3. bölüm Geçmiş

30 8 5
                                    

Tuğra

Tarih: 05.08.15

- akşam görüşürüz hakan diyip eve gittim üstümü değiştirdim. Kulübe gidecektik. Kot pantolon ve üstünede asker yeşili bir gömlek giydim saçlarımı da yaptıktan sonra odadan çıktım. Telefonumu arabanın anahtarlarını evin anahtarlarını alıp evden çıktım. Arabama yürüdüm ve binip son gaz kulübe gittim arabayı park ederken bir kız karşıda siyahlar içinde ve sarhoştu. Arkasından bir adam yaklaştı ve kızı boş bir sokağa götürdü. Kendi kendime boşver o*****pudur. Diyip tam devam edecektim ki vicdanıma yenilip takip ettim. Adam kızı o kadar çok sıkıyordu ki ya kız çok sarhoştu yada korkuyordu.
Adam kıza bakıp sırıttı ve

Adam
- bu gece benimsin güzellik dedi
Kız gülde ve basını havaya kaldırdı adama baktı
- Bak eğer gitmezsen sen benimle değil ben seninle eğleneceğim dedi Şaşırmıştım hem sarhoş olup hemde ayikti anlamamıştım. Adam kıza sarılıp öpeceği sıra da  kız adamın elini tutup ters çevirip kırdı. Adam inliyordu. Sonra elini saçlarından  geçirdi ve sinirle adamı tekmeledi.

Kız
-  Ben sana ne dedim lan eğer gitmezsen seninle ben eğlenirim demedim mi şerefsiz siz kadınları ne sanıyorsunuz istediğiniz zaman altınıza alıp istediğiniz zaman birakabileceginizimi seni öldürmediğime dua et yoksa o münasip bir yeri alıp kesmek vardı. Diye bağırdığında ağzım açık kalmıştı. Kalbim çok hızlıydı neler oluyor diye elimi kalbime koydum ilk defa böyle bir kız görüyordum ve ilk defa böyle hissediyordum mutluydum istemsizce güldüm ve kıza doğru ilerledim çünkü ayakta zor duruyordu. Kıza ilerleyip merhaba dedim. Bana baktı gözlerimin içine ama sanki kalbimi gördü ve gelip sarılıp ağlamaya başladı. Saçlarına dokundum kokusu kokusu o kadar güzeldiki sigara ama sanki bebekken kullandığımız dalin şampuanın kokusu vardı. Kafamı boynuna gömdüm daha çok çektim. Kalbim sanki kıpır kıpır hiç durmaksızın 200 e dayamış gibi atıyordu. Ben ne olduğunu anlamadan kız kafasını kaldırdı bana baktı ve konuşmaya başladı.

Kız
- şuan ben sarhoşum ya yarın hiç birşey hatırlamayacağım ama yaptığım için pişman olmayacağım birşey yapacağım çünkü nedensizce sana güveniyorum dedi ağzım açık kalmıştı. Devam etti önce bir kahkaha attı. Adını bile bilmiyorum ama şuan yapacağım şey hayatımda ilk olacak dedi ve dudaklarıma yapıştı. Gerçekten de hiç opusmemisti. Nerden mi anladım öpüşmeyi bilmiyordu. Ona öğretmek istedim ve bende onu öptüm o kadar tatlıydı ki hiç ayrılmasın istedim ama yapamazdım sonra nasılsa bulurdum ama pişman olacağı birşey yapmasına izin veremezdim. Tam ayrıldık arkadan bir ses geldi.

- AÇILAY diye bağırıyordu. Bir kız sesiydi. Demekki adı açılay di. Kucağıma aldım ve kıza doğru yürüdüm. Kızı görünce oda beni gördü ve kucağıma baktı arkadaşını görünce koşup geldi.

