4.Fejezet

2.2K 41 2
                                    

-Márk,Én tényleg nem tudom hogy erre most mit is kéne mondanom viszont.....vállald el...de nem tudom hogy ez hogy fog hatni a kapcsolatunkra!
-Neharagudj Beka!Nem tehetek róla viszont garantált a siker hogyha befut a film aminek elég hatalmas esélye van!-mondta mire elgondolkodtam de nem jutottam semmire.
   -Nem lehetek olyan önző hogy megfosszalak ettől a lehetőségtől.Es amúgy kivel kell megcsinálni a szereped?
-Nem tudom a részleteket.Eggyenlore el sem vállaltam az ajánlatot.Elosszor meg akartam beszélni veled.Valami Rácz Eszter a neve. Említettek hogy Eszti mesélte hogy mi már találkoztunk.Nekem nem igazán rémlik.
-Hát jó Márk nekem igazán tökmindegy hogy elválalod e de mindenképpen futtasd át Körtével a papírokat a személyi jogokkal kapcsolatban.Szeretném ha nem akarnák megint megkreálni a hamis szerelmi hàromszögedet.
-Nagyon köszönöm Beka sokat jelent!
-Szeretlek te bolond-és remélem a hangobbol nem volt kideríthető hogy belül tomboltam attól hogy egy ilyen filmben fog játszani valószínűséggel de valahol mélyen bíztam Márkban hogy nem vállalja el a filmet.Bar ezt soha nem mondtam volna meg neki mivel ez egy nagyon önző kijelentés.!!!!
-Hol is tartottunk?-kérdezte mire én egyre jobban vigyorogni kezdtem.
-Hááát nem is tudom ott hogy mennyire utállak-erre felemelt úgy hogy közben az ölében ültem és ezt úgy kell elképzelni hogy szemben voltam vele tehát a lábam át karolta a derekát.Éppen oda vitt a másik kanapén ot érthetetlen okokból;) és rámfeküdt.A lábam átkulcsolta Márkot és megcsókolt.Egyre gyorsabban vettük a levegőt mire Pepe és Evelin benyitott:
-Jézusom rosszkor?-kérdezte Evelin mert a látvány elég érdekes volt hogy Márk rajtam fekszik félig meddig kigombolt nadrágban és erre Pepe válaszolt:
-Milyen Márkkal Beki?-kérdezte röhögve mire Márk felállt és becsukta az ajtót és vissza feküdt rám:
-Szerintem mennyi esélye van annak hogy nemsokára Körte nyit ránk?-kérdezte mire előhúztam egy kulcsot és azt feleltem:
-0 százalék mert itt a kulcs és Márk megcsókolt.

Már reggel tájékán lehetett mire arra lettem figyelmes hogy Márkkal az irodában aludtam. Óvatosan a telefonomért nyúltam hogy lechekkoljam az időt.
Le voltam merülve viszont Márk telefonja rezegni kezdett és Márk farmer ja zsebéből a földről felvettem a telefont. Körte hívott :
-Mááárk!!!Hallottam Pepétől a híreket az estéről mesélj!!!Milyen volt?Kemény voltál?
-KÖRTE!!!!!!Én BEKI VAGYOK!!!
-Jajj baszki-hallottam halk káromkodást-Márk alszik?
-Igen...mint a bunda.
-Elfáradt a tegnap miatt mi?
-FEJEZD BE KÖRTE-kérlelték mert Körtével nekem erről igen kínos beszélnem.
-Oké-felelte röhögve Fiúk blahhh!!!
-Hol vagy?
-Éppen lent vagyok és nézem a skacokat ahogy alszanak!Nem érdemes lejonnöd nem szép látvány!Anti hányt az izgalomtol ezért büdös van,Pepe énekelt és a Többi Aszád összehugyozta magát a nevetéstől!
