt!
-Nekem mondod?-és leraktam és biztos voltam benne hogy megint Márk hív mert csörgött a telefonom.De Milán Hívott.
-Sziaa-köszönt elsőnek!
-Heloo-Röhögtem el magam
-Akkor találkozunk?
-Nem tudom Milán?Szabad ezt nekünk?En veszekedtem Márkkal,Te a baratnőddel veszekedtél most.Szerintem nem aktuális hogy mi talalkozgassunk.Szerintem fejezzük be.Joforman nem is ismerjük egymást.Te legalábbis már ismersz mert pár óra alatt az életemet is elmeséltem.
-Hat mindegy...Nagyon sajnálom hogy ez a véleményed de tiszteletben tartom.
-Szia örülök hogy megismertelek-zártam rövidre ezt a beszélgetést.
YOU ARE READING
BEXI sorozat:Tévedtem
RomanceBeka és Márk élete továbbra sem csitul annak ellenére hogy Márk megkérte Beka kezét..De ne siessünk ennyire előre ..