Hoseok és én lassan sétáltunk tovább a hajnali utcán. Úgy döntött, menjünk be a boltba, vegyünk kaját a mai napra. A megmaradt pénzből telt 2 csomag kekszre és egy üveg nutellára.
- Te még reggel is itt vagy? - néztem Jungyeonra.
- Teljes munkaidő - sóhajtott - Nem csak a nővéred akar egyetemre menni. Amúgy már nem azért, de hogy hogy ilyen korán már a boltban?
- Nem tudtam aludni - mentett a barátom - Szóval most ő issza meg a levét.
- Értem - blokkolta le a cuccokat - 4000 won.
- Tessék - adtam neki - Amúgy tudtad, hogy Hyuna egy kávézóban dolgozik?
- Csak palizik - forgatta a szemét - Neki a pénz csak mellékes.
- Jogos - vettem a kezembe a nutelllát - Most viszont sietünk. Puszi!
- További szép napot! - köszönt el. Ezután már nem volt olyan sok idő eljutni a suliba.- Kérsz? - kínáltam meg az osztály legidősebb lányát.
- Köszi, nem - utasította vissza - Fogyózom. Amúgy miért van nálad egy egész üveg nutella?
- Reggel volt egy kis időnk, beugrottunk a boltba, és megkívántam - vakartam meg a tarkóm.
- Semmi baj nincs vele - kuncogott - Igazából a nutella az egyik kedvencem, de rájöttem, hogy fogynom kéne. Addig örülj, amíg ilyen sovány vagy!
- Jajj ne csináld ezt! Nem is, inkább most azonnal fejezd be! Egyáltalán nem vagy dagadt! Ugyan már, egy falat most mit árt?
- Rendben - vett el egy kekszet - De ha az előadásra meghízom, az a te hibád lesz!
- Ez az igazi Nayeon - tettem le elé az üveget, majd az ajtó mellett lévő kukához sétáltam kidobni az üres zacskót.
Nem csodálom, hogy ennyire fogyhatnéka van. A színjátszó klub előadást fog tartani a továbbtanuló nyolcadikos diákok számára, valami romantikus vígjátékot, és Nayeon kapta a főszerepet. És mi a másik, a fontosabb ok? A társának nem mást kapta, mint a suli leghelyesebb fiúját. Kim Seokjint. Akibe mellesleg fülig bele van zúgva. Kevés lánynak van ekkora mákja. Kár, hogy Jin a ghoul után érdeklődik.
- Sana - jött oda Hoseok - Dahyun most írt, hogy ma nem jön suliba.
- Adta az ég - tette össze kezeit a színésznő.
- Jó tudni, hogy nem csak én vagyok vele így - sóhajtottam.
- Azt hittem jóban vagytok - harapott egyet a kekszbe.
- Mindig fiúk veszik körül - nyafogtam - Emellett folyton a nyakamon lóg. Nem tudom, te tudod-e milyen érzés, amikor egy társaságban semmibe vesznek.
- Így már értem. Sőt, pontosan értem. Igazából nekem is ez a bajom. Elveszi tőlem Rózsaszín Hercegnőt!
- Majd megpróbálok kezdeni vele valamit - túrtam a hajamba.
- Akkor kapsz egy esélyt - kuncogott - Még óra előtt el szeretnék menni vécére. Elkísérsz?
- Bocsi, nem - vettem elő a füzetem - Elfelejtettem megcsinálni a földrajzot.
- Nem csinál házit, de korán reggel a boltba jár - indult az ajtó felé.
- Na, senki sem tökéletes! - szóltam utána. A földrajzot mindig elfelejtem, nem mintha érdekelne. Mellesleg mindig a suliban hagyom a cuccaim 80%-át.
- Sana - jött oda Hosi ismét - Szerinted mi baja Dayhunnak?
- Szerintem csak evett egy kis húst - vágtam hozzá - Rosszul lett szegényke.
- Az te vagy - suttogta - Majd szünetben akkor megkérdezzük.
- Most már csendesedjünk el - tette fel a térképet Mr. Kang.- Na, gyere - fogta meg a kezem a barátom, majd kirángatott a folyosóra. A lépcső fele húzott, de mielőtt elérhettük volna, a fiú lekanyarodott az A-sok termébe. Még voltak bent páran, főleg színesre festett hajú fiúk. Az egyik sarokban ülő felé vettük az irányt.
- Szia Jimin - köszönt neki Hobi - Nem tudod Dayhun ma miért nem jött?
- Nem érezte jól magát - válaszolt. Tekintete végig a barátommal összefont kezemet égette, mégis bánatosan csillogott. Még meg is sajnáltam volna, ha nem tudnám, hogy ő az egyik legerősebb szörny a klánban.
- Nem tudod, Rapmon adott haladékot? - folytatta az osztálytársam.
- Adott - nézett fel - És gondolom kihasználjátok.
- Nem... - csúszott ki akaratlanul a számon.
- Biztos? - csillant fel szemeiben a remény, mégis aggódott - Legutóbb is hánytál.
- T-tudom - járt az agyam valami normális kifogáson - D-de talán h-ha nem megyek a svédasztal közelébe, és n-nem gondolok rá, akkor lehet t-túlélem. Habár gondolom te nem nagyon szeretnéd, hogy ott legyek a közeledben...
- Dehogynem! - csattant fel - Vagyis, úgy értem, még sosem voltak élő emberek a kórházban, mint tagok. Ti különlegesek vagytok.
- Köszönjük szépen - hajolt meg a barátom színpadiasan - De igazából csak ennyit akartunk, szóval nem is zargatunk tovább. További szép napot!
- Hé - szóltam rá, amikor átértünk a termünkbe - Ezt most miért kellett?
- Totál bele vagy zúgva - dünnyögött - És én, mint azt a mai nap folyamán már mondtam egy rakatszor, FÉLTELEK.
- Nyugi - sóhajtottam - El tudom nyomni. Ezt meg én mondtam neked jó párszor.
- Most is felajánlottad neki, hogy a haladék ellenére bemész, pedig nyilvánvaló, hogy utálsz ott lenni.
- T-tudod mit? Akkor csak Dayhunt látogatjuk meg. Az most miért olyan nagy ügy?
- Egyértelmű, hogy ki nem állhatod. Nem lesz egy kicsit feltűnő?
- Ne ellenkezz velem! Csak beugrunk, kiderítjük hol lakik, aztán mehetünk is haza.
- Oké - egyezett bele - De ha megint elhányod magad, akkor kilöklek az ablakon.
- Én is szeretlek - kuncogtam el magam, majd adtam egy puszit az arcára - Ha megölsz, megöllek.
- Ha megöllek, engem Jimin öl meg - nyelt nagyot.
- Ez igaz - nevettem el magam - Most már van egy biztosíték a halálom ellen. Így végül is mégsem olyan rossz közöttük lenni.
- Amúgy most megint előjött a kérdésem, amit már hamarabb is fel akartam neked tenni... miért utálod őket annyira?
VOCÊ ESTÁ LENDO
What Is Love? (Bts/Twice ft. Tokyo Ghoul ff.)
FanficUndorító, önfejű lények, akik csak magukkal törődnek. Elhitetik, hogy kedvesek, és akkor csapnak le rád, amikor nem figyelsz. Egyszerűen csak szörnyek... Ha Hoseok nem óhajtott volna a pénzét busz helyett kajára költeni, akkor még mindig nyugodtan é...