-Tai kuris vyresnis, einam. - pasakiau ir Jimin atsistojo.
Einant jis paklausė klausimo.
-Ar tu ir Taehyung buvot pora?Aš ėjau tokiau ir jį ignoravau.
Bijau, tik nežinau ko?-Ne. - atsakiau.
-Žinai Taehyung turi merginą. Ir jis sakė, kad ji neprilygs tau... Kai buvai komoj jis save kaltino ir... Bandė susipjaustit rankas... - pasakė jis.
Sustojau.-Susipjaustiti rankas... Mergina? - paklausiau.
-Taip... - atsakė jis
-Nes aš... Aš... Kodėl aš tai padariau? - paklausiau kai jau ašaros nesilaikė savo vietoj. Bet kodėl verkiu? Lisa liaukis.
Tada ėjom toliau. Jis padavė pakrovėją ir išėjo pas Tae.
Atsiguliau į lovą kuri buvo arčiausiai manęs. Verkiau tik daug. Man klausimas iškilo tik vienas, kodėl aš verkiu?
∆Jungkook∆
Išgirdau verksmą. Sklido iš Yoongi ir kitų kambario.
Nuėjau link kambario. Tas versmas ne vaikino, o merginos. Lisos... Būtų negražu, bet atidariau duris.-Jungkook? - paklausė ji.
-Lisa, kodėl verki? - pasakiau ir ji greit nusivalė ašaras.
-Ai. Nesvarbu. Ar gali pakviesti Jimin ir Taehyung? -paklausė ji.
-Gerai. - atsakiau. Uždariau duris ir kaip tik žadėjau jų ieškoti, bet jie pareina juokdamiesi.
Taehyung keistai į mane pasižiūrėjo.
-Jus kviečia Lisa. - pasakiau abiem.
Jie nenuėjo, o nubėjo vos nevirsdami. Idiotai. Bet kam Lisa kvietė Jimin?∆Taehyung∆
-Jus kviečia Lisa. - pasakė Jungkook. Mes su Jimin pasileidom į kambarį.
Ji miegojo... Taip greit užmigo?
-Tyliai būkim. - pasakiau kai jis žadėjo šokinėti ant lovos kaip mes ir Jungkook. Susiprotėjau, kad mano lova užimta... Tai į Lisos negaliu, ir pas Jimin, fui ne, pas Yoongi išvis kaulai bus sulaužyti. Teks eiti į svetainę ant sofos, nenoriu žadint Lisos.
Lisa miega be antklodės, tai paėmiau nuo jos lovos antklode ir ją apklojau.
Pats nuėjau atsigulti į svetainę.Ryte mane pažadina kažkieno spiegimas.
-Aaaaaaa.Pramerkiu akis aš... Ne svetainėj, o savo lovoj... Su Lisa... Kokia gėda... Kaip aš čia atsiradau?
Galvojau, kad čia spiegė Lisa, bet klydau... Tai Hoseok atėjęs į mūsų kambarį... Aš šokau iš lovos.-Hoseok, tai ne apie tai ką galvoji. - bandžiau jį raminti, kad visi čia neateitu. Kaip tyčia visi atėjo...
-Aš miegojau svetainėj, gali pasiklausti Jimin. - pasakiau.
-Aš sakysiu tiesą. Taip, bet kaip jis išėjo. Aš vis dar nemiegojau, po kokios valandos Taehyung parėjo į kambarį miegodamas. - pasakė Jimin.
∆Hoseok∆
Ėjau pakviesti miegalių ir ką tik nuėjusių miegot, pavalgyti. Atidariau duris...
-Aaaaaaa. - pradėjau spiegti.Nes Taehyung ir Lisa miegojo kartu, ir Taehyung buvo apsikabinęs ją...
-Hoseok, tai ne apie tai ką galvoji. - bandė man kažką įrodyti, bet aš vistiek klykiau. Ir visi atėjo.
-Aš miegojau svetainėj, gali pasiklausti Jimin. - pasakė jis.
-Aš sakysiu tiesą. Taip, bet kaip jis išėjo. Aš vis dar nemiegojau, po kokios valandos Taehyung parėjo į kambarį miegodamas. - pasakė Jimin.
-Kas nutiko? - paklausė Lisa.
-Na Taehyung... - sakiau...
-Nieko nebuvo... - pertraukė Taehyung.
-Gerai eikit valgyti. - pasakė Jin.
∆Taehyung∆
Kai tai įvyko man buvo gėda pažiūrėti į žmonių akis...
-Hoseok, ar gali mane nuvežti iki namų? - paklausė Lisa.
-O kodėl Taehyung neprašai?-
Paklausė jis.-Nežinau... - atsakė.
-Gerai, važiuosim kaip pavalgysim. - pasakė Hoseok.
-Galiu ir aš?...
YOU ARE READING
The Truth || Lalisa
FanfictionAš esu Lalisa. Mane visi vadina tiesiog - Lisa. Man 16. Aš gyveni su draugėmis Jisoo ir Yoonji (Yoonrae). Iišsivadavus is praeities einu į mokyklą, bet mano praeities košmaras pasirode ir vėl. Mane ramino draugas turiu omenyje - Taehyung. #1- Lisa (...