" Esmer çocuk "

205 9 1
                                    

Uyandığımda saat 10:00 'dı.

S.tir dershaneye geç kalmıştım. Annem her zaman uyandırırdı beni. Acaba bugün neden uyandırmadı?

Telefonumun titrediğini farkettim. Gelen mesaj annemdendi.

Günaydın uyku öküzüm. Bu gün derslerin iptal olduğu için seni uyandırmadım. Ben Ravza'yla arkadaşımdayım akşama doğru geleceğim eve. Merak etme, Kahvaltı etmeyi de unutma sakın görüşürüz.

Akşama kadar ne yapıcaktım ki ben evde?

Hasret'te yok. Offffff.

Mutfağa gidip dolaptan bi parça peynir alıp agzima attım. Su içip odama geçtim. Telefonunun titrediğini farkrttim. Arayan Erkan'dı. Oha yok yalan aramaz la o beni derken telefonu yana kaydırıp açtım.

" Alo? " Dedi o güven verici sesiyle.

" E-Efendim " dedim. Mal gibi kekeliyodum agh.

"N'apiyosun" Dedi. "Hiç. Oturuyorum öyle" dedim.

"Hmm. Bugün buluşalım mi?" Dedi. "Olur" Dedim.

"Peki. Seni ararım"deyip telefonu kapattı.

Yerimde duramıyordum . Zıplayıp çığlık atıyordum.

Çünkü o benim " Çocukluk aşkım dı".

**

Akşam olmuştu. Hiç kimse aramamıştı. Erkan bile.

Kendi kendime "Ne düşünüyodun ki salak?

O'nun sevgilisi var zaten. Unut onu sen büyüdün artık!"

Derken telefonuma bir mesaj geldi;

Bugün eve gelmiycem teyzenler çağırıyor.

Evde korkacaksan sende gel. Öptüm görüşürüz. - Annen.

Pehhh. İyi gelmezsen gelme diye kendi kendime söylendim. Bilgisayarımı açıp aramaya "One Direction" Yazdım. Birde ne göreyim!

Çimleri andıran ela gözlü esmer bir çocuk!

Allah'ım aşık olmuştum.

Hakkında biraz araştırma yapınca yüzümdeki aptal gülümsemelerin sebebi olmuştu "Kremalı Çikolatam"

Evet o'na bu ismi takmıştım. Hoşuma gidiyordu. Sabaha kadar "One Directione"nin şarkılarını dinledim.

Bilgisayarımın ve telefonumun ekranı Zaynie'yle dolmuştu.

**

Uyandigimda annemler eve gelmişti.

Kahvaltı yapıyorlardı. Annem ;

" Günaydın kızım. Seninle konuşmam gereken şeyler var. Eminim sevineceksin." Dediğinde birşey anlamadım.

"Bak kızım.Senin başka bir ülkeye gitmen gerekiyor. Eğitimin için." Nereye gitmem gerekiyor ve kimin yaninda kalacağım?" "Londra'ya amcanların yanına gidiyorsun. Orda kalmak istemez sende sana ayrı ev tutacağız. Nede olsa 20 yaşına Bastın."

" Neeeeee??!! Anne sen şaka mi yapiyorsun?! Giderim!! Geri gelmem bile" Dedim çığlık atarak. " Bende bunu bekliyordum" Dedi annem sırıtarak. "Ne zaman gidiyorum?" Dedim. "Yarın uçağın kalkacak!"

" A-ama a-nn-anne benim hi-hicbirseyim hazır değil "

"Hazırlarız kızım çok vaktin var" demesi içimi rahatlattı.

Bad Love|| Zayn Malik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin