Hazaértem felrohantam a szobamba ésevágtam magam az ágyamra.Folyton az járt az agyamban hogy vajon Márk sajnálja-e?Vagy hogy vajon bocsánatot fog e kérni.Vagy nem tudom de jelen pillanatban nem bocsátanék meg neki bárhogy könyörögne.Gondolkoztam hogy milyen bőröndbe kéne pakolni végülis 2 hét nem kevés idő és valószínűleg mosni is tudok majd.Mikor üzenetet kaptam.Méghozzá a Hannah freekin' Montana nevű messenger oldalamon.
Ez állt az üzenetben:Budai Rebeka!
Szia Kedveském én a Bécsi zongoraversenyednek a fellépési ruháján dologozom.Én vagyok a verseny stylistja legalábbis nem tudom hogy ti popsztár féleségek ti ezt hogy mondjátok de a lényeg hogy ma Bécsben fél kettőkor a Bécsi zenei akadémia előtt találkoznánk és elmennénk a stúdióba levenni a méreteit stb..Bármi óhajt sóhajt elmondhatsz a ruhával kapcsolatban mert alkalmazkodó típus vagyok de egy dolog biztos hogy nem bakancsban és rövidnadrágban fogsz fellépni!
Puszikaaa
Miss LorenEgy darabig megfagyott bennem a vér aztán megpróbáltam elképzelni hogy ez a nő most iróniával beszélt vagy a nélkül.Kicsit gúnyosnak tűnt.
Ekkor lementem az előszobába és a nagy beépített szekrényben kotorásztam és találtam egy bőröndöt.
Jó nehéz volt és az volt ráírva :
#BekiNeNyisdKiMertLilié!!!!
Erre ügyet sem vetve a felhívásra kinyitottam a bőröndöt de hiba volt.A bőrönd egyik oldalán rólam és a Márkkal való emlékeimről csomó fotó.Valószínüleg lilinél mindig volt egy fényképező gép mivel majdnem minden gyönyörű közös emlékem meg volt örökítve.Benne voltak a Márker dolgok, az autó gramm kártyák amiket még a Pop/rockból hoztam Lilinek.Diy Márkos cuccok és egy videó kazetta amit nem akartam megnézni mivel tudtam hogy anyáék tudják hogy a kazetta a bőröndben volt ezért csalódtak volna bennem ha tudják hogy kinyitottam a bőröndöt.Elraktam egy két fényképet és a kazettát és úgy döntöttem keresek egy másik bőröndöt.
Találtam egy fekete bőröndöt ami szerencsére üres volt.Felvittem és neki Álltam pakolni.Igazabol csak fekete fehér lett az egész bőröndöm mivel a Márkal való kapcsolatomat gyászoltam.Felhívtam körtét:
-Körte nekem ehhez nincs kedvem!
-Beszéltem Márkkal!
-És-kérdeztem félve
-Nem gondol semmit csak hogy sajnálja amit tett de azt mondja te is hibás vagy amiért nem halhattak meg!Tényleg láttad a Lányt az instáján?
-Nem érdekel -mondtam mire rekord gyorsasággal odaszáguldottam a laptopomhoz és megnyitották az instagrammot.Körte beszélt valamit de nem hallottam semmit.Ekkor rájöttem hogy már láttam a képet.
-A sörös Kocsis lány az-mondtam magam elé meredve
-Az!
-Körte engem mostmár nem érdekel!És tudod mit?Tomi sokkal jobb fej mint Màrk!-mondtam mire megbántam és Körte szólt
-Márk itt ül mellettem!
Mire egy halk káromkodást mondtam és letettem.
Ma már csak egy depressziós sorozatot néztem és el is mentem a pakolást után aludni.Reggel felkeltem és írtam Tominak hogy várjon meg a vonat előtt és akkor ül hetünk együtt.Körte ezerszer hívott de nem volt kedvem sem energiám felvenni.
Nem tudtam hogy kényelmesen öltöztek vagy szépen.Végulis egy olyan fiúval találkozok akit tökre bírok és megtisztelhetném hogy szépen öltözők.(mondjuk ennek több oka is volt)
Végünk kivasaltam a hajam,felvettem egy szaggatott fekete farmert,egy földig erő szürke kabátot és egy comb középig erő fehér Pólót amire az volt írva hogy antisocial!Anyáék megdicsértek hogy jól nézek ki.Most tetszett magamnak is a sminket mivel egy kis füstös, döbb energiát igénybe vévő sminket csináltam és egész jo végeredménye lett.
