5

65 8 0
                                    

∆Lisa∆

-Žinai yra vienas dalykas, kad tu neturi rytojaus pamokų knygų. - išlindau iš jo pečio.
-Nesvarbu man.- pasakiau ir ranka numojau likusį gyvenimą.
-Ar dar turi draugų? Jei ne tai... Susipažinsi. - Aš ką darau su savo draugu juk aišku, kad ne. Nors gal senų.
-Am, Lisa... Aš pamiršau pasakyti, kad aš gyvenu su draugu... - tarė jis.
-Tikrai? Man labiau patinka būti daugiau nei du žmonės. -
Įsitaisiau autobuso kėdėj.
-Tu neapsidžiaugsi jį pamačius... - kodėl?
-Am... Kod... - nutraukė mane.
-Lipam iš autobuso. - ir išėjau paskui jį.
-Kodėl neapsidžiaugsiu jį pamačius? - kažkas blogai...
-Pamatysi... - ir toliau ėjom.
Neapsidžiaugsiu, kodėl?
Aš visais apsidžiau... Tik ne tai. Sustojau ir jis atsisuko.
-Jo vardas Jungkook? Ar ne? Tai dėl jo aš nebūsiu apsidžiaugusi? -...
-Taip, bet nebijok aš visad būsiu su tavim. Ir jis neateis pas tave. - jis mane ramino. Turiu juo pasitikėti davėm įžadą "apsikabinimą".
-Gerai... - NAKTIS su jais... Su Jungkook ir Taehyung...

•Prie namų•

-Va čia mūsų namai. - pasilenkė ir parodė pirštu į namą.
-Gražus. - blogai, kad jis gyvena su juo.


-Bet... Kodėl tau jis nepatinka? Jisoo sakė tave saugoti nuo jo... - pasakė jis.  Aš sustojau.
-Ji pasakė? Ar ji pasakė ką jis man padarė? - paklausiau jo.
-Ne, bet jei gali pasakyk. - paprašė.
-Jis... Manim pasinaudojo, nes aš jį palikau. Na mes buvome kaip ir pora, bet man mama sakė su juo išsiskirti... Aš nenoriu jo matyti visą likusį gyvenimą...
-Atsiprašau, kad tai priminiau. - atsiprašė ir prie manęs priėjo ir apkabino, o aš žiūrėjau į žemę.

-Gal su manim nedraugauk, nes kai mane pamatysi jį prisiminsi ir tau skaudės širdyje, bet ne įšorėja.

∆Taehyung∆

-Gal su manim nedraugauk, nes kai mane pamatysi jį prisiminsi ir tau skaudės širdį. - pasakęs pajutau drėgnumą. Atsitraukiau nuo jos.
-Lisa neverk. - pasidarė taip gaila man jos.
-Nemėgink manęs palikti. - pasakius puolė apsikabinti.
-Gerai, bet ar tikrai nori eiti pas mane? - paklausiau.

∆Jungkook∆

Grįžau namo. Ir kodėl ji čia?
Ji mane paliko ir susirado jį. Nu kodėl mane baudi? Ką aš blogai padariau? Tiek to nueisiu į parką ten prasiblaškysiu.

Išėjau iš kambario. Apsimoviau batus ir pradariau duris... Ir uždariau. Nusimoviau batus nuėjau į kambarį. Pasiėmiau telefoną ir pro langą ėmiau juos filmuoti. Jai atsikeršysiu už tai ką ji man padarė. Taehyung sakė, kad preitoje mokykloj buvo žiauriai populiarus. Tai įkelsiu į instagram... Pala negaliu, jei įkelsiu tai dar ir Taehyung nukentės... Nu žodžiu.
Paskambinsiu jam.
-Alio.
-Jau mergina turi ane?
-Pala ką, ne.
-Taigi apsikabinot. Ir dar instagrame sėdit.
-Tu ką padariei!
-Nu... Srr nepagalvojau jog tu tu irgi "nukentėsi".
-Nu viskas kur esi?
-Kambarį savo...
-Tuoj ateinu su...
Ir padėjau ragelį. Žinau, kad jis ateis su Lisa.
Aš jai dar kažką jaučiu, bet tuoj ta viltis nueis lyg niekur nieko. Norėčiau su ja pasikalbėti, bet nežinau ar ji norės po tokio įvykio. Kodėl aš tai padariau? Ji buvo man viskas. Bet kodėl ji mane paliko? Ai teisybė Taehyung...

∆Taehyung∆

-Taip noriu, juk sakei, kad jam neleisi ateiti, ir be to aš kitur neturiu eiti. - tiksliai.
Ir suskambo telefonas. Jungkook.
-Alio.
-Jau mergina turi ar ne?
-Pala ką, ne! - pasitraukiau nuo jos.
-Taigi apsikabinot. Ir dar instagrame sėdit.
-Tu ką padariai!
-Nu... Srr nepagalvojau jog tu tu irgi "nukentėsi".
-Nu viskas kur esi?
-Kambarį savo...
-Tuoj ateinu su Lisa.

The Truth || LalisaWhere stories live. Discover now