Aradan bir ay geçti ve ben hala Zaynie'mi görmedim.
Meraktan ve özlemden içim içimi yiyor. Konserleri olduğundan şehir dışındaydı. Onu bu kadar özleyeceğim aklıma gelmezdi. Ama kokusu olmadan yaşayamıyordum. Birlikteligimizin 2. ayındaydık. 1 hafta sonra tam 2 ay olacak. Birden telefonumun çaldığını fark ettim. Arayan Zayn'di. Hemen yana kaydırıp telefonumu açtım. "Seni çok özledim prensesim" dedi. Ağlar gibi. "Bende seni çok ama çok özledim Zaynie'm" dedim. Sesini duymak gözlerimi doldurmuş yaşların süzülmesine sebep olmuştu. "2 gün sonra oradayım meleğim merak etme ben çok iyiyim. Şimdi kapatmam gerek seni seviyorum" Deyip aniden telefonu kapattı.
Zayn.
Sesini birazcık daha duyarsam ağlayacaktım. Telefonu cebime attıktan sonra yanıma filli boya Perrie'nin geldiğini fark ettim. "Ne o sulu gözlü sevgilini çok mu özledin?" "Defol git başımdan Perrie!" diye bağırdım. "Dün gece benimleyken öyle demiyordun ama" dedi pislik gibi sırıtarak. "Dün geceyi unut demiştim sana! Çok sarhostum ne yaptığımı bilmiyordum!" dedim ve aniden odadan çıktım. Hâlâ kendime inanamiyodum. Ben n-nasıl Perrie'yle offf. "İlknur bunu öğrenmeli ve benim adamımın peşini bırakmalı" diyordu yanındaki kızlara. Hemen yanına gidip kolundan tuttum ve kendime çevirdim "İlknur bunu öğrenirse hayatını bitiririm Perrie!" "Z-zayn bırak kolumu canımı yakıyorsun!" "Canın çıksın Lanet olasica Sürtük!" "Bu sürtüğün tadına bakarken öyle degıldi ama" dedi sırıtarak ve aniden gitti. Kendimden ve o s.tük perrieden igreniyordum. Ben nasıl sevdiğim kadına ihanet etmiştim anlamiyordum. Lanet olasica nerden girdi hayatıma. Biz İlknur'la ne de mutluyduk. O geldi aklima nasıl bakacaktım bundan sonra yüzüne. "Heey dostum! hadi otele gidiyoruz" dedi Harry. "Senin neyin var? dokunsam ağlayacaksın" dedi endişeli bir ses tonuyla. "B-ben P-perrie ile birlikte oldum Harry" dedikten sonra ağlama mı durduramadım. Kahkaha attı. "Dostum sen aptalmisin? Aranızda bi b.k geçmedi." "Nasıl?" "Sabah senin odana gelirken Perrie'nin senin kıyafetlerini çıkardığnı gördüm. Kendi kiyafetlerinide cikararak yanina uzandi ne Sürtük ama!" Rahatlamıştım ve o Sürtük ten hesap sormak istiyordum. Hışımla yerimden kalktım Harry kolumdan tuttu. "Sakin ol adamım. Perrieye oyun oynamak varken neden gidip işleri berbat edesin ki" dedi pis pis gülerek . "Elimden çekeceği var o Sürtüğun!
***
"Perrie seni bu gece odamda bekliyorum" dedim ve yanından ayrıldım. Sırittigini hissedebiliyordum . Odama geçtim. Ardindan bizim Sürtük geldi. Kolundan tutup hemen yatağa fırlattım ve tişörtümu çıkarttım. "Zayn ne yapiyorsun sen?!" "Seni öyle bir becereceğim ki yürüyemez hala geleceksin bebek" "Zayn istemiyorum!" "Dün gece beni becer zayn diye bağırıyordun ama" "Bak zayn dün gece hiçbirşey yaşamadık" dedi korkuyordu. Onu gerçekten becereceğimi sandi salak. "Evet o konu" dedim. "Zayn in üzerimden" diye inledi. "Hani beni istiyordun bebek" dedim. Ellerinden tutup kaldırdım ve aniden duvara yapıştırdim. Ellerim boğazını sıkıyordu. "Baana bak seni fahise benden ve aşkımdan uzak duracaksın yoksa seni öldürene kadar sikerim!" Böyle birşey yapmayacaktim tabi. Hemen odadan çıktım.
