∆Yoonji∆
Ryte aš visada atsikeliu pirma. Jos miega iki 9 ryto, o aš 7 ryto. Mums šiandien į mokyklą bus joms miegoti ilgai. Nutipėdinau į virtuvę. Pasiėmiau samtį ir mažą puodą. Nuslinkau į viršų. Lėtai atidariau duris ir:
-Kelkimės miegalės! - pradėjau daužyti samtį į puodą.
-Kodėl? Leisk nors 10 minučių dar pamiegoti! - pradėjo šaukti Jisoo.
Taip ir kiekvieną rytą nes jos eina miegoti 00:00👌.
-Taigi aš einu kaip nori nedarysiu pusryčių.
Ir be to už pusės valandos autobusas. - jos iškart Išlipo iš lovos ir tiesiai į vonią praustis.
Man jos labai patinka. Aš taip pat nuėjau ten. Baigusios viską ėjom apsirengti.
Yoonji:Jisoo:
Lisa:
Padariau pusryčius.
-Jūs greitai? Maistas užšals! - jos jau eina prie stalo.Kai pavalgėm nuėjom pasiėmėm kuprines ir išėjom į stotelę.
-Jisoo kur raktai? - paklausiau jos.
-Imk. - atsakė ir padavė juos.
Užrakinau namus ir nuėjom.∆Lisa∆
Atėjom į autobusą. Ten žmonių tiek daug. Aš į autobusą įlipau paskutinė. Yoonji ir Jisoo sėdėjo kartu. Prie jų man vietos nebuvo. Ėjau ieškoti vietos. Autobusas pradėjo važiuoti aš įsikibau į rankeną virš galvos.
Paleidau jį ir ėjau ieškoti vietos. Ėjau ir autobusas staiga sustojo aš kritau į šoną
prie... Prie kažkokio vaikino. Ir aš nukritau jam tiesiai ant keliu... Na jis sėdėjo prie lango. Ir visa išraudau. Aš žadėjau eiti, bet jis paėmė mano ranką. Aš į jį iš gėdos neatsisukau.
-Sėsk. Mačiau, kaip ėjai ieškoti vietos. - man girdėtas balsas.
Atsisukau į jį... Jis į mane...
-Jungkook?
-Lisa?
-Kaip tu čia atsidūrei? Aš tavęs nenoriu matyti. - išėjau į kitą vietą. Pamačiau vietą ir ten atsisėdau. Prie lango. Po kelių minučių įlipo keli žmonės. Vienas iš jų atsisėdo prie manęs. Jis buvo vaikinas. Pajaučiau, kad jis į mane žiūri. Pradėjau ašaroti, per tą Jungkook.
-Kas nutiko? Kodėl verki? Ar kas blogo tau padarė? - paklausė jis.
-Tau neturi rūpėti. Ir be to net nežinai kas aš. - pasakiau.
-Gerai. Koks tavo vardas? - paklausė į mane žiūrėdamas.
-Mano Lisa, o tavo? - paklausiau jo.
-Mano Taehyung, bet trumpiau Tae. - atsakė jis.
-Mm...
-Tai dabar galiu paklausti, kodėl verkiai? - paklausė, o aš nuleidau galvą. Bet jis su dvejais pirštai pakėlė galvą.
Aš ašaras vis dar laikiau. Bet neištvėriau pradėjau ašaroti ir labai. Jis... Jis mane apkabino, turbūt nori mane nuraminti aš atsakiau apkabinimą.∆Jisoo∆
Mes įėjom į autobusą. Aš ir Yoonji atsisėdom kartu. Lisa susinervino, nes prie mūsų nėra vietos. Nuėjo susirasti vietos staiga autobusas pradėjo važiuoti ir įsikibo į rankeną. Tada ji paleido rankeną ir ėjo ieškotis vietos ir autobusas sustojo ji nukrito ant vaikino keliu...
-Yoonji žiūrėk. Lisa nukrito ant... J U N G K O O K... - pradėjau jau raides atskirti nuo žodžių...
-Aš jį užmušiu, dar kokiai merginai taip padarys tikrai taip bus. - Yoongi pradėjo nervintis.
•••
Įlipo į autobusą keli žmonės. Ir vienas atsisėdo prie jos.
Po keliu minučių jis ją apkabino... Man... Aš negaliu ji atsakė apkabinimą. Bet ar ji jį pažystą, jeigu apkabino? Turbūt taip.
Nu ką tuoj bus mokykla tikiuosi, kad Jungkook neis į mūsų mokyklą, o blogiau į klasę.Išlipom iš autobuso. Laukėm Lisos. Ji išlipo su juo ir atsisveikino.
-Lisa kas jis? - paklausė smalsioji Yoonji.
-Jo vardas Taehyung. - atsakė ji.
-Num pasakok kodėl jūs apsikabinot? - paklausiau jos ir truputi pakeldama galvą.
-Am... Turbūt matėt Jungkook. Na per jį aš prie Taehyung apsiverkiau ir jis mane apkabino... - atsakė nuleisdama galvą.
-Gerai neliūdinkim jos. - pasakė Yoonji.
-Gerai einam į klasę. - pasakiau ir pradėjom eiti link jos.
Atėjus į klasė pamačiau ne ką kitą, o...
YOU ARE READING
The Truth || Lalisa
FanfictionAš esu Lalisa. Mane visi vadina tiesiog - Lisa. Man 16. Aš gyveni su draugėmis Jisoo ir Yoonji (Yoonrae). Iišsivadavus is praeities einu į mokyklą, bet mano praeities košmaras pasirode ir vėl. Mane ramino draugas turiu omenyje - Taehyung. #1- Lisa (...