5.fejezet

1.8K 36 0
                                    

Körte kocsiában néztem az instagrammot mikor eszembe jutott felhívni Márkot a Bécsi utunkról.
Ekkor rájöttem hogy inkább személyesen Kéne közölni a fantasztikus hírt.Irtam is Márknak:
,,Szia!Tudunk találkozni?''
,,Mikor''-kérdezte köszönés nélkül gondterhelten:
,,Körülbelül 20 perc akár fél óra múlva ''
,,Összehozom!Hol?''
,,A kedvenc Starbucksos kávézónkban?''
,,Oké puszi kicsim''
,,puszii''
Letettem a telefonom és azon gondolkoztam hogy most hol van Márk hogy ilyen sietősen és gyorsan ír..
,,Beka!-írt-Nekem is lenne veled megbeszélni valóm!
Erre nem válaszoltam..Csak izgultam hogy olyan dolgot akar elmondani amit reméltem:Beka nem vállalom el a filmet Stb. De sajnos nem ezt mondta...
Útközben agyaltam hogy vajon hogyan kéne neki elmondanom.....

Körte megállt a Starbucks előtt és kérdezte :
-Megvarjalak?-kérdezte mire felröhögtem
-Körte ne viccelj!Szerintem el fog tartani egy darabig ez a találkozó !
-Gyerek!Olyan fura ez nekem!Nem gondoltam volna hogy egyszer a Nagy Márkkal való randidra foglak vinni !
-Hidd el én se gondoltam volna hogy Bécsbe akarok majd egyszer kettesben menni Márkkal!-mondtam mire kiszàltam mosolyogva a kocsiból és becsaptam az ajtót.Intettem egyet Körtének és átmentem az úttesten.
Ott ált Nagy Márk egy 3-4 szál rózsával a kezében a Starbucks előtt.Meglátta hogy Pokerarccal figyelem mert meg életemben nem adott nekem virágot.
Szép lassan sétáltam át az úttesten de Márk még a komoly arckifejezésemtől megilyedve iszonyatosan aranyosan szorongatta azt a csokrot.
Oda rohantam és megálltam pár centire előtte :
-Beka bocsi tudom nem a Rózsa a kedvenced de.....,-nem hagytam befejezni a gondolatát inkább a hajaba markoltam és megcsókoltam.Nem érdekelt hogy mindenki minket bámul és fotóz!Nem érdekelt csak Nagy Márk!
-Beka,Beka-Ölelt meg
-Na mit is akartál mondani ??
-Semmi különöset-mondta és megragadta a kezem rákulcsolta az ujjait és beléptünk a kávèzóba.
Kerestünk fent az emeleten egy üres sarkot és leültünk .
-Na kezd te-szólalt meg Márk
-Igazából kezd te!
-Nem!Te kezd!
-Nah jó -mert tudtam hogy ha Nagy Márk kitalál valamit az úgy is lesz.-Igazából -kezdtem vigyorogva-Kaptam egy meghívást egy zongora versenyre Bécsbe és kaptam 2 vonatjegyet és igazából 2 hetes program és egy fenszi szállodába egy szobát is kaptam és gondoltam hogy most Vasárnap eljöhetnél velem Bécsbe-de nem olyan reakciót kaptam amire vágytam
-Beka elvállaltam a filmet!-mondta mire lefagytam
-Tényleg?!-Kérdeztem lemondó hangsúllyal
-Nem is örülsz?
-Màrk!Szerinted miért örülnék ha egy másik lánnyal kell Magyarország legromantikusabb filmjében játszanod?
-Beka ez egy vissza nem jövő ....-nem hagytam befejezni
-Tudom persze vissza nem jövő lehetőség hogy egy más lánnyal enyelegj!
-De Beka te csak egy zongorista vagy...-de látta hogy elsápad az arcom.-Nem úgy értettem
-Én csak egy zongorista vagyok?-ismételtem meg üveges szemmel Márkra nézve.
-Nem nem nem....-de én felálltam fel kaptam a kabátom, a táskám és már rohantam is lefelè.
-Gyere Máskor is -kiáltotta utánam a pultos.
Sírva elkezdtem futni az esőben és mivel már később járt az idő nem tudtam taxit rendelni legalábbis nem volt pénzem és időm se mert nem akartam hogy Márk nehagy isten utánam rohanjon és megpróbáljon ,,mindent elmagyarázni'' mint a filmekben.Rohantam és végül egy aluljáróban találtam magam.Megcsörrent a telefonom és persze ki lehet találni ki volt az....
Nem érdekelt.Magamban megfogalmazódott hogy vége mert én csak egy zongorista vagyok.
Ekkor nem akartam reagálni viszont arra jutottam hogy belépek a messengerbe és átálitom a becenevem Márknál:,,Csak egy zongorista'' és sok szemrehányó emoji volt a becenevem amit én állítottam be magamnak.Hazametróztam otthon 5 üveg nutella társaságában néztem ki a fejemből.Nem sírtam.Csak Márk szavai vízhangzottak a fejemben.

