Öncelikle kusura bakmayın. Yazdıklarımın tamamı gitmemiş bu yüzden bu şekilde yazıcağım😁😁😁Uyandığımda kendimi onun kucağında buldum. Bu durumdan rahatsız oldum. Bu yüzden uykuma kaldığım yerden devam ettim. Beni büyük bir yatağa yatırıp odadan çıktı. Uykuma kaldığım yerden devam ettim çünkü annemin dediğine göre hastalığım yüzünden kendimi yorgun ve halsiz hissedicekmişim. Bu da hastalığımın belirtilerine biri. Bunları düşünürken uykuya daldım. Başımda birinin tepindiğini hissedip uyanmaya çalıştım. "lalin hadi kalk akşam yemeği yiyelim abim aşağıda bizi bekliyor hadi kalk gidelim. "diyerek beni çekiştirmeye başladı." Tamam ama önce elimi yüzümü yıkayayım olur mu. "dedim." Tamam hadi git yıka da artık aşağıya inelim. "dedim ve koşarak aşağıya inmeye başladık. Şakalaşırken bir duvara çarptım." Ah koca duvarı nasıl görmem ya. "diye mırıldandım. Kafamı kaldırdım. Duvar dediğim şey onun kaslı göğsüymüş. Mina" Abi Lalin sana duvar dedi. "diyerek gülmeye başladı." Canın acıdı mı? "diye sordu." Biraz başım ağrıdı "dedim." krem sürelim mi? "dedi." Hayır gerek yok hem Mina acıkmış bir şeyler hazırlayayım. "dedim" Tamam birlikte hazırlayalım istersen. "dedi inanamıyorum bu benle yemek mi yapıcan diye düşünürken konuşmaya başladı." Ben köfte yaparım sende kızartma ve salata yaparsın olur mu? "dedi." Tamam. "dedim bıçağı, tahtayı, patatesleri önüme bıraktı. O'da köfteleri yapmaya başladı. Her şeyi hazırladık masayı kurduk ve yemeye başladık. Mina ikimize de çok güzel olmuşlar diye iltifat ediyordu." Okuyorm. "diye sordu." Bu sene mezun oldum. Sen? "diye sordum." Yöneticilik okudum. "dedi." Çalışıyor musun? " dedi. " Evet Vural Holding 'in yöneticisiyim. Sen? "dedi." Hayır. "dedim. Ve yemek yemeye devam ettim Mina konuşmaya başladı." Abi yarın veli toplantısı varmış Lalin ablayla gelirmisiniz? Lütfen. Ha bir de toplantıdan sonra kamp yapıcağız çok eğlenceli olur lütfen biz de gidelim. "dedi bana ve ona umutla bakarken o konuşmaya başladı." Lalin ablanın işi olabilir. "dedi." Mina Lalin abla işin var mı? " diye sordu." Hayır, yok ben gelirim. " dedim." Tamam o zaman yarın önce toplantıya ondan sonra da kampa gidiyoruz. "dedi. Ve sonra hepimiz odalara dağıldık. Tam uyumaya başlamışken kapım açıldı. Gelen kişinin Mina olduğunu görünce sebepsizce rahatladım. Yastığına sarılmış bir şekilde yanıma geldi." Lalin seninle uyıyabilirmiyim. " diye masumca sordu. Kollarımı açıp gelmesini işaret ettim. Koşarak kucağıma atladı birbirimize sarılı bir şekilde uyumaya başladık. Gözlerimi açtığımda karşımda onu gördüm. Bir an rüya görüyorum zannedip kendime tokat attım. Elimin ayarına diye sövmeye başladım. Canım çok acımıştı. O'nun da uyandığını fark ettim. Beni izliyordu. Uzanarak. "Yanağına ne oldu?"diye sordu." Önemli bir şey değil de senin ne işin var burada? "diye sordum." Mina 'yı yatağında göremeyince aramaya başladım. Sonra burada olduğunu düşünüp geldim. "dedi" O sırada rüya görüyordü bende şakinleştirmek amacıyla yanına uzandım. Sonra da uyuya kalmışım. Kusura bakma. "dedi. Mina uyanmaya başladı." Günaydın. "dedi. Ondan sonra abisini yanında görünce şaşırdı." Abi sen burda mı uyudun? "diye sordu." Evet abim seni odanda göremeyince buraya geldim. Sonra uykuya dalmışım. Hadi kalk geç kalıcağız hem Lalin de giyinir. "dedi. Mina odadan çıktı. O da çıkıyorken aklıma gelen şeyle ona" Benim yanımda kıyafetim yok" dedim. "Dolapta var. Dün senin için bir şeyler aldırdım." dedi "Teşekkürler." dedim. "Teşekkür etme sen de Vural ailesinden biri oldun" dedi. Ben şok içinde kalmıştım. Yarım saat boyunca kendime gelemedim. Ta ki odaya Mina gelinceye kadar "Lalin hala hazırlanmadın mı? Geç kalıcağız. Hadi Mina hazırlan" dedi. "Tamam" dedim ve hazırlanmaya başladım.
Dışarıda kahvaltı yaptık oradan okula geçtik. Mina nın velisi olarak biz gittik. Sınıf öğretmeni Mina nın çok akıllı ve zeki bir öğrenci olduğundan bahsetti. Kamp alanına arabayla geçtik. Kamp alanına bayılmıştık. Çok güzel bir yerdi. Bu gece burada çadır kuracağımızdan bahsettiler. Benle Volkan çadır kurmaya çalıştık. 1saat sonunda yaptık ama çok güzel olmuştu. Hep beraber büyük bir masaya oturduk yemek yemeye başladık. Benim başım dönmeye başladı. Masadan kalktım hava almak için. Arkamdan Volkan İn geldiğini fark ettim. Bir anda sanki yer ayağımın altıda kaydı gibi hissettim. Kendimi o sırada volkanın kucağında buldum. "Sakin ol sana bir şey olmasına asla izin vermeyeceğim..."
"Bu bölüm bana yardım eden arkadaşlarım Helin Sak, Havva Oktay, Yasemin Dönel,Beyza Özer'e gelsin😜😜🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat
Non-Fictionİnsan ölüme ne kadar yakınsa yaşamı da o zaman sonlanır bunu değiştirecek tek şey sevgidir Çünkü ölümden kurtulmak için insanın sevgiye ihtiyacı vardır