Seungwan'dan
"Öleceksin."
Nefes almaya çalıştım.
"Ölmekten başka bir şeyi hak etmiyorsun Wendy."
Başaramamıştım.
"Yaptıklarını tek tek ödeyeceksin."
Boynumu sıkan eller daha da sıkılaştığında vücudumdaki bütün kanların çekildiğini hissettim. Bitmiyordu.
Her gece gördüğümü bildiğim bu kabus hepsinden uzun sürmüştü.
Gözlerimi sımsıkı yumup Tanrı'ya çabucak bitmesi için dua etmeye başladım.
Gerçekten rüyamda kendimi öldürebilir miydim?
Nefesimin kesildiğini hissettiğimde hiçbir rüyamın bu kadar gerçekçi olmadığını düşündüm.
Her zaman klasikti.
Siyahlar içerisindeki biri gelir ve beni boğmaya çalışır...
Daha sonrada öldürmeden giderdi.
Ama bu sefer çok ileri gitmişti.
Gözlerimi açtığımı hissettiğim anda tuttuğum nefesimi bıraktım. Odada sadece benim aldığım derin nefesler vardı.
Her gece aynı kabusu görmeye alışmıştım.
Ama hala kendimi öldürmekten korkuyordum.
Gözümden bir yaş düşerken bunun ne zaman biteceğini düşündüm. Beni bırakmayacaktı.
Belki de ben ölene kadar.
Kaçan gözyaşını elimle hızlıca sildiğimde yatağımın sağ tarafında duran telefonuma bakmadan elinde uzattım fakat orda yoktu.
Gece ruh gibi gezerken başka yerde şarja taktığımı düşündüğümde gözlerimi yavaşça araladım.
Bebek mavisi duvarların odamla alakası yoktu.
Nerdeydim?
Sabah sabah gerizekalı modumu açık unuttuğuma üzüldüm. Hiçbir şeyi tam hatırlamıyordum.
Duvarla kurduğum 3 dakikalık süre boyunca aklıma yavaş yavaş gelen görüntüler kaçırıldığım gerçeği ile tekrar beynimin durmasına sebep oldu.
Ondan sonra bir ismi hatırlamama...
"Min Yoongi..."
Bu isim neden bana bu kadar tanıdık geliyordu?
Burnuma bir koku dolduğunu hissettim. Keskin bir erkek parfümüydü fakat saniyelik olarak hissetmiştim.
Şimdi o koku yerine kızarmış bir şeylerin kokusuna bırakmıştı.
Üzerimdeki örtüyü kaldırmak istediğimde karşı koltukta bana sırıtan kıyafetlerimle göz göze geldim. Ardından kendi bedenime baktığımda mavi tonlarında bir pijama takımı giymiş olduğumu fark ettim.
Bunu da mı ben giymiştim?
Neden hiçbir şeyi düzgün hatırlayamıyordum?
Kıyafetlerimi alarak odanın içindeki ikinci kapıya yaklaştım. Birinin içeride olmadığına kanaat getirince kapıyı yavaşça araladım. Yine koyu tonlara sahip ama güzel dizayn edilmiş banyoya göz gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night ↠ Yoongi🌙
FanficMeet me in the dark 🌙 • • Wenga/BangtanVelvet Fanfic 04.02.19~