"İtiraf"

106 9 1
                                    

2 Hafta sonra.

Neden aramadı ki? Benden nefret mi ediyor?

Sorular beynimin içinde dönüp duruyordu. Arasam mı?

Yok yok aramamalıyım. Lizanın yanına oturdum.

"Amcama nasıl aşık oldun?" diyiverdim usulca.

"İlk görüşte, kim olduğunu bilmek istemeden." dedi hayran gibi. "Bu çok tatlı. Bence gerçek aşk bu."

Gülümsedi. "2 Haftadır bir yere çıkmıyorsun biraz gezmeye ne dersin? Arabanın anahtarları orda. Kaybolurum diye korkma navigasyonuma güvene bilirsin cadı" Dedi gülerek."Peki. Benim için de değişiklik olur." Üzerimi değiştirmeme gerek yoktu. Yine ben pantolon tişört takılıyordum. Aşağıya indim ve arabaya ilerledim.İçeri girdim. Emniyet kemerimi taktıktan sonra arabayı çalıştırdım. Telefonumu arabanın müzik çalarına bağladım. Ve ben yine One Direction dinliyordum. İlerde bi kafe gördüm. Arabayı park edip kafeye girdim.Birde ne göreyim! Zayn ve diğer grup üyeleri sahnedeler. Hiç bozuntuya vermeden sahnenin tam karşısında duran masaya oturdum. Zaynie'min beni görmesi için. İçmek için sert bi kahve söyledim. Ancak o ayıltırdı beni. Gözlüğümü gözümden çıkarıp başıma taktım. Telefonumu elime alıp hasretle mesajlaşmaya başladım. O sırada "Kahveniz efendim" diye biri seslendi. Bu yumuşak ses.. Evet Zayn'nin sesiydi.

"Heey! Burada n'apiyorsun? Karşılaşmak ne güzel"

"Arada bir çocuklarla burada çalışıyoruz" deyip yanıma oturdu. O muhteşem kokusu yok mu.. Ben ölüp geliyom.

"Ee çocuklarla beni tanıştırmayacakmısın?" dedim gülümseyerek. "Neden olmasın? Harry!,Louis!,Liam!,Niall! hadi gelin sizinle tanıştırmak istediğim biri var." deyip çocuklara eliyle işaret yaptı.

Çocuklar yanımıza geldiğinde Harry "Ooo bu güzel bayan da kim?" diyerek elimi öptü nazikçe. Zayn "Sululuk yapma Harry!" Kulağına eğilip birşey daha söylemiştide duyamamıştım. Tek tek çocuklarla tanıştıktan sonra yanımızdan uzaklaştılar. "İlknur benimle gelir misin?" Adımı sonunda düzgün söylemişti. "Nereye?" Kulağıma eğilip usulca fısıldadı "Söylemem gereken birşey var söylemezsem kaybedebilirim" Başımla onayladıktan sonra hesabı ödemek istedim ama izin vermedi. Masanın üzerine bir miktar para koyup çıktık. Elimden tutup hızlıca iki duvar arasinda bir yere getirdi. Korkuyordum. Beni duvara yaslandı ellerini duvara doğru iki yana koydu. Nefesini dudaklarımda hissedebiliyordum. "B-Ben s-na" "Sen bana ne?" Dedim usulca. "Ben sana aşık oldum prenses" Hı? Ney? La valla bu ruya!! "Bende sana prens" demeye kalmadan dudaklarını dudaklarıma  bastırdı. Uzun süreli bir öpüşmeden sonra arabama ilerledim. Arkamdan "Kelebeğim bekle" Dedi usulca. Oy yerim. Başımla onayladım. "Seni seviyorum aramayı unutma dikkatli sür görüşürüz bebeğim" Deyip dudağıma öpücük kondurdu. "Bende seni seviyorum kremalı çikolatam seni ariycam" Gülümsedi. Arabaya bindiğimde telefonumu arabanın müzik çalarına taktım ve Türkçe bir şarki seçtim. Sarkiyi bilmiyordum ama çok mutluydum. Eve gülerek girdim. "Tam beklediğim gibi" dedi sırıtarak Liza. "Nasıl?" "Zayn sana aşkını itiraf etti değil mi?" "Sen nereden biliyorsun?" "Zayn dışarı çkman için benden yardim istedi" Oyy aşkım yaa. "Seni gidi gidi" dedim sinsice. "Hadi git banyo yap üzerini falan değiştir akşama Malik'Ler geliyor!" Ne?! Malik'ler mi geliyor?! Hemen hazırlanmalıyım hemen! akşama 1 saat kalmış ne giycem ben?" "Sakin ol tatlım Zayn seni olduğun gibi seviyor. Her zaman ki sen ol" dedi omzumu okşayarak. "Haklısın Liza" yanağından öptükten sonra odama çıktım. Kısa süreli bir duş aldıktan sonra gardırobuma yöneldım. Üzerinde "Z" yazan bir tişörtü fark ettim. Tişörtü elime aldım. Dolabımın yan tarafından beyaz dar bir pantolon altına kırmızı konverslerimi aldım. Üzeri mi hemen giydim. Saçlarımı kuruttuktan sonra düzleştirip açık bıraktım. Bileğime 2-3 tane salaş bileklik taktıktan sonra aşağıya indim Malik'ler gelmişti. "Hoşgeldiniz" dedim gülümseyerek. "Hoş bulduk genç hanım" diye karşılık verdiler. "Sende hoş geldin Zayn" "Hoş bulduk prenses" Usulca yanına oturdum. Konuşmuyorduk sadece birbirimize bakıyorduk. Amcam bana seslendi birden "İlknur prenses biz çıkıyoruz sen Zaynle birlikte evde kalıyorsun.Arkadaşımızı hastaneye kaldırmışlar görüşürüz" Deyip hemen evden fırladılar.

Bad Love|| Zayn Malik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin