Tudom hogy meg szeretem Márkot.Nem tehetek ellene semmit.Milàn,Tomi...Nem nagyon jelentenek semmit.Igazabol nem tudom mostmár mit érzek.Nem tudom elfelejteni Márkot .Egyszeruen nem megy....ahogy érint,ahogy szeret és ahogy én őt mint mindig.
Nagyon szeretem Márkot de csak úgy nem állíthatok oda hozzá de ebben a pillanatban kaptam egy igazán fura SMS-t:
-Beka te engem már nem érdekelsz.
Erre az üzenetre nem válaszoltam.Ugy éreztem mindennek vége.De nagyon rosszul sejtettem.Felhivtam Körtét hogy mi ez de igazából nem vette fel.Körte is csak egy SMS-t küldött:
,,Betty kábé 1 hét múlva szül''
Nem akartam az én problémáimmal fárasztani...Úgy éreztem neki most nagyon kijár a boldogság.Fel életében a mi bajunkat látta el....Nem kérhetem hogy egy ilyen helyzetben velem foglalkozzon...
Mikor azon kaptam magam hogy hiv a zongora verseny szervezője
-Jónapot!Budai Rebekával beszélek?
-Jónapot kívánok!-mondtam kissé hadarva-Igen,persze!
-Annak örülök-hallottam kedvességét a hangján-csak kérdezni szerettem volna hogy találkozott e már Miss Lorennel a stlystunkal?
-Igen,már megbeszeltem vele mindent!
-Gondolom nem csak a ruhával kapcsolatosan-mutatta ki együttérzését -el nevettem magam
-Nyilván!Akkor koszonom szépen a tájékoztatást visz hall !
És letettem...
Egy ideig gondolkodtam hogy akkor hogy és mint legyen ez a Márkos dolog.Nagyon távolinak éreztem és nem csak azért mert Bécsben vagyok hanem úgy unblock.Nagyon fura minden.Es már nem birom a hiányát .Hianyzik az a hatalmas nagy egója,a csókja,az érintése és úgy kábe mindene.Azok a beszélgetések mikor elbeszélgettünk Ausztriáig.De mosmar random lányokkal....tehát random lányokkal...Nem bírom kimondani..Na mindegy..
Ekkor egy másik rendező is hivogatni kezdett :
-Budai Rebeka!!!!-szólt bele köszönés nélkül !-három nap múlva verseny!Tessek készülni!
-Rendben már készülök!-hazudtam.
-Akkor miért nincs a saját zongora termében amit a verseny ideeig az akadémia biztosít?
-Már megyek is viszont hallásra-tettem le gyorsan és futottam az Akadémiához.Nagyon elfáradtam mire odaértem...
-Jónapot kívánok!-köszöntem magyarul az osztrák portásnak.
Erre kaptam valami német választ amiből őszintén szólva SEMMIT sem értettem.
Ekkor megvonták a vállam és láttam egy táblát amin a versenyzők nevei és termei voltak...
Felértem a terembe és rögtön megrohamoztam a zongorát.Eszembe jutott mikor Márknál ültünk a zongora fölött és osszeveszve énekeltük a This Years Loveot.
Egy könnycsepp kicsordult a szememből a szép emléktől.Megsimogattam a zongorát és játszani kezdtem egy darabot..Amihez énekeltem.Es ekkor dőlt el mit fogok játszani.Egy olyan számot választottam ami Egyáltalán nem az én stílusom.
Dávid Guettatol és Siatol a Titaniumot fogom énekelni.Jo magas hangon énekeltem.Es át fogalmaztam egy kicsit a szöveget hogy rám és Márkra passzol jön egy kicsit.Szerintem egész jól sikerült és megnyitották az Appot amire a demoimat mentem és fel énekeltem a zenét.Átdobtam Körtének és fel perc múlva csörgött a telefonom.Korte hívott:
-Beszarok Gyerek-köszöntött saját stílusában.
-Annyira rossz?
-Viccelsz?Ezzel megnyerhetnél valami díjat!Eskuszom hogy kar hogy nem a te dalod!Baszki jobb mint az eredeti!Most ráz a hideg!
-Örülök hogy tetszik-mosolyodtam el.-Neki tetszene?
-Láttam hogy múltkor Eszti vagy kicsoda Márk telefonján ír talán neked valamit..Nem irt semmit?
-De azt írta Márk nevében hogy már nem érdeklem már!
-Baszki gyerek nehogy komolyan vedd!Es amúgy Márk és Eszti sajnos kurva jól kijönnek egymással!
-Köszi a tájékoztatást!
-Bocs gyerek de nem akarom titkolni előled!
-Semmi gond!
-Amúgy hogy megy a verseny?
-Igazából eldöntöttem hogy ezt a darabot fogom játszani...
-De Gyerek ez egy komoly zenei verseny.
-Ez nem egy olyan szám ami sérti a versenyt zongora verzióban.Nem mondtak hogy nem lehet!
-Ez evidens hogy nem lehet!Na de mindegy gyerek de ne egésd le magad!Ha a főpróbán derül ki hogy rossz akkor mit teszel?
-Semmit.mert a főpróbán nem ezt a számot fogom játszani hanem egy random darabot a tanultak közül.
-Nem tudom gyerek...Biztos okos ötlet ez?
-A legjobb amit valaha kitaláltam !Na majd hivlak csak most mennem kell zongorácskázni mert óránként ellenőriznek-röhögtem fel
-Szevasz gyerek!
-Szia !
És le is tettem a telefont.Tovabb és tovább játszottam a Titàniumot...Addig amíg be nem görcsöltek az ujjaim.Es már mondhatni jól tudtam a darabot..Osszepakoltam és elindultam pihenni a hotelbe.Ki akartam próbálni a wellnesst.De igazából végül nem mentem le mert videohivast jelzett a telefonom mikor felertem a hotelszobába.
Evelin és Daniella hívott:
-Sziaaaaasztoookkk!-köszöntött minket lelkesen Evelin.
-Csá-mondta flegmán Daniella aki valamit nagyon bámult de nem a telefonját!
-Sziasztok!Ohm Daniella mit nézel?
-Riverdale-vágta ra hanyagul.
-Ertemm-és elgpndolkoztam hogy kérdezzek e markrol de nem kellett sokat várnom
-Beki amúgy valamelyik nap órákat beszélgettem Márkkal és azt mondta hiányzol neki.Van hangfelvételem...At dobjam?
-Nem kell köszi -mert kamu szaga volt a dolognak ezért nem voltam ra kiváncsi.
-De nekem le kell tennem-mert lehangolodtam Márktol tettem hozza magamban
-Jó puszi szia
-Csávesz
És megnyomtam a piros telefon gombot ezáltal letettem.Kicsit tanácstalan voltam hogy mit kezdjek magammal és úgy döntöttem el megyek várost nézni.
Felkaptam egy fekete magasdereku farmert,egy Stranger Thingses pólót és egy fekete divatsapit.Amihez a fekete bőrdzsekim választottam.Lementem és kit látnak szemeim Pablót!Nagyon meglepődtem de oda is rohantam hozza és megoleltem
-He...he.hell...Hello Beki !-köszöntött meglepődten
-Sziaa-Mondtam és átöleltem-de jó látni végre egy ismerős arcot!-nem ugy mintha nem lett volna épp elég az ismerős arcokbol...-és az üres utcákkal csapatjáktok?
-Hát ja de most rohanok mivel megyünk megnézni a koncert helyet..örülök hogy találkoztunk majd meg esetleg találkozhatunk itt Bécsben..-de közbevágtam
-En meg 2 napot leszek itt ez a nap nélkül és rengeteget kell próbálnom-és elköszöntem és már rohantam is fel a szobámba mert egy hatalmas nagy dolog jutott az eszembe...
Rohantam fel kinyitottam az ajtót és a gitáromhoz vettem az irány...Ott volt mellette egy toll és egy füzet és gyorsan levágtam magam a gitár mellé és játszani kezdtem...
,,Tévedtem '' ezt leírtam a füzetek be és játszani kezdtem.Egy egészen jó ritmus jutott az eszembe.
De úgy gondoltam jobb ha nem folytatom.Hogy ha elkezdek írni egy új dalt akkor a kis családom könyörögni fog hogy adjam ki vagy tegyem publikussá.De igazából nem akarom megint elszurni.Végre elkezdtek elcsitulni a dolgok Bexivel kapcsolatban.Es nem akarom hogy újra fellángoljon az újság a képeimmel és a kamu interjúimmal.Nekem ez elég.Maximum a későbbiekben befejezem a dalt de nem akarom megmutatni senkinek.Maximum elküldeni Márknak de nem akarok vele veszekedni.
YOU ARE READING
BEXI sorozat:Tévedtem
RomanceBeka és Márk élete továbbra sem csitul annak ellenére hogy Márk megkérte Beka kezét..De ne siessünk ennyire előre ..