Beni Bırakma

63 27 22
                                    

Volkan 'dan................................... Söylediği son kelime beni Bırakmaydı. Bunu söyledikten sonra onu bırakmak değil yalnız oturmasına bile izin vermem. Şuan hastanedeyik. Serum felaket veriyorlardı. O sırada bende ailesine haber verdim. Yarım saat sonra gelmişlerdi. Bana Lalin 'nine nasıl olduğunu sordular. Baya endişelenmişlerdi. Ben ailesinin hastalığından haberleri yok diye düşünürken ailesi hastalığına dair her şeyi biliyorlarmış. Lalin kendine geldiğinde odaya girdik. Doktor da geldi. Konuşmaya başladı. Lalin hastalığın ilk geldiğin belirtileri çoktu ama hastalığını iyi yönde etkileyen şeyler olmuş. Yani sana demek istediğim bu hastalığı atlatabilirsin. Şuan kemoterapiye başlamıyacağız. Sen isteyene kadar başlamıyacağım ama senin kendini ruhsal açıdan iyileştirmelisin. Bu yüzden mutlu ol, çevrendeki insanları daha çok sev ve aşık ol öyle bir sev ki sana hastalığını unutursun bu dünyadan gitme düşüncesini kafandan atmana yardımcı olsun. Aşk senin için ne ifade ediyor? diye sordu. Lalin "Aşk hayalet benzer. Herkes ondan bahseder ama kimse ona rastlamaz." dedi. Doktor hiç bir şey demeden odadan çıktı. Demek aşk hayalet benzer. Lalin o aşkı sana da kendime de getiricem. Sen benim kardeşimin her şeyi oldun sen nasıl bizi bırakıp gidemediysen ben de seni bırakmam. Sen artık benim Hayatım' sın kısacık sürede nasıl kalbime girdin bilmiyorum ama kalbimden de bu dünyadan gitmene de asla. İzin vermeyeceğim. Senle her şeye varım. LALİN SERİN. Hastaneden taburcu edildi. Şimdi kafamda Lalinin benimle birlikte gelip gelmeyeceği vardı. Hastaneden çıktık. Oto parka doğru ilerliyorduk. Lalin babası Devrim Serin'i tanıyordum. Başarılı, hırslı, dürüst, zeki bir avukattı. Lalin "Baba ben eve gelmiyorum." dedi. Ne diyordu yine insanı delirtmek için elinden geleni yapıyordu. "Ne demek eve gelmiyorum Lalin beni sinir etme güzel kızım hadi evimize gidelim. Yorulmışsundur sen." dedi. Lalin "Baba Volkan 'ın kardeşi var. Mina bizi merak etmişimtir. Onun yanına gitmem gerekiyor. Lütfen." dedi. Lu an Lalin' e olan duygularım daha da yoğunlaştı. Lalin nin babası "Tamam oraya gidebilirsin." dedi. Bana baktığında benim de konuşmam gerektiğini anladım. "Gelsin bize hem Mina'yla konuşuyorlar eğlenmiş olur." dedim. Lalin 'in babası "kızım sana emanet delikanlı." dedi. "Bana emanet Devrim Bey." dedim. Ve arabalara bindik. İçimde garip bir his vardı. Lalin' in babasının söylediği kelimeleri kafamdan atamıyordum. Lalin bana emanet. Bu cümleyi kafamda binlerce kez tekrarladım. Bu cümleyi tekrarlarını eve gelmiştik. Arabadan indik. Eve doğru yürümeye başladık. Kapıyı açtım. Mina'yı koltukta otururken gördüm. Lalin koltuğun arkasına geçti Mina'nın gözlerini kapattı. Ben kimim? Diye sordu. Lalin neredeydin sen seni çok merak ettim. İyiyim canım. Sen nasılsın bakalım. Dedi. İyiyim dedi Lalin. Sonra birbirlerine sarıldılar. Film izledik. Sonra uyuyakaldılar. İlk önce Mina'yı odasına götürdüm. Aşağıya indim. Lalini masumca uyurken gördüm. Biraz onu izledim. Sonra kucağıma alıp odasına yatırdım. İyi geceler güzelim diye kulağına fısıldadım. O da sana da iyi geceler deyince şok oldum. Ne yani uyanıkmıydı.
Beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 😁 😁 😁 😁

hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin