Taylor Swift- Blank Space ile okuyun.
Gözlerimi araladığımda, tanıdık bir evde olmak beni rahatlatmıştı. Elimi sağ tarafıma o'na sarılmak için attığımda kocaman bir boşlukla kalakaldım. Endişe ve korku tüm bedenimi sarmışken aşağıya indim. Mutfaktan gelen kokularla korkum azalmıştı. O'nu şarkı söylerken görmek beni bi hayli mutlu ediyordu. Bir yandan salatalıklarla adeta savaşıyordu.
Nice to meet you
Where you been?
Memnun oldum, nerelerdeydin?Şarkıya kendini kaptırmıştı, ve bende dayanamayıp araya girdim;
I could show you incredble things.
Sana ilginç şeyler gösterebilirim.Beni görünce yüzü çarpık bir gülüşle şekillendi. Ona sıkıca sarıldım. Korkum geçmemişti hala korkuyordum. "Yine gittin sandım, yine beni terkettin sandım. Gitme." saçlarıma öpücük kondurup, elleriyle belimi sıvazladı. "Gitmeyeceğim, ben dersimi aldım. Ve ödevim seni asla bırakmamak sevgilim." güldüm. Ondan istemeyerekte olsa ayrılıp masaya oturdum. Zayn'in tişörtü bana elbise gibi olsada, kokusu üzerinde olduğu için bundan rahatsız değildim. Onun kıyafetlerini giymeyi bile özlemiştim.
"Ne düşünüyorsun, sevgilim?" gülerek cevapladım; "Saçlarını. Bir çizgifilm kahramanı vardı, ona benziyorsun bebeğim." bu haliyle çok tatlıydı. Gidip yanağını ısırdım, "Hey! Neden yaptın bunu? Acıdı ama!" yanağını ovuştururken dudaklarına dudaklarımı kapattım. Ayrıldıktan sonra konustum; "Tatlılar yenmezmi?" yanağından bir makas alıp masaya tekrar oturdum. Onunla bu şekilde olmayalı baya bir zaman olmuştu. Çayını yudumlarken konuştu; "Seni o kadar seviyorum ki," elimi tuttu, ve devam etti. "Hiçbirsey elimden alamaz seni meleğim. O kadar güzelsin ki, inanılmazsın." iltifatların gelmesi beni mutlu etmişti. "Sensiz yaşayamam ben, sen nefesimsin. Biliyorum çok klişe ama gerçek bu Zayn. Sabah sabah benden süslü iltifatlar bekleme." güldü.
**
"Hadi bana iltifat et Zayn, tekrar, tekrar ve tekrar. Özledim cünki!" diye cırladım. Ve iltifatlar sırasıyla geldi; "Senden başka birşey düşünemiyorum." "Ah bu çok saçma." oflayıp devam etti. "Sen benim dünyamsın güzellik." "Bu çok klişe. Ah, hadi ama Zayn!" sinirlendiği gerilen yüz hatlarından belli oluyordu. "Sensiz doğan güneşin amına koyayım! Oldu mu?!" ağzım o şeklini alırken bir yandanda gülüyordum. Ona daha bi sokulup konuştum. "İşte bu dünyadaki bütün iltifatları döver!" bu halime güldü. "Ah sen ne zaman büyüyeceksin?" bunu söylemesi şuan çok saçma değilmiydi? Sinirlerim gerilmişti ve ellerimin titrememesi için dua ediyordum. Zayn'den sonra en ufak şeye sinirlenir olmuştum. "Büyümeyeceğim." "Büyüme, hep benim kal." dedi ve dudaklarımızı birleştirdi. Sinirim bir anda yok oldu. Onun bana dokunması iyi geliyordu. Dilinide araya katıp minik öpücüğü derinleştirdi. Elleri tişörtün içindr gezintiye çıkmıştı. Bacaklarımı beline doladım ve beni kucağına almasına izin verdim. Merdivenlerden çıkıp yatak odasına yöneldik. Yatağa beni hafif ve nazikçe yatırdı. O'nu istiyordum ne pahasına olursa olsun. Onu istiyordum. Tişörtümün eteklerinden tutarak sıyırdı. Onu istemek böylr birşey olsa gerek diye geçirdim içimden. "İstemiyorsan durabilirim?" Ah,istememek elde olsa keşke. "Hayır, istiyorum." Eğilip alnıma minik bir öpücük kondurdu. Gülümsemesine karşılılk verdim. İkimizde sonunda çırılçıplak kalmıştık. "Başlıyoruz, canını yakmayacağım meleğim." Başımla onu onayladım. İçimde gitgellerine devam ederken, inlememe engel olamıyordum. Sonunda içimdeki sıcak sıvıyı hissettiğimde yan tarafıma yattı. "Kahretsin!" Dedi birden. "Ne oldu?" "Korunmuyordum." Biraz korksamda umrumda değildi. "Umrumda değil, senin bebeğin olacak olursada." Bu söylediklerime gülümseyerek karşılık verdi. "Srniseviyorum." "Bende Seniseviyorum." Beni kendine daha bi çekti, "Senden bebeğim olsun istiyorum sevgilim." Ve ben işte o zaman, bu adamın benim için en iyi seçim olduğunu anlamıştım. Neye mal olursa olsun, bu adamı asla bırakmayacaktım.
Heyyo! Zayn çocuk istiyo yala sjajsj
Yeni bı kıtap yazmayı düşünüyorum adı "Thief Girl" olacak. Bir hırsız kızla, ünlü Zayn Malik'in imkansız aşk öyküsü olacak.vede Zayn ıle İlknur'a sormak istediğiniz sorular olursa mesaj atın. İsminizle birlikte yayınlayacağım. Bye! *.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Love|| Zayn Malik.
FanficSellaam :)) Bu ilk yazdigim hikayem olucak umarim beğenirsiniz. <3