Sabah uyandğımda saat 11:00'dı. öff be amma da uyumuşum. Telefonumu elime aldım gelen mesajlara bakarken tanımadığı bir numaradan mesaj.
"Günaydın uyku öküzü. :) Ben uyandım sen hala uyanmamışsın. Ne ağır uykun varmış. Asıl söylemek istediğim bugün seni bir yerlere götürmek istiyorum.
Benimle gelirsen çok sevinirim. Amcanı dert etme. İzin alındı bil. Görüşürüz prenses" -Zayn.
Rüya mı görüyom la ben? Annemin seslendigi gibi seslenmisti "Uyku öküzü" hosuma gitmisti açıkçasi.Za-Zaynie'm Bana mesaj atmıştı. Yuhh hem de Saat 9 da atmış. Çk ayp oldu çcga çk.s Hemen mesaj bölümüne attım elimi.
"Sana da günaydın Zayniiiieee :))) Evet uykucuyumdur biraz Uçaktan indiğimden beri uyumamıştım.
Yeni uyandım. Seninle gelmeyi çok isterim. Görüşürüz PRENS." -İlknur.
Pijamalarimla birlikte aşağıya indim. Amcam "Günaydın Uykucu" Eeh ama yeter. Zayn söyleyince tatli oluyor tamam ama sizde beni iyice Uykucu ettiniz. "Günaydın amcacığım" "Ee nasıl rahat uyuyabildin mi bari?"
"Evet yatağım çok rahattı, teşekkür ederim" "Bugün n'apıcaksın?" "Bilmiyorum.Zayn seni aradı mı amca?"
"Evet. İzin istedi." "Yani?" "Gidebilirsin meleğim." Gidip amcamın yanağından öptüm "Teşekkür ederim seni seviyorum" Odama çıktığımda mesaj gelmişti.
Seni 1 saat sonra alırım. Üzerine rahat birşeyler giy. Sade ol prenses. -Zayn
Humm. 1 Saat sonra hazırım. Görüşürüz Prens. -Ilknur
Üzerine rahat birşeyler giy derken neyi kasteddi lan bu? Sadeliği seven bi adam belliydi. Uhmm. S.tir ne giycem ben? En iyisi Tişört ve pantolon kombiniydi ayaklarımada convers geçirdimmi oh mis. Saçlarımı nasıl yapsam? Tepeden toplayıp at kuyruğu yaptım. Hafif bir fondaten sürdükten sonra odami toplaayp telefonumu cebime attım ve aşağıya indim. Zayn'in gelmesine 15 dk var!!! İçim içimi yiyoğğ -,-
Televizyonun karşısında film izlemeye çalışsamda aklım Zayn'deydi. Telefonum titredi birden.
"Kapıdayım. Gelip amcanla tekrar konuşmamı ister misin? Yoksa seni bekleyeyimmi?" -Z
"Gelmene gerek yok. Amcam çoktan işe gitti. Hemen geliyorum. :))))" -I
Aşağıya indiğimde Zayn arabasına yaslanmış telefonuyla oynuyordu. Üzerine yapışmış dar beyaz yakasız tişörtü karın kaslarının ortaya cikmasina sebep olmuştu. Dar siyah kotu öyle yakışıyordu ki. Aman Allah'ım! Ayakkabılarımız aynı! Beyaz konverslerde nede yakışmış Sevdiğime. "Heey!" Dedim gülümseyerek. "Merhaba prenses. Çok doğalsın ve bu hoşuma gitti." "Tesekkur ederim. Ayakkabılarımızı farkettinmi Zaynie?" "Pişti olduk. Tühh! En tatlı pişti bu ama" Dedi ve yine göz kırpıp şoför koltuğuna geçti. Telefonumun türediğini farkettim arayan annem di. "Efendim anne?"Tabi türkçe konuşuyorum Zayn birşey anlamiyor. Biraz konuştuktan sonra "Bende seni seviyorum annecigim" Deyip telefonu kapattım.
Zayn "Geldik işte hadi gözlerini kapatman gerekiyor " "Neden ki?" "Korkma sana birşey yapacak halim yok" Arabadan indirdi elimden tutarak gözlerimi eliyle kapatti ve beni komutlarıyla yürütmeye baslattı.
"Za-zayn düşersem senide düşürürüm! Güldü "Kendimi yere atar göğsüme düşmeni sağlarım. O kadar ki canının yanmasini istemiyorum. Anladın mi Prenses?" dedi güven veren ses tonuyla. "Peki." Dedim. Ama iki günde tanıdığı biri için neden boyle hissetsinki? Anlamadım. Oyun mu oynuyordu? Yoksa.. Yoksa ne? Söyleyemiyordum kendime onu işte elin oğlu gelip benden hoslanicak. İlknur hayal dünyanı biraz daralt kızım. Sana bi beden büyük gelmiş.
"Gözlerini açacağım şimdi" Gözlerimi açtığındaki karşımda duran görüntü..
"Z-Zayn b-bu mükemmel!" "Biliyorum öyledir."
Karşımızda duran bir göl Zayn'in göz rengine çalıyordu hafif rengi. Gölün içinde bir masa. Masanın üzerinde şamdanlar,mumlar.Yemekler herşey harika görünüyordu. "Masaya geçelim mi prenses?"
Başımla onu onayladım. "Hoşlandığın birisi var mı?" dedi var dememden korkar gibi.
"Evet var. Ve böyle giderse hoşlantım Aşk'a dönüşecek."
"Kim o? Türkiye'demi?" "Hayır çok yakınımda ayrıca çok uzağımda." "Neden uzağında olduğunu düşünüyorsun ki?" "Çünkü onun etrafında çok kadın var. Hepside benden bin kat güzel. Bense salaş uykucu öküzün tekiyim işte." Gözümden bi yaş süzüldüğünü fark ettim. "Shh. Ağlamak sana yakışmıyor prenses. Emin ol senin salaşlığın ve makyaja uzak olman diğer kadınlardan değerli yapıyor seni gözümde" Deyip alnımdan öptü.
Bu neydi şimdi? Neden öptü ki alnımdan. Hoşuma gitmisti. "Ee hoşlandığın çocuğun adını soylemiyecek misin?" "Kremalı çikolatam diyorum ona" Güldü. "Ne gülüyosun be? çok mu komik?" "Hayır bu çok tatlı."
"Senin hoşlandığın birisi varmı bayım?"
"Evet.Ve ona aşık oldum. Galiba. hatta galiba değil sırılsıklam aşığım ona." Yıkılmıştım istemeden gözlerimden damlalar akıyordu. Engel olmak istesemde bu imkânsızdı. Aşigim...
Dediğinde ben olmadığımı anlamıştım. Ağladığımı fark edince yanıma geldi. "Neden agliyorsun bebeğim?"
"Aşık olduğun kadının ben olmadığım için Malik!"
İlk defa ona Malik demiştim. Hem de sinirle.
İki günde hayatımda ne çok şey değişti böyle. "Aşık olduğum ka-kadın." diyecekken "Beni eve götür Malik"
dedim hıçkırırken. "Peki." Dedi dokunsam ağlayacak gibiydi. Kıyamam.. Sevdiği kadın kıyamaz ona sen aptallığına yan gerizekali! umud ediyorsun bide salak salak. Yol boyunca konusmadik. Ama zaynin ağladığni fark etmiştim. Evin önüne geldiğimizde "Tesekkur ederim kremalı çikolatam" Deyip yanağına bi öpücük kondurduktan sonra apartmana girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Love|| Zayn Malik.
FanficSellaam :)) Bu ilk yazdigim hikayem olucak umarim beğenirsiniz. <3