- Ne oldu diye sordu.
- çok sarhoştu bende düşeceği zaman kucağıma aldım sonra senin sesini duydum dedim
- anladım da açılay içki içmez ki dedi ama leş gibi içki kokuyordu.
- sanırım bugün içmiş dedim
- bugün doğum günü  istisna yapmış galiba dedi. Içim burkuldu doğum gününde neden böyleydi. Arkadaşı bana dönüp
- 2dk burda beklermisin arabasını getiricem kafa salladım ama gitmesini hiç istemiyordum. Içimden gitme desem de dıştan diyemedim. Sonra kucağımda kıpırtı oldu kafamı ona çevirdim ve bana baktı uzun uzun sonra konuştu.

- ilk öpücüğüm senindir yakışıklı dedi
Doğum günümde beni mutlu ettin dedi  ne yaptım ki dedim kendi kendime  ona döndüğümde yüzüme elini getirip çok tatlısın ama sende bırakıp gidersin dedi kalbim acıdı bin bir türlü parçaya  bölündü sanki. Öpesim geldi tam eğildim yanımızda bir araba durdu ve arabadan bir erkek indi.
Kucağıma bakıp sinirli bir şekilde
- dokundun mu lan ona dedi Şaşırmıştım sevgilisiydi sanırım sonra devam etti dokundun mu lan kardeşime diye bağırınca sinirlendim kaslarım seğirdi ve
- hayır dokunmadım sadece sarhoştu ve düşecekti kucağıma aldım o an arkadaşı da onu arıyordu dedim ama sinirlendim hemde çok fazla bana neler oluyor ben bu kadar sinirli değilim dedim kendi kendime çocuk bana yaklaşıp kucağımdan aldı almasın istedim bırakıp gitsin  benim olsun istedim bunların hepsi bu 1 saat içinde olmuştu nasil ama nasıl diye deliriyordum. Hızlıca arabaya binip gittiler ve ben öylece bakakaldım.
Kulübe girdim ve sinirle elimi masaya vurdum. Hakan anlamaz gözlerle bakıyordu. Bir sigara çıkardım ve içmeye başladım. Bizim tayfa bana  bakıyordu yok birşey dönün önünüze dedim. Yanıma kırmızı sırt dekoltesi olan bir kız gelip oturdu  ve sırnaşmaya başladı. Kızı itip bizimkilere ben çıkıyorum dedim ve hızlıca arabaya ilerledim direksiyona vurup sinirden kuduruyordum. O kızı bulacağım bulmak zorundayım. Nefesim gitmiş gibiydi kalbim yavaşladı şu 1 saat içinde ne yaşadım ben diye düşündüm. Aşık olmuştum. Pardon aşk yanlıştı. Ama şuan bana doğru geliyordu. Bilmiyorum eve sürdüm arabayi hızlıca  eve gidip soyundum ve havuza atladım sıcaktı suyu ve rahatlamak istedim. 2 saat aralıksız yüzdüm ama olmuyordu. Sinir kat sayım arttıkça arttı ve ben delirmek üzereydim. Hakan-ı aradım ve bize gelmelerini söyledim onlarsa tamam geliyoruz dediler.
Yarım saate geldiklerinde

Hakan
- oha Tuğra bu ne hal oğlum dedi nolmustu ki 

- noldu ki dedim
Sarp ( tayfadan biri)
- oğlum yıkılmış gibisin lan noldu anlat çabuk dedi
- delireceğim sanırım aşık oldum dedim ve hepsi ağzı açık bana baktı

- Ne diyon lan sen dedi güney (tayfadan bir diğeri zaten 4 kisilerdi)

Hakan
- Ne zaman oldu  bu dedi
-4 saat önce dedim ve hepsi

-kafayimi yedin oğlum dediler

- sanırım evet o güzel yüzü dudakları konuşması bana dokunuşu gitmiyor amina koyiyim gitmiyor her zerresini kokusunu hatırlıyorum 2 saattir unutmaya çalışıyorum olmuyor gitmiyor kalbime sus diyemiyorum dedim

Hepsi çok şaşırdı ilk defa böyle birşey diyordum.
Hakan
- oğlum sen aşıksın dedi
Sarp
- Sen fena kapılmışsın kardeşim dedi.
Güney
- vay vay vay Tuğra yanmışsın sen dedi ve hepsi gülmeye başladı sonra sustular ve dedimki