Evelin hulla részeg volt és Pabloval együtt Jack Danielset locsoltak a parkettára banán formában hivatkozva arra hogy csapat logó!Es utána Daniella sorozatot nézett aztán ő nem rúgott be ezért csak az álmosságtól egy Jack Danielses üveggel osztotta meg hogy mi történt A 13 reesons why új részét!
Tehát nem egy gyönyörű látvány!
-Ouhh...-gondolkodtam-Egyszer úgyis le kell mennem!Innom kell egy kávét.
-Oké gyerek én szóltam.
Leraktam a telefont.Felvettem Márk szponzor poloját egy #márker feliratú pulcsit ami direkt a tárgyalóba van kirakva a merch termékek közé.Altalaban amikor valakinek például a születésnapjára hívják meg Márkot vagy engem esetleg Aszádékat akkor ajándékba adjuk a merch termékeket.
Ezután a hajamra borzoltam,megtörölgettem a szemem és lementem.Körte nem túlzott!Ragadt a Jack Danielstől és a Hanyastol a parketta.Evelin a konyha pulton feküdt.Pablo a mósogatógépben ült.
Danellának egy hatalmas Beats fej hallgató volt a fejen és max hangerőn a nappali másik végében is hallani lehetett.Körte éppen a WC ről jött ki.
-Na nem megmondtam?-kérdezte mire fintorogva néztem rá és a hűtőhöz vállaltam kómásan.
-Te gyerek!
-Igen?
-Beszéltél Márkkal?Említette hogy mi a szitu?
-Persze,persze-mondtam lehetőleg úgy hogy így tűnjön hogy örülök neki.Végulis is is volt csak az zavart egyedül a storyban hogy egy másik lánnyal kell szerelmes filmben főszereplőt játszania.
-Mit szólsz hozzá?-kérdezte és nagyon megijedtem hogy őszinte legyek vagy kedves.
-Igazából nem tudom..Nagyon örülnek ha befutna a film,de már nem azért de tele lenne velem az újság amiért azt terjesztenék hogy biztos ,,tiniszerelem''
Van az a csaj meg Márk között.Es nekem meg baromira nincsen kedvem újságban meg interjúban szerepelni újra!Nem véletlenül fejeztem be TEGNAP ezt a kócerájt!
-Értem gyerek.
-Mikor kezdődik a forgatás?
-1 hét múlva ha Márk elvállalja....
-Hat oké!Nekem aztán tökmindegy de intézi el hogy semmi se történjen főleg olyan hogy nem olvasod el a papírokat és valami egészen extra dolgot kelljen csinálniuk a filmben.Ha érted mire gondolok.
-Oké gyerek intézem!De Márk meg nem mondott semmit az ajánlatra.
-Most ezzel nem tudok foglalkozni-mire az órámra néztem és megijedtem-Basszus Körte!Tegnap a fellépés után szóltak az egyetemről hogy ma nagyon fontos lenne bemennnem!Azt mondják hogy extrém fontos!Es 15 perc múlva szigorúan ott kell lennem különben komoly következményei lehetnek a dolognak!
-Gyerek felkapok valami és tőlem startolhatunk!
-Jó jó-ittam bele a kávéba ami jó erős volt mert nagyon fáradt voltam.És már rohantam is a fürdőszobàba.
Igazából volt egy selytésem hogy Márknál fogok aludni ezért volt nálam ruha.Egy fehér póló volt és a válláról lefele kisebb hanyagul szétszórt szegecsek és lyukak voltál.Ehhez egy koptatott fekete nadrágot,és egy vans cipőt.Ezekhez egy bőrdzsekit választottam és a lyukacsos-szegecses fekete koptatott táskám amibe hanyagul be voltak dobálva a tanszerlistán szereplő könyvek,füzetek.
Írtam a többieknek snapchaten hogy elmentünk,és nem tudjuk mikor érünk vissza mert fontos dolgokat kell elintéznünk.
Igazából Körtével leccammogtunk a kocsihoz viszont Körte nem annyira sietett.Szerintem ős annyira nem látta át a helyzetet hogy nekem ez milyen fontos.