Reggel felkeltem és egy millió értesítéssel ébredtem.Nem érdekelt.Úgy döntöttem áthívom Daniellát és Evelint hogy beszámoljak nekik a tegnapról.
-Komolyan azt mondta hogy te CSAK egy zongorista vagy?-kérdezte Evelin
-Paraszt -de igazából egy nagyon szép f betűs szót mondott a maga stílusában
-Gyerekek ha én csak egy zongorista vagyok akkor ez van.-mondtam fáradtan-Sajnos nem egy Nagy Márkhot illő zongorista vagyok ezek szerint.
-Te Beki,-mondta Evelin -nem kène bepakolni ?Végülis 2 hétre mész.......
-Tényleg....erről el is feledkeztem köszi hogy szólsz!Bár mostmàr nem sok kedvem maradt.....
-Beki tudod hogy én milyen örömmel mennék el Bécsbe 2 hétre?-mondta Daniella szemrehanyoan
-De figyi,Gondolom érted hogy ez Magy Márkkal a közös utunk lett volna .-mire rezgett a telefonom.Márk rakott ki instara egy képet amin Rácz Eszterrel van.Elosszor tudtam hogy ismerős aztán rájöttem hogy Márk Eszterrel találkozott a sörös kocsin anno.Megmutattam a képet Daniellanak és Evelinnek.Elhagyta egy két csúnya szó a szánkat és úgy döntöttem szükségem van egy kis sétára.
Este olyan 8 körül az iroda kozeleben sétàltam mire nagyon fura dolog történt.Tomi épp ott ment ahol én.De volt egy kis gond.Tomi olyan jól nézett ki mint meg soha.Világosbarna haja szemébe lógott a full capet téli Sapira cserélte,farmer kabát vans cipő és táska.Tomi mosolyogva indult el felém és látta a sírástól kipirosodott szememet.Átőlelt mire azonnal vissza öleltem:
-Hát te?-kérdezte mire szippantottak egy kettőt
-Nagyon rég láttakak!
-Márk a bajod mi?-és a világon Tomi lett volna az utolsó ember akinek meséltem volna A Nagy Márkkal kapcsolódó storym.De kifejezetten kedvem volt elmesélni Márk bunkóságát.De végül nem tettem mert tudtam hogy ezzel egy életre eláshatom magam.
Ekkor csak úgy az éltről elkezdtünk Tomival dumálni.Cseppet sem olyan volt mint régen.Izgalmas életet élt az üres utcákkal.Pabló eddig ezeket nem is mesélte.Nekem valószínűleg a Tomival való közös multammal kapcsolatban nem volt kedve ezzel fárasztani mert jól tudta hogy engem nem érdekel Tomi.De ebben az 1-2 órában fantasztikusan éretreztem magamat.Eppen Tomival röhögtunk valamin mikor megcsörrent a telefonom.Körte volt az.
-Gyerek!Szakitottatok Nagy Márkkal?-mire értetlenül néztem
-Nem tudom.....
-Akkor ki ez a lány az instáján?Csak mert elég jól néz ki.......
-Nem tudom körte....Nagyon megbántott engem....
Azt akarom hogy egy ideig hagyjon békén.
-Nekem mindegy Gyerek de gondoltam szólok hogy nem mehetsz egyedül Bécsbe
-Dehogy is nem!
-Hallani sem akarok róla.Kivel vagy most?
-Tomival sétálok!
-KIVEL??!!!?
-Tomival és jól érzem magam!!!!
-Nagyon fura vagy nekem te gyerek...Beszélgessetek viszont ne felejtsd el miért hagytad ott.
Az órámra pillantottam és láttam hogy este fél 10-et mutat az óra.
-Basszus Tomi nekem mennem kell haza!
-Mi történt?10 ig haza kell érted vagy egy tök leszel vagy mi?
-Nem nem de holnap utazok el Bécsbe zongora versenyre!
-Ne már!Most komolyan?-kérdezte mgelepő mosollyal-holnap megyünk a bandával koncertre Bécsbe vonattal!
-Én is a negyed 6-os vonattal!
-Mi is!
-De nekem meg be kéne pakolnom!Nem késhetek el semmi keppen sem!
-Rendben akkor holnap valószínűleg találkozunk !
-Persze persze!Akkor szia-öleltem meg
-Jó volt veled ez az egy két óra de valamire nem tértünk ki direkt.Nagy Márkra
-Tomi ezt most hagyjuk kérlek-mondtam fáradtan
-Persze persze!Akkor neked is szia-mire intettem el köszöntem és felszáltam a villamosra!A taxiról mindig Márk jut az eszembe!

BEXI sorozat:Tévedtem Where stories live. Discover now