Már A ház előtt Kemál büféjénél megálltunk de rájöttünk Kemált a Pop/Rock-ban hagytuk.Ekkor elkapott a bűntudat viszont láttam kemál visszatért a gyrosos bárba.Ránk mosolygott és Kemálnál a kivetítőn ment az egyszer.Visszamosolyogtam és felmentünk.Aztán mikor beértem a maximálisan át rendezett régi lakásunkba azt éreztem ha itt kezdődött minden itt is legyen vége.Felrohantam a szobámba és elkezdtem egy szomorkás dallamot játszani az oda rakott gitáron.Ekkor arra lettem figyelmes hogy Aszádék tátott szájjal figyelték Antit aki hegedült mivel a három Aszád egész úton azt ecsetelte hogy ők most Sziget fesztiválra fognak menni...Októberben...
Anti fantasztikusan hegedült.Márk titokban felvette hangrögzítőre (a mozdulatai alapján azt láttam mert a szobámból leláttam a lépcsőn keresztül.)
Körte benyiott és megkérdezte:
-Gyerek!Most írtál gigaslágert!Jön az új máris?
-Nem nem nem-mondtam talán túl hevesen-ez csak egy akkord egy nagyon rosz akkord.Gitár hangolási technika vagy valami olyasmi....-raktam az álványra a gitárt.
-Gyerek nem muszály elmondanod.-még-Viszont most jelentetted be a visszavonulásod.-gondolkodott-Most lesz országos zongora versenyed....Gyerek..Jól érzed magad?Jó ez így neked?Gyerek!Hidd el ém a legjobbat akarom neked viszont nem igazán értem mi ütött beléd nem szólsz nekem ha valami igazán klafát írsz?Ez azért nem esik jól!En örülök a legjobban hogy Márkkal ilyen jól megy minden de azért nem kell úgy viselkedni mint ő!-szólt de a végére el röhögve magát tudatva hogy az irónia beszél belőle meg a jó sok pia.
-Körte szerintem a legjobb lenne ha hazamenned mivel hulla részeg vagy!-mondtam mosolyogva.
-Kösz ,gyerek!Rendes tőled hogy figyelszràm-mondta mire elkomolyodott.
-Menj vissza a többiekhez és meg egy kicsit maradj aztán szerintem menj mivel holnapig úgy fogsz aludni mintha fejbe lőttek volna.
-Talán igazad lehet.-mondta és rázézett a Körte Records instagram oldalára és elkerekedett a szeme.-hallod gyerek!Mark kirakta Antit amikor hegedül és egy csómó virtuozos insta oldal megkereste. 8000 likenál tart!!!-mondta mire elrohant és a többieket értesítette.A reakciók a következők voltak:
Anti elősször nézte Körtét
Aszádék meg fogták a Hegedűt és elkezdték énekelni a Alicia Keystől a Girl on Fire-t érthetetlen okokból.
Márk odament lepacsizni Antival de Anti továbbra is kamunak gondolta mire Körte odanyújtotta a telefonját mire Anti látta a Likeok számát és összeesett.Körtéék össze röhögtek és Antit felrakták az ágyra.
Márk rám nézett aztán a többiekre akik láthatólag jól elvoltak mert a méregdrága dj pultnál ökörködtek.(A kiadónál fontosnak éreztük hogy kell egy hely ahol felvehetjük a zenékek illetve a többiek felvehetik a zenéjüket Lili szobája helyére tettük.)
Márk odajött hozzám:
-Beka,miért nem jössz bulizni?Te egyszer csak mikor meg jöttünk felmentél a régi szobádba és...-nem talált szavakat-Nem igazán értem ...Beka jól vagy?
-Ami azt illeti igen...-gondolkodtam el-de ha itt kezdődött gondoltam itt is legyen vége...
-Ez szép dolog.Ujsagba illő mondat esküszöm.
-Én egy ideig nem akarok újságban szerepelni.
-Értem Beka..-Mondta mire az egyik hajtincsem a fülem mögé simította.
-Márk,lehet ha ma mégis veled akarok lenni-mondtam kicsit kétértelműen-Legalábbis szeretném valakivel megbeszélni a dolgokat. Főleg olyannal aki már átélte ezt a mindennek vége érzést.....-mire Márk közbevágott.
-Neked nem lehet mindennek vége érzésed Beka!
Te voltál aki mondta mindig nekem hogy minden rendben lesz.És látod minden rendben lett!Viszont ezt te választottad!Te szeretted volna így.Es lásd!Most a legerősebb zenei akadémián tanulsz. És Bármikor amikor úgy dontessz hatalmas sikerrel újra indíthatod a karriered.
-Köszönöm Márk!-Mondtam meghatódva mivel most éreztem hogy őszintén beszél hozzám-Nagyon jól esik!
-De attól még áll az este?-kérdezte mire felröhögtem:
-Áll.
-Akkor oké.Es amúgy emlékszem mikor először voltam itt.MEGDOBÁLTÁL PALACSINTÁVAL!!!!!!-Emlékezett vissza és pontosan emlékeztem hogy történt.
-Hát oké....Te kezdted!!!!!
-Nem mert te kezdted!
-Mint az óvodások -Szólt oda Körte.
-Márk kezdett el róla beszélni!-szóltam feltartva a mutató ujjam-Úgyhogy Márk nyerteeem!
-De szeretlek te lány!-mondta ki mire elvörösödtem
-Én is szeretleeek-És odaléptem hozzá hogy megöleljem és a derekamra tette a kezét(nahjó volt az egy kicsit lejjebb is).
-Idefigyeljetek kis tubicáim-kezdte Körte-Hogyan csináljátok ilyen aranyosan hogyha egyszer összevesztek egyszer szeretetitek egymást szakitotok,összejöttök,utáljátok egymást és mégis utána imádjátok egymást??-és Körte meg sem várva a válaszunkat ami egyébként nem volt elment.
-Beka feljössz?-kérdezte mire vadul bólogatni kezdtem.
A kezemet fogva húzni kezdett és a tárgyalóba vitt.
A helységben volt 2 drabbszínű bőrkanapé és két szürkés árnyalatú bőrfotel. Volt egy kis üvegasztal amin voltak cukorkák és egy Körte Records-os újság .
Márk leült a kanapéra és az ölébe ültetett.
-Beka....Szeretnék mondani valamit..-mondta,de az arcából nem lehetett kideríteni hogy jó vagy rossz hír.
-Mi az?-kérdeztem meglepetten-gáz van?
-Nem...legalábbis nem tudom hogy fogsz reagálni.
-Márk kezdessz megijeszteni!
-Beka....:szerepelni fogok egy filmben!
-Márk ez nagyon SZUPER-mondtam őszinte mosollyal és meglepedtséggel az arcomon.
-Nagyon örülök hogy örülsz!
-Istenem Márk ez nagyon jó hír!
-Csak az a gond....hogy egy lánnyal kell forgatnak mert egy romantikus film.Es sajnos az a lány nem te vagy.
YOU ARE READING
BEXI sorozat:Tévedtem
RomanceBeka és Márk élete továbbra sem csitul annak ellenére hogy Márk megkérte Beka kezét..De ne siessünk ennyire előre ..