Vote ve yorum olmadığından, 20. Bölümde hikaye sonlanacak. Bu mutlu son olur mu, onu bilemiyorum. Kendinize iyi bakın..
Selena Gomez- The Heart What it wans ile okuyun.
Tam 3 saattir şu saçma futbolu izliyordum. Tamam futbolu sevmiyorum ama Zayn uyurken kaçırdığı maçları izliyordu. Hastaneden hala çıkmamıştık. Odada Harry,Liam ve ben vardık. Zayn'ide unutmayayım. Düşüncelerimi Zayn'in sesi böldü; "Ah, hadi ama o gol kaçmazdı!" Bu erkekler futboldan ne anlıyordu? Ben üç salağa ölümcül bakışlarımı yolladıktan sonra telefonuma döndüm. İnstagram'da dolaşırken, Zayn'in ne ara paylaştığını bilmediğim fotoğrafımıza baktım. Açıklamaya; Müslüman sevgilim, müslüman eşim olacak. Ha ne dersiniz? :) Onu çok seviyorum, (Bu fotoğrafı paylaştığımdan haberi yok, çaktırmayın) yüzümde oluşan tebbessüm, midemdeki kelebeklerin dansa çıktığına dair bir haberdi. Onu neden sevdiğim konusuna gelirsek-Ki konumuz bu değil- o herşeyiyle beni tamamlıyor. İnstagrama Zayn'le uyurken Niall'ın çektiği fotoğrafımızı koydum. Açıklamaya; "Onu seviyorum. Çünkü beni herşeyiyle tamamlıyor" yazdıktan sonra, paylaştım. İnstagramdan çıkıp telefonumu koltuğa bıraktım. Sahi amcamlar ne yapıyorlardı? Telefon haricinde, yüz yüze görüşememiştik. Onları özlüyordum. Onları ziyaret edeceğimi aklımın bir köşesine not ettikten sonra, aklıma Erkan'dan nasıl intikam alabilirim-yani alabiliriz tek başıma yapmam imkansız- sorusu geldi. Bu işte yalnız olmayacaktım, ki Liam ve Harry'i onu öldürmemeleri için yüzlerce kez ikna etmeye çalışmıştım. Çabalarımın sonucu kocaman bir '0' oluyordu hep. Aldığım cevaplar; "Umrumda değil, o pislik geberecek" ya da, "Onu mu savunuyorsun? O herifi ölene dek becereceğim." oluyordu. Gerçekten bu çocuklar birbirlerine bağlılardı. Düşüncelerimi kapının zil sesi böldü. Gelen kim diye bakmaya gidecekken Harry eliyle işaret edip beni koltuğa oturttu. Kapı açıldığında gelen kişiyle gözlerim irileşmişti. Ne yüzle geliyordu o pislik buraya? Hemen ayağa kalkıp onun üzerine atlayacakken, Liam'ın ateş saçan gözlerine bakarken yerime daha bir sindim. Zayn'in hiç bir boktan haberi yoktu. Olsa, o haliyle kalkar onu öldürene dek döverdi. Erkan alaycı bir sırıtmayla yüzüme bakarken Zayn'in yukarı çıktığına şükürler ediyordum. Harry'in ellerini yumruk yaptığını fark ettim. Onları sakinleştirmem gerekiyordu. Ama beyefendiler yerimden kalkmama izin vermiyorlardı. Erkan Harry'i itikleyerek içeriye girdi. Sorunu ne bunun? Ölmek istiyor galiba. "Neden geldiğimi merak ediyorsunuzdur." dedi karşımdaki koltuğa otururken. Elindeki bir kaç dosyayı ortadaki sehpaya koydu. Derin bir nefes aldıktan sonra konuştu; "Malik'lerin yeni ortağıyla tanışın" alaycı gülümsemesini o yüzüne takınırken ben Liam ve Harry şok olmuş bir ifadeyle ona bakıyorduk. Cidden bu durum canımı sıkmaya başlıyordu. Harry sinirle tısladı; "Yüzüne yumruğumu geçirmeden, defol git bu evden" Erkan alayla gülerken, bana baktı. Tam kapının eşiğinde durdu. "Yakında görüşeceğiz" bişey dememize kalmadan evden hızlı adımlarla çıkıp gitti.
-1 Hafta sonra-"İlknur uyanmazsan seni gıdıklamak zorunda kalacağım" Zayn'in beni uyandırma çabalarına aldırış etmeden uykuma devam ediyordum. Yatağın diğer kısmında bir çöküntü olduğunda yanıma geldiğini anlamam zor olmadı. Beni kendine çevirerek gıdıklamaya başlayınca, kapattığım gözlerimi kahkahamla açmam bir oldu. "Zayn- d-ur altıma edeceğim!" kahkalara boğulurken 'sana demiştim' bakışları üzerimde geziyordu. Gıdıklamayı kesince kahkahama bir son verip nefesimi düzene sokmaya başladım. "Kahvaltı hazır bebeğim. Niall hazırladı eminim onun hazırladığı kahvaltıyı tahmin ediyorsundur" mükemmel bir kahvaltı olduğu kesindi. Dudaklarıma eğilip minik bir öpücük kondurduktan sonra konuştum. "Sen in. Ben giyinip geliyorum hayatım" başını olumlu anlamda sallayıp kapıdan çıktı. Banyoya gidip işlerimi hallettim. Banyonun kapısından çıktığımda ensemde bir nefes hissettim. Bunun Zayn'in nefesi olduğunu farzederek "Sen inmedin mi?" cevap gelmedi. Boynuma minik öpücükler kondururken afalladım. Zayn asla böyle öpmezdi. Boğuk ses kulaklarımda şok etkisi yaratırken onun Erkan olduğunu anlamam zor olmadı. "Aptal aşığına veda et bakalım. Çünki bundan sonra benimsin. Eskiden olduğu gibi" sözleri sayesinde korkudan titrerken burnuma bir bez parçası yaklaştığında bedenim yavaş yavaş uyuşuyordu. Gözlerim kapanırken aklımdaki tek endişe beni esir alabileceği değildi. Bana zarar vermezdi bunu biliyordum. Ama,
Ya O'na bir şey yaparsa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Love|| Zayn Malik.
FanfictionSellaam :)) Bu ilk yazdigim hikayem olucak umarim beğenirsiniz. <3