- o kızı bulacağız

Şimdiki zaman

Tuğra dan devam

O zamandan bu yana onu arıyordum açılay adında bütün kişileri aradık ama o yoktu artik ümidimi kesmiştim ama karşımdaydı işte yaşıyordu bulmuştum. Şuan hayatımda hiç olmadigim kadar mutluydum. Hakan bana döndü ve

- Ne oldu tuğra
- oğlum buldum buldum açılayi buldum dedim
Hakan
- sakin ol kardeşim hani nerde
- biraz önce çıkan kız varya siyahlı
- 2 side siyahlıydı abi
- önde giden lan oydu işte yemin ederim oydu hakan duramıyorum onu bulmam lazım

Hakan
- sakin ol bulacağız dedi.

Of sanki saatler geçmiyordu. Ders bitti son zil çaldı ama gelmemişti. Ben şimdi nasil bulacaktım. Sınıftan birine sorsam olurmu ki diye düşündüm sonra vazgeçtim. Yarin olmalıydı hemen.

Açılay in ağzından

Yarışlar başladığında 5 arabaydık ve yanımda lamborgini 2 porche bugatti benimki mustang vardı bu arabalar çok hızlıydı ama sorun yok sadece sinirimi atmam gerekiyordu. Silah sesiyle başladı gazi kokledigim gibi bastım bebeğim diye sevdim arabamı çok seviyordum hayalimdi. Ve şimdi altimdaydi. Hepsini geçtim viraja geldik biraz yavaşlayıp beni geçmelerine izin verdim. Sonra viraj bittiğinde porche ın  biri  ormana dalmıştı. Lamborgini çok hızlıydı. Öteki porche da öyle bugatti sanırım hepsinden hızlıydı. Son anda çizgiyi hepsi geçtiğinde yavaşladım ve bende geçtim. Adamlar bana bakıyordu. Buranın kurucusu beni çok severdi ve yanıma geldi
Kurucu
- hayırdır açılay ne oldu iyi değilsin
- stres atmaya geldim be abi babam biliyorsun
Az buçuk hakkımda birşeyler biliyordu. Ben anlatmıştım sadece bilmesi gerektiği kadarını

Kurucu
- anladım bende arabada birşey var sandım
- ağzından yel alsın abi o nasıl laf benim bebeğim her zama  formunda diyip göz kırptım babacan bir adamdı seviyordum. Oda bana gülümseyip iyi bakalım hadi eve git dedi kafa sallayıp sigaramı içip bindim ve eve gittim kimse yoktu.

Kapıları açıp baktım boğaç ve hüma sarılıp uyumuşlardı. Çok tatlısınız diyerek odama gittim bende yalnız yatağıma uzandım ve tavana bakarak uyumaya çalıştım.

Hayır yapma bırak beni bırak istemiyorum seni git annemide al git diye bağırarak uyandım ve Boğaç beni dürtüyordu hüma da şu alıp getirmişti.

Boğaç konuştu
- alıyormusun haplarını
Kafamı salladım ama inanmadı
Çekmeceyi açıp baktı

Hüma
- bizi kandırma açılay içmiyorsun dedi

- evet içmiyorum çünkü beni uyuşturuyor ve uyuşmak istemiyorum dedim lavaboya gittim gece 4 du kapıdan çıktıklarını duydum. Bende lavabodan çıkıp aşağı indim. Azcik bahçede oturdum ve sigaramı içtim sonra tekrar uykuya daldım ....

Adam aşıktı. Kız ölüden farksızdı. Yaşamak için bir dal aradı. Adam buldu kız kırıldı. Geçmi kalmıştı... Kız affedecekmiydi??? Sen şöyle sevgilim sen olsaydın ne yapardın affedermiydin???

Umarım begenirsiniz güzel tatlı okuyucularım şimdi neler olacak siz olsaydınız ne yapardınız hapları kullanirmiydiniz ??

Peki sizce Tuğra Acılayi kendine aşık edebilecek mi??

Bir Mafya Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin