Bu benim hayatım ve şuan kabul ediyorum belki benden daha kötü insanlar vardır ama artık buyum ve değişmeyecek...
Şimdiki zaman
- AÇILAY OKULA GEÇ KALDIK
diye bağıran sağ kolum Hüma onu seviyorum onun benden bir farkı yok ama sadece onun ailesi hiç yok cami avlusuna bırakılmış bir bebek kendimizi bulduk nasil ve nerde anlatıyorum.- Ben bir gün sahilde geziyorum bir baktım bu içiyor içti içti geldi bana sarkıyor dedim bide kız yani bende kızım ama kapsonum vardı ve o benim kız oldugumu anlamamış. Hep siyah giyinirim saçlarım simsiyah gözlerim simsiyah herseyimle siyahtım. Herkes der ya her siyahta bir beyaz benim hiç beyazım yoktu. Neyse işte geldi bana sarkmaya flan başladı sanıyor ki erkeğim kapsonu indirdim gözlerine baktım (gözlerim lens) şaşırdı sonra sarılıp ağlamaya başladı derdini herşeyini neden içtiğini son noktasına kadar anlattı. Bir erkek yüzünden hayatından olmuştu. Sevdiği işinden olmustu. Kimsesizler yurdu onu bırakmıştı çünkü çocuk hırsızlıkla suçlamış ve 6 ay hapiste yatmış ailesi hiç yokmuş vs vs öyle anlatti ki hiç ağlamadı sanırım artik tükenmişti benim gibi kendimi onda gördüm sonra onu alıp eve getirdim benim kaldığım evi kimse bilmiyor babam bile çünkü her seferinde kaçıyorum telefon numaram kimsede yok ihtiyacım olduğunda babam sadece onun bildiği eve mesaj bırakıyordu. Hergün ugruyordum eve beni bulamasın diye arkama Boğaçı taktim oda benim sol kolumdu herşeyimdi aynı hüma gibi hepimiz aynı kaderi paylaşıyorduk. Boğaçta yetimdi. Onu dayak yerken buldum. Ve kardeşim dedim 2 si benden 1 yaş küçük olsada çok şey öğrendiler 3 yılda...
Böyle işte Boğaç ne olursa olsun beni hep takip eder ettirir arkamda biri olup olmadığını söylerdi ona gore giderdim eve. Şimdide okula gidiyorduk okul mu dedim pardon saray yavrusu demeliydim. O kadar şatafatlı ki görseniz ağzınız açık kalır o derece neyse seviyorum ama. Okula gitmemin nedeni bir tane çocuk( Baran) onu ayartıp babası Oğuz Koru yok etmek. Kendime aşık edip onları yokedeceğim ama kolay olmayacak.
Okula geldik. Mustang i okul girişine park ettim hüma motorla gelmişti. Boğaç ortalarda yoktu. Hüma aramıştı ikisi sevgiliydi ve çok yakışıyorlardı. Onları kıskanıyordum ama artık kimseyi sevemem. Benim dünyam pislik ve yanlışlarla doluydu. Kendi karanlığımda boğulurken bir başkası aydınlık olamaz bana. Bu arada araba ve motorları çok severim. Yarış alanına her zaman yarışmak için giderim kazanmak için değil sinriimi atmak için yarışırım. Beni yenen 2 kişi vardı benden 10 yaş büyüklerdi hava attılar ama hiç bir şekilde dikkatimi çekemediler çünkü savaşırsam hepsini geçerdim. Bunu biliyordum.
Sınıfa girdik ve Barani aradım yoktu. Nerde derken biri arkamdan yaklasti. Elini belime koyunca elini alıp ters çevirdim tam kıracaktım ki Baran olduğunu anladım. Sinirliydi bende sinirliydim kaç kere söyledim sessiz yaklaşma diye. Ne oluyor diye bakmayın tabiki çocuğu ayarttım. Yanlış evet biliyorum tehlikeli ama ben tehlikelerin kiziydim.
Dönüp bana baktı. Kaşlarımı çattım ve konuşmasını bekledim.Baran
- güzelim kıracaktın. Dedi ve sahte gulumsememi yerleştirdim.- daha kaç kere söyleyeceğim Baran arkadan sessizce yaklaşma diye . Hayır sonunda kıracağım kolunu olan olacak.
Baran
- sen nasil bu kadar güçlü oluyorsun dedi tabiki yalan söyledim.- karateye gittim 15 yaşında siyah kusaktim. Dedim güldü tiksindirici...
Geldi yanagimi öptü. Evet kendimi masum kız rolüne sokuyordum şu zamana kadar kimseyle yatmadım ama öpüştüm. Kimle diye sorarsınız adını bilmiyorum. Sadece öpüştüğümüzü hatırlıyorum gerisi boş.
-yaa baran dedim utanmış gibi yaptım iyi oyuncuyum vesselam derse girdik. Ders başladı sınıfa 2 erkek girdi sanırım yeni gelenlerdi. Giren çocuklardan biri o kadar tanıdıktı ki ama nerden tanıdığımı hatırlayamadım. Hüma yanımda beni dürtüyordu.
- Ne dedim hümaya bakarak
- Telefonuna bakMesaj vardı bu numaramı sadece 2 kişi biliyordu boğaç ve hüma.
Telefonu açtım mesaja tıkladım ve Boğaç tan olan mesaja baktım.Boğaç mesaj
- Ordan hemen çıkın dedi
Ben
- Neden noldu
Boğaç
- baban burda çabuk çıkın ve çok sinirli
Mesajı okur okumaz hümanin kolundan tuttuğum gibi çıktım herkes bize bakıyordu.Hümaya bakıp
- Koş benim arabaya dedim Hüma hiç ikiletmeden neden diye sormadan koştu arabaya atladığım gibi gazı kökledim. Tekerlekler çığlık attarak okuldan uzaklaştım ve çok uzak biryer olmayan ama babamı görebileceğim bir yerde bekledim. Babam okula girdi okulu çok rahat görüyordum. Sanırım müdürün yanına gitti.Korkmaz bey ( Açılayın babası)
- AÇILAY nerde diye bağırdım kimse ses çıkarmadı. Bu kız niye beni dinlemiyor diye kükredim. Sağ kolum korkut
Korkut
- Abi okulda açılay dedi
- bağırdım ve şimdi mi söylüyorsun dedim başını yere eğdi.Hızlıca arabaya atlayıp kendim sürdüm okula gittim müdürün odasına daldım müdür ne oluyor diye baksada sinirle masasına vurup
- AÇILAY hangi sınıfta diye sinirlice sordum oda beni takip et dedi.Sınıfına doğru yürürken müdüre döndüm ve yaklaşarak
- eğer bu adam niye açılayi arıyor diye sorarsa biri babası değil alacaklisi diyeceksin dedim tislayarak.
Adam altına edecekti korkudan bana borcu vardı onu kurtarmıştım paramı ödesin diye baskı yapmıyordum sırf açılay yüzünden.Adam kekeleyerek biliyorum abi yapmam bunu biliyorsun dedi kafamı salladım.
Sınıfa girdik
Baktım yoktu. Müdür konuştu.
-hocam bölüyorum ama
-buyrun müdür bey
- AÇILAY nerde
- müdür bey açılay 10 dk önce çıktı. Sinirden ellerimi saçlarımdan geçirdim. Kafayı yicem bu kız nasil benden gizli işler çeviriyor ve nasil benden haberi oldu of içimdeki ses konuştu o senin kızın korkmaz dedi ve kendi kendime kikirdadim sonra tekrar toparlandım. Hızlı bir şekilde çıktım okuldan eninde sonunda elime geçecek.
Arabaya atlayıp eve doğru gittim.Açılay in ağzından
Arabada bekledim hüma hiç konuşamadı. Babam çıkıp gitti bende kendi evime gitmeye başladım. Hüma yolda indi motoruna bindi ve alışverişe gitmem lazım dedi gitti. Ben hiç sevmezdim alışveriş yapmayı herşeyimi hüma alırdı. Arabayla son hız sürerken kendimi yarışlarda buldum. Sinirliydim babam ne derse yapıyordum ama sıkıldım kafamı dinlemem lazım baran yeterince sinirimi bozuyor zaten.
Yarışa geldiğimde daha başlamasına 3 saat vardı bende arabayı ormanlık alana çektim ve uyudum.
Okula yeni gelen çocuk Tuğra
Tuğranın ağzından
Mecburdum bu okula gelmeye babam zorla göndermişti. Çok zengindik kanun kadar annem keman caliyordu babamsa devlet adamıydı.
Kayıt yaptırdık okula girdik sınıflara dağıldık 4 kişiydik onlar en yakın arkadaşlarımdı. Ama hakan aynı sınıfta olduğum arkadaşım en yakınımdı hepsinden önce. Sınıfa girdik ve gözüm bir kıza takıldı şaşırdım o kızdı 3 yıldır sevdiğim kızdı onu gördükten sonra hiç bir kıza elimi sürmedim o gece çok farklıydı ama o geceden sonra bir daha bulamamıştım sanki yer yarıldı yerin dibine girmişti. Şuan onu görünce kalbim o kadar hızlıydı ki hakan dönüp yüzüme baktı neler oluyor gibisinden ama sonra bir hareketlenme oldu ve kız arkadaşıyla beraber hızlı bir şekilde sınıftan çıktı dışarı baktığımda arabasına binerek tekerlekleri bağırttırarak son gaz gitti. Hayallerimdeki kızdı. O gece ne mi oldu anlatacağım...
Acaba nasil tanıştılar merak ediyormsuunuz bencede etmelisiniz.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafya Hikayesi
Non-FictionBaşrolde ben AÇILAY BORAN size hayatımla geldim umarım sizde benim hayatımla bir bütün olursunuz ama sonra okuduğunuz da bu yaşamayacağım bir hayat demenizden korkuyorum bu yaşadıklarım ne kadar gerçek olsa da sadece hayata kurulmuş bir oyun diye dü...