Bugün benim için bir dönüm noktası oldu. Çünkü ben buradan gidiyorum ama gitmek istemiyorum çünkü bana değer veren insanları sevebilmek için iyileşmem gerek.
İşte bu yüzden benim gidip iyleşmem gerek.
Belki bana değer verenler beklenmeyecek ama ben onlar için iyileşeceğim çünkü onlara bunu borçluyum. Bu durumu Volkan 'a nasıl açıklayacağım bilmiyorum ama eğer ben döndüğümde hala yanımda durmasını istiyorsam benim ona söylemem gerek yoksa geri döndüğümde beni seven biri kalmayacak.
Bu gece Mina ile birlikte uyuduk Mina yanımda olunca huzurlu ve mutlu hissediyorum. Bana yaşadığım her şeyi unutturuyor. Ben kendimi sadece onların yanındayken huzurlu hissediyorum. Onlar benim yaşama sebebim oldu. Bugün onlarla geçireceğim son günüm bu yüzden onlarla birlikte eğlenmek istiyorum.
Mina'nın uyanamasına dikkat ederek yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Mutfağa inip güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Yarım saat içerisinde her şey hazır oldu.
Şimdi sıra Mina ile Volkan'ı uyandırmaktaydı. Mima'yı uyandırmak için yanına gittim ama o zaten uyanmıştı ama o hala yatağın içinde oturmuş odayı inceliyordu. "Neyin var Mina? " diye sordum.
O ise bana"Annem gitti babam gitti herkes gider mi lalin dün gece Abimin odasına girdim bir kağıt bir şeyler yazıyordu. Okudum ama pek anlamadım sadece kafama takılan şu soruydu. HERKES GİDER Mİ? Ben belki küçük olabilirim ama bazı şeylerin farkındayım abim de annemgil gibi senin de gitmeden korkuyor gitme tamam mı bizi bırakma her zaman yanımda dur. Çünkü daha çok erken bizi şimdi bırakma olur mu? ".deyip bana sarıldı.
Cevap vermiyordum donmuş bir şekilde Mina'ya bakıyordum. Lalin bana bakmaya başlayınca sorusunun cevabını istediğinin farkına vardım.
"Mina ne olursa olsun sizi bırakmıyacağım gitsem bile sana söz veriyorum çok iyi bir şekilde geri dönücem. Peki ya sen beni gitsem bile bekleyecek misin küçük hanım?" diye sordum.
"Seni her zaman bekleriz."bunu Mina'dan beklerken arkamdan bir ses bunu söyledi.
" Volkan" diyebildim.
"Herkes gitse bile ben seni bekleyeceğim." dedi.
Ben Volkan'ın dedikleyle kendime gelmeye çalışıyordum.
Volkan "Eee hadi mutfağa inelim çok acıktım ben." deyip Mina'yı kucağına aldı. Bende peşlerinden inmeye başladım.
Mina "Lalin masa mükemmel görünüyor." dedi.
"Eee hadi masaya oturun bende çayları doldurayım." dedim.
Mutlu bir şekilde kahvaltımızı bitirdik. Mina ile Volkan içeriye geçti. Bende hemen masayı toplayıp yanlarına oturdum.
"Bugün bir şeyler mi yapsak?" diye sordum.
Volkan "Olur yapalım. Ama ne yapacağımıza sen karar ver." dedi
"Imm bilmem ne yapsak kararsızım." dedim.
Mina "Lunaparka gidelim lütfennnnn."dedi
" O zaman karar verilmiştir. Lunaparka gidiyoruz. Volkan Senin için sorun olmaz değil mi? "dedim.
Volkan " Benim için sorun olmaz hadi o zaman siz gidip hazırlanın erkenden çıkmış oluruz."dedi
Biz de Mina'yla birlikte yukarı çıkıp hazırlanmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat
Non-Fictionİnsan ölüme ne kadar yakınsa yaşamı da o zaman sonlanır bunu değiştirecek tek şey sevgidir Çünkü ölümden kurtulmak için insanın sevgiye ihtiyacı vardır