Artık perrienin bana yaklaşmayacağindan emindim.
İçim rahattı.
2 gün sonra..
İlknur.
Evet evet Zayn'im geliyor bugün. Çok özlemstm. Hemen boynuna sarılmak istiyordum. Bir mesaj geldi.
"Kapıdayım prenses." -Z
Pijamalarıma aldırış etmeden hemen aşağıya indim.
Evet sevdiğim karsimda duruyordu. Koşarak boynuna atladım. "Zayn çok özledim." Sıkıca bana sarıldı elleri belimi kavradı. "Bende prenses. Bende çok özledim." Beni bıraktıktan sonra aniden dudaklarıma yapıştı. Sanki birbirimize açtık. Çok büyük bir açlıkla öpüşüyorduk. Alnını alnıma yasladı. "Senden ayrı kalmak canımı çok yakti." dedi usulca. "Ayrı kalmayalım bir daha ozaman." Gözleri tişörtüme takıldı. Üzerinde Zayn'in fotoğrafı vardı. "Bunu beğendim" dedi gülümseyerek. "Senin için" dedim kulağına eğilerek. "Eve gitmeden direk yanına geldim kiymetimi bil" "Seni çok seviyorum salak şey" "Salak şey ha?" dedi gulerek. Boynumdan öpmeye başladı. Hoşuma gidiyordu. "Bu an hic bitmesin" "Bitmek zorunda" dedi. "Nasıl noluyo?" dedim başımı yere eğerek. "Öyle değil salak. Daha duş bile almadım.Eve gitmem gerek." Rahatladim birden. "Korkuttun beni salak" dedim ağzını elim le buruşturarak. "Sen bu salak demeyi iyice alışkanlık haline getirmişsin prenses" dedi dişlerinin arasındaki dilini çıkararak. "Ne o? Sevgilime diyemez miyim? Bay Malik" "Dersin. Bayan Malik" Ne ne bayan Malik'mi dedi. Yüzüm kızardı. Mutluluk tan gözlerim dolmuştu. "Shh. Mutluluktan olsa bile o minik gözlerin dolmayacak" dedi burnumdan öperek. "Tamam" dedim.
"Şimdi benim gitmem gerekiyor prenses. Ama akşama bir sürpriz im var" dedi dudaklarıa bir öpücük kondurup arabasina bindi. Bende eve çıktım. Odamda mutluluktan kivraniyordum. İçeriye Liza girdi "Ne o Zayn gitti ama etkisi hâlâ gitmemis" dedi gulerek ve yanima oturdu. "Evet çok özlemisim" dedim. "Ben disariya çıkıyorum iki günlüğüne annemlere gidiyorum" Amcam şehir dışındaydı. Başımla onayladım. "Görüşürüz" dedi ve cikti.
**
Aksam olmuştu bile. Zayn'in aramasını bekliyordum. Telefon çaldı hemen açtım. "1 saat sonra seni alacağım hazırlan." "Tamam dememe kalmadan telefonu kapattı.
Dolabıma yönelerek actigimda gözüme siyah dekolteli elbise çarptı. Elime aldım ve giydim. Saçlarımı maşayla şekillendirdim. Kıpkırmızı bir ruj sürdüm. Siyah farla göz kapaklarımı renklendirdim. Fondaten sürdükten sonra siyah topuklu ayakkabımı ayağıma geçirdim.Gümüş rengi bir el çantası alip içerisine gerekli malzemeleri koydum. Aşağiya indim mutfakta birşeyler yerken Zayn'in mesaj attığını fark ettim.
Kapıdayım hayatım. :) -Z
Geliyorum. :) -I
--
Aşağiya indigimde simsiyah bir takim elbise giymiş ve ultra yakışıklı bir Malik'le karşılaştım. Rampa diye adlandırılan saçlarıyla dudak ısırtıyordu. "Selam bayan Yıldız" "Selam bay Malik" "Bu şıklığı neye borçluyuz hanımefendi?" "Size" Dudaklarıma yapıştı beni öptük ten sonra arabaya bindik."Nereye gidiyoruz?" Diye sordum. "Hayallerimize"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Love|| Zayn Malik.
FanfictionSellaam :)) Bu ilk yazdigim hikayem olucak umarim beğenirsiniz. <3