Még szerencse, hogy Hoseok nem a lányokhoz vonzódik. Úgy döntött, mivel ő mennyire fáradt, hogy nálunk alszik. Együtt buszoztunk a suliba, így beértünk háromnegyed órával kezdés előtt. Én ilyenkor még pluszba aludni szoktam, vagy rajzolni, de most, hogy Hobi kivételesen nem késett el, szétbarmoltuk a termet.
- Most már elég lesz - szólt ránk Nayeon, így az osztály legidősebb lányának kedvéért leszálltunk a padról. Innentől, mint két 7 éves, kő-papír-ollóztunk, egészen csengetésig.
Belépett az osztályfőnök, mögötte egy narancs-pink hajú lány.
- Tegnap átiratkozott hozzánk egy új diák. Európai szintű befogadást kérek.
Azzal leült az asztalához. A lány keresett magának egy üres helyet... ami pont mellettem volt.
Leült, majd előkapta a matek könyvét.
- Sziasztok - suttogta boldogan.
- Gyors voltál - súgtam vissza.
- Rap Monster nem akart egy napig sem őrizetlenül hagyni titeket.
- Rap Monster?
- Majd szünetben elmagyarázom.
Onnantól kezdve már az adott feladatra koncentráltunk.Végre jött a csengő, mi pedig ellógtunk, messze a gyakran járt folyosóktól.
- A nevem Dahyun - kezdte - Rap Monster pedig az a szürke hajú srác, aki megengedte, hogy veletek legyek.
- Miért Rap Monster? - kérdeztem, visszafojtott nevetéssel.
- Régen teljesen önálló volt. Sosem kért segítséget senkitől. Amikor egyedül vadászott, gyakran az áldozatainak vérével saját maga által írt dalszövegeket vagy verseket írt a falra vagy a padlóra. A rendőrség Rap Monsternek nevezte el, és úgy tudom a mai napig keresik.
- Látszott, hogy erős - szólalt meg Hosi - De ki volt akkor a "Mester"?
- Hallottatok már a Szemfedős Ghoulról?
- Ő az? - kerekedett ki a szeme.
- Dehogy! Ő már majdnem 60 éve nincs köztünk. Neki az unokája. Azt mondják, erősebb, mint Rapmon, pedig ő sem piskóta... Állítólag egyszer unalmában kinyírt egy egész iskolát.
- Nem csoda, hogy nem meritek zavarni - kuncogott Hobi. Nem értem. Hogy tud ezen nevetni? Amikor több száz gyereket mészárolt le, ő meg csak így... áh, mindegy, most nem fontos. A mester is olyan mint a többi. Az egész banda olyan. Dahyun is. Szörnyek...- Ugye te nem fogsz megenni minket? - hajolt közelebb hozzá a fiú.
- Bocsi, vega vagyok - tolta el a lány.
- Egy ghoul hogy lehet vega? - értetlenkedtem.
- Csak kávét iszom, és havonta egyszer egy öngyilkos hulláját. Nem vagyok a vadászat híve. Vagy egyáltalán a gyilkosságoknak.
- Akkor gyere órára - fogta meg a lány kezét, és elhúzta, egyenesen a terem irányába. Engem meg itt hagyott. Egyedül. A ghoulok lehetnek jó fejek... fúj. Persze.
Visszamentem a terembe, ahol majdnem mindenki Dayhun körül állt.
- És, hogy hogy ilyen hirtelen? - kérdezte tőle Youngjae.
- Most költöztünk a városba - hazudta - Mivel a szüleim elváltak, így anya ide jött dolgozni, könyvelő az egyik boltnál.
- Biztos te is olyan okos vagy - hízelgett neki Seokjin.
- Ne csináljátok - legyintett a lány - Az előző sulimban is mind ezt csinálták.
- Most az miért baj? - nézett rá Yugyeom.
- Végül is gyönyörű vagy - folytatta Jin.
- Mindenki üljön a helyére! - jött be a tanár - Gyorsan! Vegyétek elő a felszerelést! Siessetek!
- Tanárnő, én otthon hagytam - szólt Hosi.
- Végképp nem érdekel! - tette le a naplóját - Már bocsika, de ha én készülök órára, akkor te is. Pláne neked úgy látom ez a harmadik alkalom, szóval megy az egyes.
- Ki ez a nő? - suttogta Dahyun.
- Ms. Kim, a töri és japántanár.
- Ez egy hárpia.
- Legalább ebben egyetértünk.Túléltük az órát, aztán a napot is. Persze a fiúk végig körbelengték a ghoult. Ez a kapuban sem volt másképp.
- Hazakísérhetlek? - kérdezte tőle Bambam.
- Bocsi, Sanaval megyek - intett - Meg persze Hobival.
Őszintén szólva egy kicsit meglepett. Miért engem mondott előre? Mindegy, jelen pillanatban ez most nem fontos.
Egyenesen a kórházba mentünk, ahol most nem a főbejáraton, hanem az egyik törött ablak felé vettük az irányt. Dahyun bemászott, mi pedig követtük.
- Itt mindenkinek külön kórterme van - tájékoztatott minket - Majd ha adnak nektek beavatást, akkor öltözés ügyében osztozni fogunk. Persze, ha Rap Monster engedélyezi.
- És mi van, ha nem? - kérdeztem rá.
- Hát...
YOU ARE READING
What Is Love? (Bts/Twice ft. Tokyo Ghoul ff.)
FanfictionUndorító, önfejű lények, akik csak magukkal törődnek. Elhitetik, hogy kedvesek, és akkor csapnak le rád, amikor nem figyelsz. Egyszerűen csak szörnyek... Ha Hoseok nem óhajtott volna a pénzét busz helyett kajára költeni, akkor még mindig nyugodtan é...