-Körte azért jó lenne ha egy kicsit gyorsabban mennénk...-szóltam ra tapintatosan.
-Bocs gyerek de faradt vagyok.Megigerem hogy mostmár sietek.-Szólt és át hajtott a buszsávba.
-Lehetséges hogy ezt nem szabadna!
Körte ment tovább és a zenei akadémia előtt megálltunk és gyorsan felrohantam a tanáromhoz igyekezve hogy ne nézzenek betörőnek.
-Csókolom!
-Jónapot kívánok!-nézett rám mérgesen.
-Elnézést a késésért.....-de tudtam hogy következménye lesz!
-Budai Rebeka-emelte fel a hangját!
Én csak néztem ra.
-Maga mit képzel magáról hogy Magyarország legjobb zenei akadémiáján tanulhat az ÉN JOINDULATOMNAK KÖSZÖNHETŐEN !!!!!!!
Valaki órákkal az időpont előtt itt van!!!És kisasszony itt nem mi igazodnunk magához!Ez nem a popsztár élet ahol mindent meg kapsz és semmiért nem kell megdolgozni csak az autotune-ért!-mondta de én életemben nem használtam az autotune-t!!!
-Rebeka!!!!Mégegyszer elkésik kicsapom innen!
Erre én a nyakamat kissé behúzva nézem és a Tanárúr szúrós arckifejezéssel Körtére meredt aztán Körte hátrálni kezdett és véletlenül nekitolatott az ajtónak mire a zongora tanárom amolyan :ez ennyi idősen hogy lehet ilyen hülye'' nézéssel nézett felfelé.
Körte kiment.
-Na-szólalt meg szusszanás képpen a tanárom .
Erre csörögni kezd a telefonom.Ertelem Szeruen Márk volta az.
-Felvehetem?-kérdeztem de rögtön megbántam.
-BUDAI REBEKA!
-Elnézést-motyogtam.
-Rebeka lassan elgondolkodok rajta hogy mégis elmondjam e a mondanivalóm vagy kérjek időpontot kegyednél.Na arra jutottunk a kollégáimmal hogy ki kéne menned Bécsbe az országos zongora versenyre.
Ahogyan láttam sokat gyakoroltal viszont ezt ne legfőképpen dicséretnek hanem biztatásnak bizonyul hogy több rejlik benned mint egy tingli tangli megkreált pop énekesben!Rajtad látom a változtatás reményét!A kíváncsiság ot és ez tetszett meg benned mikor felvettekek!
-Tehát ha jól értelmezem ki kéne utaznom Bécsbe?Mikor?Hol?Kivel?Mennyi időre ?-hadartam az országos zongora verseny hallatán .
-Lassabban!Igazabol 1-2 hét múlva,Bécsbe,Páros repulojeggyel. (és erre nagyon meg örültem )
Igazabol olyan 2-3 hét felkészülési idő .
Most feladom neked néhány darabot mivel sosem lehet tudni mit kell játszanod!Ez egynapal a verseny előtt derül ki.Sorsolják!
-Oh értem!
-De Rebeka!Tényleg számítok rád!Itt lehetőséged akad megmutatni magad!Ne szúrja el Rebeka!-nézett az órájára-Úgy látszik letelt az időnk.A közeli viszont látásra!A volt menedzserének küldöm át az e-mailt a részletekkel !
-Elnézést ő meg a menedzsere...-de nem hagyott befejezni!
-Egy zongoristanak általában nincs pop szakma parti menedzsere sőt!Semmilyen menedzsere de nekem mindegy hogy hívjuk a Gyümölcs nevű segítőt !
És elmentünk mert ránk vágta az ajtót!
-Goromba egy fickó mi?-kérdezte Körte.
-Az-feleltem röhögve és osszerohogtunk Körtével aztán a kocsihoz induljunk.Alig vártam hogy Arknak elmondhassa a hírt hogy jön velem Bécsbe !

BEXI sorozat:Tévedtem Where stories live. Discover now