4: Ruha

91 9 4
                                    

- Hát micsoda? - sürgettem.
- Hát eddig nem volt dolgunk emberekkel. A ghouloknak alap volt, de a ti esetetekben ez kérdéses. Most ha nem baj, öltöznék.
Hobi el is fordult, én viszont nem. Elővette az egyik szekrényből azt a ruhát, ami nekem nagyon tetszett. Felvette a szájmaszkját, ami rózsaszín-narancssárga színben pompázott.
- Beszélek Rap Monsterrel - ment az ajtóhoz - Ha akartok, jöhettek.
Mivel engem nagyon érdekelt ez az egész, így egyértelműen mentem. De...
Én most mit művelek?! Beavatnak ghoulnak?! Annak a lénynek, ami miatt már nem lehetek a szüleimmel, ami miatt évekig rettegésben éltem, ami miatt el kellett hagynom a hazámat?! Miért csinálom ezt?!
Nagyot dobbant a szívem, amikor megéreztem egy kezet a vállamon. Hoseok kezét.
- Tudom, hogy utálod őket - szólalt meg lágy hangon - De most nincsen más választásunk. Legfeljebb majd a végén köpünk, mi meg elrejtőzünk, és majd a ghoul nyomozók kinyírják őket.
- Itt nincsenek olyanok - keseregtem.
- Akkor jönnek Japánból, na bumm! A lényeg, hogy most ki kell bírnod. Legalább értem tedd meg.
- Rendben - szólaltam meg egy kis idő elteltével.
Kimentünk a szobából, majd együtt barangoltunk a kihalt folyosókon, amíg el nem értünk a csarnokba.
Ismét elhallgatva ránk meredtek. Az ismerős alakok elkapták tekintetüket, az eddig nem látottak még mindig minket bámultak.
- Sana! Hobi! - jött oda Barackvirág, Rap Monster társaságában.
- Megadtam az engedélyt - szólt az utóbbi - Kaptok ruhát és maszkot. Ne keltsetek feltűnést.
Azzal arrébb is sétált.
- Gyertek - intett Dahyun, mire követtük. Csakis Hoseokért teszem.
Felsétáltunk a lépcsőn, egyenesen a második emeletre, ahol az egyik volt műtő felé vettük az irányt.
Bent a sarokban lévő asztalnál ült egy lány, éppen valamit rajzolgatott.
- Szia Jisoo - köszönt neki Barackvirág - Egy férfi és egy női lesz.
- Csak nem emberekkel van dolgunk? - lépett közelebb.
- Dehogynem - mosolyodott el - Rapmon ideiglenes beavatási engedélyt adott.
- Akkor még jó a szaglásom - kuncogott - És a mester tud róla?
- Még nem, de egy ideig nem is terveztük közölni vele.
- Gondolom hosszú történet, szóval ameddig te mesélsz, én addig méretet veszek.
Dahyun részletesen elmondott mindent, Jisoo alaposan lemért minket.
- Nos, elég érdekes történet - jegyezte meg - Szerintem is ez a legésszerűbb megoldás. De szerinted V nem lesz féltékeny?
- Erős idegei vannak, ne aggódj.
- A ruhák várhatóan egy hét múlva készen lesznek. Majd látogassatok fel.
- Oksa. Pusszancs! - tessékelt ki minket a pink.
- Ki az a V? - kérdezte Hobi.
- A barátom. Azért hívják így, mert a felsőtestből mindig csak v alakban ette ki a szerveket. Igazából azért csinálta, mert a kedvence a vesék és a szív. Ki nem állhatja a gyomrot.
- A sárga-rózsaszín hajú srác? - tettem fel a kérdésem.
- Igen. Ugye nem nézted ki magadnak?!
- Dehogy! Egy ghoult? Komolyan? Csak azért mondom, mert fel akart zabálni.
- Ennyiben különbözünk. Én vega vagyok, ő meg hetente vadászik. Gyakran hív, hogy menjek vele én is, de mindig visszautasítom. Habár, ha ajándékba hozza, akkor lefogadom.
- És mióta vagytok együtt? - érdeklődött Hosi.
- Majdnem 2 éve.
- És már csináltatok kis V-ket és kis Barackokat?
- H-hogy kérdezhetsz ilyet?! - pirult el, majd leszaladt a lépcsőn. Ezek szerint igen.
Ismét követtük, de persze egy kicsit lassabban.Lesz olyan jó a ruhám, mint Dahyunnak? Ha már ezt kell csinálnom, akkor élvezzem, legalább egy kicsit.
- Sana! - kérdezte lent a zöld hajú lány, kicsit bizonytalanul.
- Én vagyok - álltam meg.
- RM még sosem csinált ilyet - nézett rám. Száját egy vízililiomlevél takarta, mégis úgy beszélt, mintha ott sem lenne. Édes hangja volt, ezek szerint fiatalabb, mint én. Még ilyenek is? Kis szörnyek is...
- Froppy! - tűnt fel a világosbarna hajú srác, aki tegnap mellette állt - Baj van.
- Mi az? - fordult felé a lány.
- Vörös Lótusz már az első emeleten van! - ragadta meg a zöld kezét - Gyere! Ti pedig bújjatok el!
- Az kicsoda? - kérdezte.
Választ már nem kapott, mert egy meleg fuvallat kíséretében egy piros alak jelent meg a középen tátongó lépcső tetején.













What Is Love? (Bts/Twice ft. Tokyo Ghoul ff.)Where stories live. Discover now