Elbúcsúztam mindenkitől és írtam Körtének egy rövid lényegre törő SMS-t:
,,Ma megyek Bécsbe ha akarsz hivj''-Azért voltam flegma mivel Körtére haragudtam hogy most Màrk valószínűleg depis azért amiért azt mondtam burkoltan hogy tomit jobban birom.
,,Mikor indul a vonat?''
,,Ma''-válaszoltam lényegretörően
,,Gyerek!Én megértem ha haragszol de a menedzzsered vagyok''
,,Oké oké nemsokára indul a vonat''
,,írj ha megérkeztél''Aztán elindultam a pályaudvarhoz.
Mikor megérkeztem a nyakamat nyújtogatva kerestem Tomit mikor láttam hogy egy mosolyt intéz felém ezért vissza mosolyogtam és egymás felé mentünk.
-Azt hittem a lányok mindig késnek-mondta röhögve amit bóknak vettem.
-Huh köszi nagyon siettem.
És ekkor a hangosbemondó megszólalt:Kérem csatolják be az öveiket mert a vonat 3 perc múlva indul.
Összenéztünk Tomival és rohanni kezdtünk a vonat felé mert a pályaudvar másik felén volt a vonatunk.Ekkor egy kis millió SMS-hang jött ki a telefonombol.Nem érdekelt.Vegül felültunk a vonatra és a vonat 1 perc múlva indult.
-Hol van a banda többi tagja?
-Őszintén fogalmam sincs!De a pályaudvaron talakoztam velük.Szerintem a vonat végében ülnek.
Tomival minden olyan volt mint régen.Már 4 órája beszélgettünk mikor rezgett mégeggyet a telefonom és rekord gyorsasággal elővettem és megnéztem az értesítéseket:
-Beki!Hivast vársz vagy mi ilyen fontos?
-Jah semmi semmi.-válaszoltam Tominak.
Éppen lefagytam.Nagy Márk fényképet posztolt instagramm ra .A képen Rácz Eszter meg van jelölve és ott ülnek ,,Esztivel'' a Duna parton.Ugy nézett ki mint ha valami tengernél lennének.
-Kimegyek a mosdóba.
-Jó csak nyugodtan.
És elmentem a mosdóba ahol elővettem a telefonom és hívtam Körtét:
-KÖRTE!!!!!Márk és Eszter összejöttek??????!!!
-Gyerek.........Pablo mesélte Márknak hogy az üres utcák is megy Bécsbe.Márknak rögtön leesett hogy akkor Tomi rad fog nyomulni.Es ugye múltkor hallotta amikor Tomit dicsérted nekem.Azt hiszi összejöttetek ezért ő most elléggé osszemelegedett Esztivel......
-HOGY MI VAN!?!!!!?!???!?!?-és lerogytam a földre.
Kinyomtam a telefont és zokogni kezdtem.Ekkor nagyon rosz döntést hoztam.Felhivtam Márkot le titkosított számmal...kicsengett ekkor nagyon érdekes női hangokat hallottam mikor felvette ,,Mark''.
-Jól csinálod !Igen!Ah ah
-Mindjárt jövök!-és egy csókot halottam
-Jónapot!Nagy Márk!
-Jónapot!Budai Rebeka!-erre Márk egy nagyot káromkodott.
-Mit akarsz?
-Hogy beszélsz velem!?!?
-Beka én el mondtam hogy sajnálom!De te önző voltál és neked ez nem volt elég !!!!Egy sajnálomnál nem tudok többet adni!
-Látom jól el vagytok Esztivel!
-Ahha!Nagyon jól el vagyunk Esztivel úgyhogy remélem nagyon jól el vagytok Tomóval!
-Nem jöttem Tomival össze!Nem beszélünk nem vagyunk együtt .A volt baratom ennyi!
-Basszus-mondta halkan...-Ha ezt tudom Beka akkor....
-Kérlek ne magyarazkodj!-és leraktam.
YOU ARE READING
BEXI sorozat:Tévedtem
RomanceBeka és Márk élete továbbra sem csitul annak ellenére hogy Márk megkérte Beka kezét..De ne siessünk ennyire előre ..