-6-

279 12 4
                                    

   Hüsran benim göbek adım mı acaba ?

   Eda, çocuğu zar zor bulmuş. Partiden bahsetmiş ama çocuk pek oralı olmamış "bakarız.." demiş.Bunu duyduğumda ben bir kahroldum ama Eda' ya çaktırmadım tabi ki . "hıı öyle mi boşver " dedim. Tınlamaz bir ifadeyle.

   Eda güya amerikalılara özenmiş kıyafet balosu yapalım demiş. Okulun ne kadar eziği varsa çağırmış. Tabi kıyafet balosu diye gözümde canlanan cadılar bayramı kostümlerini bekledim ama yine hüsran yine hüsran... Eda gitmiş kendine kedi kadın kostümü bana ise arı kostümü almış. Evet bildiğiniz arı rezillik değil mi ? Zor bela giydirdi bana .Kendimi berbat hissetim ama ne yapalım.Hiç kimse bizim gibi giyinmemişti. Ve bizi gören direk kahkahalara boğuldu. Garip gömlek tişört üstüne tüylü acayip peluşlar takarak gelmişler. Eda al sana kıyafet balosu !! Çok sinirlendim böyle olunca ama durumu kıvırtmak zorunda hissettim kendimi.

"Ahaha canım kıyafet balosuydu bu neden giyinmediniz biz hep yapardık arkadaşlarla neyse geçin geçin parti başladı." dedim her yeni gelene ,gülümseyerek.Eda'nın da aynı şeyi yapması için sürekli çimdik attım.

 Parti başladı her gelen farklı bir alkol getirdi. Ev tekel bayine döndü.İçtikçe içtik. Kafayı bulduk iyice.Dans ederken Eda bana:

" Bu arada seninkinin adı Bora " dedi gözlerini devirerek.

 " Benimki kim ? Ne Bora' sı " dedim . Sadece güldü ve dans etti.

  Sonradan kafama dank etti tabi. " Bora ... Bora ha ..." dedim homurdanarak sürekli içimden. Başak ve Bora ne kadar yakışıyordu. Onun koluna girip okulda havalı havalı gezdiğimi hayal ettim. Yanındaki kızlar kıskanmaktan çatlasın inşallah.Kesin sevgili olacağız, çok mutlu olacağız. Yoksa neden rüyamda göreyim ki. Tabi ki kader karşılaştırdı bizi. Acaba o da beni rüyasında mı gördü sigaramı yakmak bahanesiyle yanıma geldi ? Yok canım daha neler . Bende iyice saçmalıyorum alkolün etkisiyle. Başım döndü bu arada birazda oturayım. Bu kadar içen bir arı , fazla dans etmemeli değil mi ?

Hayatı İçtimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin