Heyoo! Ne vote var ne yorum. Böyle giderse bi diğer bölümde hikayeyi sonlandırmayı yada hikayeyi tamamen sileceğim.
Sizlere ihtiyacım var! Zayİlk aşkı elbet yara alacak, mutlu olacak. Onları hep mutlu görmeyeceksiniz ama çok eğleneceksiniz bazı bölümlerde. Zayİlk aşkının sizlere ihtiyacı var! Görüşmek dileğiyle.One Direction- Night Changes ile okuyun. Biters mutlaka ama mutlaka başa sarın. Bu şarkıdan vazgeçemiyorum! <3
"Bende seni özledim" Annem..
Meleğim. Yarım saattir konuşuyoruz ama özlemimizi hala gideremedik. Gitmem lazım, yanında olmam lazım. Babamda Ankara'dan dönmüşken ikisine kocaman sarılmam lazım. Annemle kavga etmeyi bile özledim. "Anne kapatmam gerek derse gireceğim" "Tamam kızım seni seviyoruz hepimiz. Vizelerin bitince gel mutlaka" telefonu kapattıktan sonra şu aptal psikoloji dersime girdim.
**
Sıcak bir duş aldıktan sonra kitaplarımı alıp salona indim. Ders çalışmam gerekti. Kitapları açıp halının üzerine koyarken, aklıma kahve ihtiyacım geldi. Mutfaktan bir kupa kahve aldıktan sonra, salona tekrar geldim. Aklım hem annemde, babamda, hemde salak sevgilim Zayn'deydi. Londra'da olmadığından 2 aydır görüşemiyorduk. Düşüncelerimi zilin sesi böldü. Gelen kimse çalar çalar gider. Kapıyı açacak durumda değildim. Testlerime tekrar odaklanırken zil tekrardan çaldı. Açmayacağım! İnar değil mi açmayacağım! Zil susarken, kapının kilit sesini duydum.
Elinde bir bavulla gelen, saçlarını bandanayla arkaya sabitlemiş adama bakıyordum. Zayn. Saçlarını uzatmıştı. Nasılda yakışmış! "Gelip sarılacak mısın?" hızla ayağa kalktım tam ona sarılacekken bir silah sesi duydum. Ve Zayn gözlerimin önünde yere yığıldı.
Sesim çıkmıyordu. Neden bilmiyordum. Dizlerimin üzerine çökerek, ellerimi Zayn'in yarasının üzerine bastırdım. Bu olamazdı değil mi? Yani, bu çok saçmaydı. Az önce sarılacakken şimdi Zayn ölüyordu. Kollarımda, ölüyordu. Allahım sen yardım et!
**
"Sakin ol Harry! O iyileşecek. Zayn güçlüdür!" Harry, hastanede ne var ne yok kırıp dökmüştü. Bense iki gündür tek kelime etmiyordum. Şoktan dolayı, konuşma yetimi kaybetmiştim. 1 haftalık geçici bir süre bu. Doktorlar Zayn'i görmemize izin vermiyor. O, işte onun durumu çok kötü. Doktorların çocuklara; "Herşeye hazırlıklı olun, onu kaybedebiliriz" dediğini duymuştum.
İki gündür sadece ağlıyordum. Sadece. Elimden başka bir şey gelmiyordu zaten. Herşey bugün belli olacak. Uyanmazsa..
Bu ihtimali düşünmek bile istemiyordum. Yani bu olağanca saçmaydı. Uyanmalısın..
-2 Hafta Sonra-
Doktorlar, Zayn'in odasından telaşla çıkarlarken sordum; "Ne bu acele? Ona bir şey mi oldu yoksa?! Cevap verin bana?!" "Kan, sadece acil kan lazım" "Ben verebilirim." " A rh (+) ?" "Evet hemen alın!" "Peki gelin benle"
Gözlerimi araladığımda, kan alınmış ve ben bayılmıştım. Zayn'in durumu gayet iyiye gidiyordu. Buna benim kanım sebep olmuştu. Mutluydum, çok.
"Ne zaman uyanacak?" hemsireye yönelttiğim soruyla kafasını kaldırıp bana baktı; "2-3 saat içerisinde uyanır. Siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" "Umm ben gayet iyiyim. Onu görmek istiyorum"
Odanın kapısına ilerlediğimde o çoktan uyanmış, çocuklarla şakalaşıyordu bile. Hemen yanına ilerledim. Ağlamak istemiyordum. Ama ağlamamı durduramıyordum. Mutluluktan ağlıyordum. Trisha yanıma geldi ve bana sarıldı. "O uyandı tatlım. Seni bekliyor" ağlamamı durdurup Zayn'e ilerledim. Yatağın ucuna oturdum; "Daha iyi misin bebeğim?" "Ah evet şimdi gayet iyiyim" arsızca sırıttığında gözlerinin gömleğimin açıkta bıraktığı göğüslerimin üzerinde gezindiğini görünce ellerini düğmelerime yaklaştırıp elleriyle kapattı. "Bu fazlasıyla açık" "Sen hastayım, ölüyorum desene. Kıskançlığın manası yok" sırıttı. "Gel buraya seni özledim" dedi ve dudaklarına eğilip öpücük kondurdum. "Zayn biz şimdi gitmeliyiz. Muayene olacaksın ama ben tekrar geleceğim. SeniSeviyorum bebeğim" "Bende seni seviyorum, bekletme beni"
Odadan çıktığımda Harry ve Liam yanıma geldi. "Bunu kim yapmış olabilir?" "Bence anticilerden biri" dedi Harry. Liam ordan; "Anticiler bu kadar ileriye gitmez" "Erkan, Erkan pisliği yaptı" " O da kim?" boğazıma oturan yumruyu zorla def edip konuştum; " Eski- eski sevgilim. Zayn'le birlikte olmamız hiç hoşuna gitmiyordu. Bu kadar ileriye gideceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama o, o yaptı"
Liam elini duvara geçirdi. Erkan hayatımı hala mahvediyordu.
Ve birden konuştum; "Bunu yaptığına pişman olacaksın!"..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Love|| Zayn Malik.
FanfictionSellaam :)) Bu ilk yazdigim hikayem olucak umarim beğenirsiniz. <3